Hvad sker der i DK pt.?


  • Ja delvist enig.
    Tidmæssigt kan der godt justeres på nogle love, men eller så syntes jeg sgu da skal være sindsyg hårdt at komme i fængsel. I fysisk, men mentalt. Maden, grød lignende, seng, hård, osv osv osv. Syntes sgu folk skal have en lærerstreg, istedet for få "overstået en lang straf". De skal pines.

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Her kommer vi ud i diskutionen om vi gør det for at tilfredsstille vores trang til hævn,
    eller for at skræmme andre....


    jeg har ingen problemer med nogle af delene.
    Hvis folk kommer i fængsel er det fordi, de har gjort noget forkert.

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum
    Forbandet stenalder mentalitet!


    I behandler os ikke godt nok, og politiet er så frække, at de bare passer deres arbejde - groft :$
    Det er fandme grotesk!!!


    Ja det er sgu grotesk hvis det er deres holdning! X(

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Ville ønske at politiet fik en ordentlig røvfuld penge, så der kunne være lidt mere overvågning i københavner området i disse tilfælde, og at man kunne hyre lidt civilt militær. Jo hurtigere alt dette bliver stoppe, jo bedre.


    Ang. rockerkrigen, har jeg det som mange andre. Det gik ud over dem selv. Deres egne bygninger, og deres egne venner. Dette går ud over tilfældige.
    Ikke at rockerkrigen var i orden, men den kriminalitet kunne jeg sgu bedre leve med.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Det er vel nu engang grunden til at alle terrorister er så forhadte....


    De angribe skjult og vælger altid mål der er forsvarsløse og oftest "uskyldige" i den forstand at deres ofre aldrig har været indblandet i deres konflikt

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Det er da ret så sygt at en af de lømler ligefrem havde en AK47, hvis det altså er sandt.
    Men ballade har der i hvertfald været, og det er jo helt uacceptabelt som de fleste nok ved, eller burde vide. Håber snart et af de klogehovedet kommer frem med en smart løsning på alle de problemer, for det går da snart over gevind.

  • Nu er jeg så ikke SF'er, men jeg synes faktisk Villy Søvndal har fat i det helt rigtige med det han siger omkring Hizbo Ta...Hizbu...den der organisation! :oops:


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa


    Ja der kan man bare se....


    Men nogle af dem ser nu altså stadig meget virkelighedstro ud, så man kan stadig true med dem. De kan nemt snyde almindelige mennesker.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Solcentre er også så udsat, det skulle jo ske på et eller andet tidspunkt.
    :rolleyes:

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Solcentre er også så udsat, det skulle jo ske på et eller andet tidspunkt.
    :rolleyes:


    Ja, det var heldigt der ikke var nogle som tog sol på det tidspunkt. Det kunne virkelig have givet skoldning :$


    Jeg er så ikke helt sikker på om ejerne af centret har rent mel i posen. Solcentre er vist kendt for at være steder hvor de hvidvasker penge og sælger stoffer.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg er så ikke helt sikker på om ejerne af centret har rent mel i posen. Solcentre er vist kendt for at være steder hvor de hvidvasker penge og sælger stoffer.


    Man skal alligevel være godt dum for at sprænge sit eget solcenter i luften når man selv befinder sig i en lejligheden på 2. sal i samme bygning.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Man skal alligevel være godt dum for at sprænge sit eget solcenter i luften når man selv befinder sig i en lejligheden på 2. sal i samme bygning.


    Uden at det skal forståes som værende racistisk, men man hører jo ofte om at folk - specielt fra mellemøsten gør dumme ting i ny og næ, og som jeg kan forstå på det var det vidst samme slags folk der var set løbe fra solcenteret ;)


    Tag fx typen - Selvmordsbombere.. Ikke lige just hjernen der er stået op den dag.


    Og det sidste skal IKKE debatteres!

  • lige for at springe med på konspirationsvognen her,


    Hvorfor skulle det da være ejeren selv der ville sprænge sit eventuelle hvidvaskeri i luften?
    Og ifølge en kommentar på DR.dk så skulle det vist være en virksomhed med cvr nr. der siger de blev lukket i 2006 :baby: :))
    Eller er det i virkeligheden pga. forsikringspengene?


    Alt er muligt i denne verden (konspirationens) :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Man skal alligevel være godt dum for at sprænge sit eget solcenter i luften når man selv befinder sig i en lejligheden på 2. sal i samme bygning.


    Nu tænker jeg ikke på at det er ejerne der har sprunget det i luften, men nogle fjender de har fået sig, hvis de altså er i det miljø.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Men ejerne ser ret danske ud ;)


    Det skal jeg ikke kunne idtale mig om, stenede bare nyheden med min morgensmøg kl 14 :))


    Der var kun lige et billede taget oppe fra på vejen.. godt ord igen :cheers: