Indlæg af don purse

    ok ok, nu hvor vi har fået vedtaget sådan ca. 1. mia. gange at jeg har været snot dum mht. indpakningen, som jeg i forvejen selv har konstateret. (ved jeg ikke om nogen har bemærket?? anyone??)




    Det er da godt se at du er kommet til fornuft på bare 4 min. at du selv kan se at du har været for dum.


    Jeg synes at det jeg har postet, fint besvare det som du ikke kan forstå omkring indpaking og forsendelse, taget direkte fra Infocare hjemmeside via link fra Zepto.


    mvh


    Christian

    Du er da bare for dum.


    læs hvad du skal gøre på deres hjemmeside, især stykke 2 og du finder dit svar i stykke 4.




    1. REKLAMATIONSBESTEMMELSER
    Reklamationsperioden for Zepto notebooks er 2 år regnet fra købsdato. For at hævde reklamationskrav forbeholder InfoCare Service sig retten til at kræve kopi af købs kvittering.
    Reklamationsretten omfatter ikke fejl som følge af ydre påvirkninger, normal slidtage, dårligt miljø, forkert håndtering af software/driver eller forsøg på indgreb af andre end leverandørens autoriserede personale. Reklamationsret for batteri er 6 måneder.
    For detaljeret information henvises til de reklamationsregler der findes på Zepto`s hjemmeside http://www.zepto.dk


    2. REKLAMATIONSREPARATION
    Udfyld returblanketten. Vedlæg en kopi af fakturaen. Pak enheden i originalemballage eller tilsvarende. Fragten til InfoCare Service betales af Zepto. De vil modtage en fragtlabel med posten. InfoCare Service reparerer den defekte enhed og returnerer den uden omkostninger for Dem.
    I de tilfælde hvor fejlen ikke er dækket under reklamationsbestemmelserne vil De modtage meddelelse herom sammen med et reparations tilbud. Ønsker De ikke at benytte tilbudet, vil de blive faktureret for diagnose, håndtering og returfragt. InfoCare Service påtager sig ikke ansvaret for enheder som modtages uden ordrenummer. Husk at noterer ordrenummeret tydeligt uden på pakken.


    3. INSTALLERET SOFTWARE
    InfoCare Service påtager sig ikke ansvaret for evt. tab af data og programmer på harddiske eller lignende medie. Overførsel af data fra harddisk til harddisk eller backup af programmer og data er ikke dækket under reklamationsret.
    Ved fejl på harddisk / udskiftning, geninstalleres leverandørens originale operativsystem, hvis dette er købt med computeren.
    InfoCare forbeholder sig ret til, uden yderligere accept, at slette kundens harddisk og geninstallere operativsystem hvis dette skønnes nødvendigt.


    4. OMKOSTNINGER
    Ovenstående håndtering er gratis og afholdes af leverandøren. De kan dog komme til at betale hvis:
    Den tilsendte enhed er transportskadet når den modtages af InfoCare Service som følge af dårlig eller mangelfuld emballage.
    Den tilsendte enhed er skadet på grund af fejlhåndtering eller ydre påvirkninger.
    Ikke autoriserede personale har modificeret eller påbegyndt reparationen af enheden.
    Der ikke kan påvises eller genskabes de beskrevne fejl på enheden.

    Nano, det tror jeg nu ikke er prisen, tror du ligger 1000kr for højt. Prøv at se hos topdata hvad du kan få af nyt grej for de 5500kr

    Hej


    Vil gerne købe en komplet computer i et pris leje på 2000kr til 3000kr. Det skal være enten socket 939/940 eller 775 og cpu miniumum på 3500+. 1GB ram og et GFX ( PCI-e min. 128MB ) ikke noget shared gerne noget man kan spille på i laveste opløsning. ET Tower er ikke noget must.


    Bor i Ikast og er kun til afhentning i en radius på ca. 150km ( total på 300km ud og hjem )


    Mvh


    Christian

    skal bare være stiv, for ca 5 år side købte vi 8000 heksehyl og fyrrede af på en gang med tændvæske o.s.v, der gik sgu ild i vejen, nå men den skød da i et par timer efter den var tændt og der var også godt med røg i gaden