Hvad sker der i DK pt.?

  • Kan være at de vil undgå at folk bliver lige så brune som dem? eller noget jeg har misforstået mærkeligt budskab imo.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Synes ærlig talt det er det mest mærkelige "terror" nogensinde ?


    hvad symboliserer solcentre ?


    kan ....forestille mig deres argumenter når de angriber monumenter eller bygninger med en særlig status for deres modstandere, men et fucking solcenter ?

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Morpheuz1986
    Synes ærlig talt det er det mest mærkelige "terror" nogensinde ?


    hvad symboliserer solcentre ?


    kan ....forestille mig deres argumenter når de angriber monumenter eller bygninger med en særlig status for deres modstandere, men et fucking solcenter ?


    Terror? Det tror jeg nu det ikke er, men hærværk og meget grove drenge streger.


    Den 15årige ene med brandstifter til dagens solcenter brand er anholdt, han meldte sig selv, og han har angivet sin 14årige medsammensvorne.

  • Håber de bliver sigtet for mordforsøg, da der sagtens kunne ha været nogen derinde
    nåhnej de under den kriminelle lavalder...

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Mange mennesker taler om flere midler til politiet, men det er de samme, som samtidig brokker sig over et "overvågnings samfund". Tænk lidt over den.. Hvis man ikke har noget at skjule, hvorfor skulle man så have noget imod at blive filmet? Men for søren, hvor er der nogle kedelige tendenser for tiden... Smadder-ærgerligt er det også, at det er personer med anden etnisk baggrund, der står bag. - De har ikke verdens bedste rygte i forvejen... Desuden synes jeg, at det er synd for alle de islamiske ekstremister, at de skal have sådanne meninger og værdier. Hvor er det bare ja, - sørgeligt.

    AMD64 3500+ @ Scythe Ninja @ 2650 mhz (265*10)
    Asus A8n-sli SE
    2x512 mb Kingston HyperX pc3500 @ 221 mhz
    Galaxy 7600gs Zalman Edition @ 660/840 mhz
    Chill-Innovation 450w
    WD 320 gb
    samlet i et Raidmax Ninja

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af qstR
    Mange mennesker taler om flere midler til politiet, men det er de samme, som samtidig brokker sig over et "overvågnings samfund". Tænk lidt over den.. Hvis man ikke har noget at skjule, hvorfor skulle man så have noget imod at blive filmet? Men for søren, hvor er der nogle kedelige tendenser for tiden... Smadder-ærgerligt er det også, at det er personer med anden etnisk baggrund, der står bag. - De har ikke verdens bedste rygte i forvejen... Desuden synes jeg, at det er synd for alle de islamiske ekstremister, at de skal have sådanne meninger og værdier. Hvor er det bare ja, - sørgeligt.


    det hele bunder vel i vores vigtigste retslige princip ..at man er uskyldig til andet er BEVIST.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • lækkert sol center ikke... der gik vi så og arbejde på højtryk hele aftenen.... hvad fanden er det for noget X(


    uden og ha læst alle post igennem så kommer jeg lige med noget mening.


    går ind for at sænke den kriminelle lav alder, for tro mig dem der er under 15 bliver brugt til mange ting fordi de ikke kan blive straffet... og de udnytter det stort. så tjaa ned til en 12 år syntes jeg sagtens man kan gå, der er de beviste nok om hvad der er rigtig og forkert.


    måske skulle man indføre lidt lige som i USA 3 chancer, der efter så ikke livstid men en flybillet hjem til deres eget land, tror ærgeligt det ville få dem til at stoppe lidt op og tænke en ekstra gang.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carstoned
    Håber de bliver sigtet for mordforsøg, da der sagtens kunne ha været nogen derinde
    nåhnej de under den kriminelle lavalder...


    Det er ham den femteårige ikke. Han kan blive straffet i op til 8 år. Og hvad jeg kan læse mig til, vil politiet anklage ham efter paragrafen om mordbrand. Men han slipper jo nok med et dask over nallerne.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    Det er ham den femteårige ikke. Han kan blive straffet i op til 8 år. Og hvad jeg kan læse mig til, vil politiet anklage ham efter paragrafen om mordbrand. Men han slipper jo nok med et dask over nallerne.


    Jeg bliver fandme overrasket hvis de har nosser til at give ham en ordentlig dom, men hold kæft hvor ville det være et velkomment scenarie. Man slipper alt for let afsted med mange ting i Danmark.


    Det er da også direkte skandaløst at man kan undgå straf for så alvorlig kriminalitet, blot fordi man ikke har haft femten lys i kagen endnu.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition


    Jeg bliver fandme overrasket hvis de har nosser til at give ham en ordentlig dom, men hold kæft hvor ville det være et velkomment scenarie. Man slipper alt for let afsted med mange ting i Danmark.


    Det er da også direkte skandaløst at man kan undgå straf for så alvorlig kriminalitet, blot fordi man ikke har haft femten lys i kagen endnu.


    helt enig, syntes han sakl straffes som en voksen, en 15 årig ved udemærket hvad han laver, der kan ikke fyrres en undskyldning af til den der.... nix, ind i buret med ham.

  • Må desværre give jer ret....


    Og den gamle undskyldning med at "han er så ung" og " det er hele hans fremtid" synes jeg rimelig hurtigt kan stilles op imod, at han meget vel kunne have dræbt adskillige

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • ... Tilbage til det med AK47...
    Hmm... McD på Kongevejen... Skulle kun mene at der er én, og den ligger temmelig centralt i Birkerød.... Er der nogen af jer der har været derinde ved lejlighed?


    Nåh...
    Korte eller lange...
    Ofte er der ikke ret mange mennesker derinde, andre gange propfyldt, meget afhængigt af tidspunktet... Når der ikke er fyldt, så er vidnerne til sådanne de ansatte... Og har snakker vi om unge piger som meget gerne vil ses og høres, gymnasie elever....
    Jeg fristes lidt til at tro det er det pure opspind for lidt fame...?
    ... Til mit forsvar, har været der 4 gange ialt, alle gange i forbindelse med træning således at der var lidt kalorier at ta' af... (og nej, det er ikke gode kalorier... men shh - det er mange :razz:)

  • Quote


    desværrer ikke nogen jeg kender ellers havde jeg da nok sørget for at politiet hvade vidst det med det samme... argg kan bliver så sur over de kan finde på sådan noget hvad i al verden tænker de på.... eller de tænker jo ikke..!! skræmmende har familie der bor der inde altså 8o