Du er da bare for dum.
læs hvad du skal gøre på deres hjemmeside, især stykke 2 og du finder dit svar i stykke 4.
1. REKLAMATIONSBESTEMMELSER
Reklamationsperioden for Zepto notebooks er 2 år regnet fra købsdato. For at hævde reklamationskrav forbeholder InfoCare Service sig retten til at kræve kopi af købs kvittering.
Reklamationsretten omfatter ikke fejl som følge af ydre påvirkninger, normal slidtage, dårligt miljø, forkert håndtering af software/driver eller forsøg på indgreb af andre end leverandørens autoriserede personale. Reklamationsret for batteri er 6 måneder.
For detaljeret information henvises til de reklamationsregler der findes på Zepto`s hjemmeside http://www.zepto.dk
2. REKLAMATIONSREPARATION
Udfyld returblanketten. Vedlæg en kopi af fakturaen. Pak enheden i originalemballage eller tilsvarende. Fragten til InfoCare Service betales af Zepto. De vil modtage en fragtlabel med posten. InfoCare Service reparerer den defekte enhed og returnerer den uden omkostninger for Dem.
I de tilfælde hvor fejlen ikke er dækket under reklamationsbestemmelserne vil De modtage meddelelse herom sammen med et reparations tilbud. Ønsker De ikke at benytte tilbudet, vil de blive faktureret for diagnose, håndtering og returfragt. InfoCare Service påtager sig ikke ansvaret for enheder som modtages uden ordrenummer. Husk at noterer ordrenummeret tydeligt uden på pakken.
3. INSTALLERET SOFTWARE
InfoCare Service påtager sig ikke ansvaret for evt. tab af data og programmer på harddiske eller lignende medie. Overførsel af data fra harddisk til harddisk eller backup af programmer og data er ikke dækket under reklamationsret.
Ved fejl på harddisk / udskiftning, geninstalleres leverandørens originale operativsystem, hvis dette er købt med computeren.
InfoCare forbeholder sig ret til, uden yderligere accept, at slette kundens harddisk og geninstallere operativsystem hvis dette skønnes nødvendigt.
4. OMKOSTNINGER
Ovenstående håndtering er gratis og afholdes af leverandøren. De kan dog komme til at betale hvis:
Den tilsendte enhed er transportskadet når den modtages af InfoCare Service som følge af dårlig eller mangelfuld emballage.
Den tilsendte enhed er skadet på grund af fejlhåndtering eller ydre påvirkninger.
Ikke autoriserede personale har modificeret eller påbegyndt reparationen af enheden.
Der ikke kan påvises eller genskabes de beskrevne fejl på enheden.