Skal du noget spændende i weekenden?

  • Sove, sove, sove og sove :D


    Arj, helt så skidt ser det ikke ud, men er stadig en smule i søvnunderskud fra et opgaveræs med at aflevere opgave i går, og det går løs igen på mandag med videnskabsteori som optakt til kandidatafhandling så må hellere få udsovet.


    Og så er jeg nødt til at slæbe alt mit vasketøj hjem til min mor så jeg kan låne hendes vaskehus, da mit eget har været lukket siden d. 23 december pga brand, og de har åbenbart ikke fået fat i en ny tørretumbler endnu, så der er stadig adgang forbudt :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Sove, sove, sove og sove :D


    Arj, helt så skidt ser det ikke ud, men er stadig en smule i søvnunderskud fra et opgaveræs med at aflevere opgave i går, og det går løs igen på mandag med videnskabsteori som optakt til kandidatafhandling så må hellere få udsovet.


    Og så er jeg nødt til at slæbe alt mit vasketøj hjem til min mor så jeg kan låne hendes vaskehus, da mit eget har været lukket siden d. 23 december pga brand, og de har åbenbart ikke fået fat i en ny tørretumbler endnu, så der er stadig adgang forbudt :rolleyes:


    ha ha jaah det tager lang tid at skidte sådan en, du ved de er ikke til at opdrive i DK. :))

  • I aften (nat) står den på arbejde bag baren og imorgen er der julefrokost ! :D og så måske ned på arbejdet, men på den anden side af baren :drink: og søndag ja der ligger jeg nok og er helt færdig hehe :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    I aften (nat) står den på arbejde bag baren og imorgen er der julefrokost ! :D og så måske ned på arbejdet, men på den anden side af baren :drink: og søndag ja der ligger jeg nok og er helt færdig hehe :D


    Kunne godt lyde som om der er behov for en laaang søndag på sofaen med cola og pommes.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af M
    ha ha jaah det tager lang tid at skidte sådan en, du ved de er ikke til at opdrive i DK. :))


    Godt nok er det sådan en industrimaskine, og der har været en del helligdage, men man kan da ik bare lukke et vaskehus på ubestemt tid og så ikke give folk andre muligheder for at vaske. Jeg kan personligt også godt undvære en tørretumbler lidt, men det er noget mere svært uden vaskemaskine, og det synes de folk i de ca. 49 andre lejligheder også :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Godt nok er det sådan en industrimaskine, og der har været en del helligdage, men man kan da ik bare lukke et vaskehus på ubestemt tid og så ikke give folk andre muligheder for at vaske. Jeg kan personligt også godt undvære en tørretumbler lidt, men det er noget mere svært uden vaskemaskine, og det synes de folk i de ca. 49 andre lejligheder også :crazyeyes:


    he he hvis der bor et par ugen knægte har de slet ikke opdaget at de ikke kan vaske tøj endnu.

  • Min weekend bliver super interesant :)
    -Tilmelde fag + tjekke om det nu er de fag man gerne vil have
    -Kigge på ny sofa
    -kigge efter hardware til et mediacenter
    -"lege" med hardware
    -formatere en pc og tage backup så man er klar til et nyt semester
    -læse 100 sider om eksperimenter vdr. fluid mekanik :)


    Wee det bliver fedt :)


    Mvh Stubkier

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af M


    Kunne godt lyde som om der er behov for en laaang søndag på sofaen med cola og pommes.


    Hehe ja plejer at ende sådan :P Men er nu vant til de hårde weekender... bliver man efterhånden som bartender :)


    Men efter 2 nætter i træk med 7-8 timer i baren så trænger man til hvile om søndagen hehe :) især når den ene nat så står på hårdere druk end den første :D


    Men hey! man lever kun en gang så det gælder om at fyre den af så meget som muligt :D


  • Specielt det sidste - "læse 100 sider om eksperimenter vdr. fluid mekanik" lyder lækkert. :))

  • Hmmm...


    Lørdag morgen kl 9, skal jeg ud og køre med kørelærer, ved ikke lige med aftenen..
    Søndag, no idea..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Forhåbenligt får jeg lavet de sidste 3D Tegninger / Samlings tegninger af et kabinet jeg snart håber og kunne komme igang med. Men skal lige finde plads til en harddisk som ikke kan være der.
    Er begyndt og skaffe alu til fronten, samt skelettet indvendig, og plexiglas har jeg rigeligt af. Så forhåbenligt bliver det gjort færdig engang i løbet af weekenden, ihvertfald rimelig høj priotet.


    Ellers besøge en veninde i morgen, og så har jeg ikke planlagt resten af tiden.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Hvis det ikke var fordi jeg skulle have fornyet min licens og lavet det sidste på min crosser. Så skulle jeg til skive imorgen til den nye indendørs motocross hal som de har der oppe. Det er europas største 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af M


    Specielt det sidste - "læse 100 sider om eksperimenter vdr. fluid mekanik" lyder lækkert. :))


    Helt vildt - har selv valgt faget, så man må antage jeg synes det er sjovt. Det var fint da der var 20sider! men min underviser blev bare ved med at sende flere og flere ting som vi skal læse.


    Mvh Stubkier

  • Jeg smutter måske en tur i byen idag, det ved jeg ikke helt endnu - men det bliver i hvert fald ikke imorgen, for der skal jeg nakke farmands lænestol og se NFL Playoffs hele natten. :D

  • Hm. Jeg ved det ikke. En af mine svenske kolleger informerede mig lige om inden hun gik hjem at der er obligatorisk "sypa sej" (det betyder "bælle sig", tror jeg ca), så det går man vel til hvis man gider. Der er sikkert mere af det i morgen. Og så er den weekend ligesom forsvundet i druk og tømmermænd.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af M
    he he hvis der bor et par ugen knægte har de slet ikke opdaget at de ikke kan vaske tøj endnu.


    Det kan der selvfølgelig være noget om, men så kan vi da trække et par lejligheder fra :))




    Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier
    Helt vildt - har selv valgt faget, så man må antage jeg synes det er sjovt. Det var fint da der var 20sider! men min underviser blev bare ved med at sende flere og flere ting som vi skal læse.


    Mvh Stubkier


    Kender godt sådanne undervisere, de er slet ikke til at have med at gøre. Jeg er overbevist om, at de er sådan, fordi det skal være et mareridt at være studerende :D


    Jeg må også hellere få kigget på slides til på mandag, de ser bare temmelig kedelige ud, og forhåbentlig gi'r det foredrag der skal holdes ud fra dem noget mere mening :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Jeg må også hellere få kigget på slides til på mandag, de ser bare temmelig kedelige ud, og forhåbentlig gi'r det foredrag der skal holdes ud fra dem noget mere mening :boxed:


    Der er ikke noget bedre end at læse noget stof, og egentlig ikke have noget problem med at læse det der står .... men bare kun fatte minus af det.