hvor yder en C2d bedst
med multicore...?

C2D = XP eller vista
-
-
Tjaaa... I XP får du nok mest ydelse, men det er mest pga. Vista kræver så meget når det kører. Men stod jeg og skulle købe et styresystem i dag, blev det Vista
-
Hvis man slår alle tweaks i vista fra tager det ikke nær så mange recourcer, men på den anden side kan man altid købe nogen ekstra ram. Ikke den store udgift mere, og synes generalt vista kører bedre.
-
Virker på begge, ehm tror ikke CPU mærker den store forskel hvis det er det du tænker på. Kan være ligegyldigt om det er xp eller vista.
-
ville klart vælge xp pro 64 bit...
-
Jeg ville også Helt klart købe Vista, ydelsen i vista er blevet så meget bedre det sidste halve års tid og drivers er blevet bedre også.
-
Vista er selvfølgelig fremtiden men det skal vel at mærke være 64bit versionen.
xp 64 er godt men xp er jo snart på vej ud så det er nok lidt et spild.
-
Oprindeligt indlæg af Azjo
Vista er selvfølgelig fremtiden men det skal vel at mærke være 64bit versionen.xp 64 er godt men xp er jo snart på vej ud så det er nok lidt et spild.
Xp Pro x64 er ikke det fedeste.. Jeg købte det engang, men solgte det hurtigt igen.. For mange programmer der ikke kan køre med det..
Der er Vista x64 meget bedre.. Jeg er ganske tilfreds med mit ihvertfald
-
Hvornår var det?
Jeg oplevede ikke nogen problemer med xp64 udover at context (programmer der kommer frem når man højreklikker mapper eller filer) ikke fungerede korrekt med de fleste programmer. -
Oprindeligt indlæg af Fragman
ville klart vælge xp pro 64 bit...
Og hvor er det lige man får sådan en version henne? For det er da ikke et system du kan købe løst lovligt.Ikke på dansk Hvertfald.
-
Tja jeg fortrækker stadig XP frem for Vista.... og stadig 32bit frem for 64
QuoteOprindeligt indlæg af Hitman
Og hvor er det lige man får sådan en version henne? For det er da ikke et system du kan købe løst lovligt.Ikke på dansk Hvertfald.
Så bliver man lige beskyldt for at have ulovligt software ?
Det kunne jo være at Fragman ligesom mig selv fortrækker at et OS er på engelsk
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Tja jeg fortrækker stadig XP frem for Vista.... og stadig 32bit frem for 64Så bliver man lige beskyldt for at have ulovligt software ?
Det kunne jo være at Fragman ligesom mig selv fortrækker at et OS er på engelsk
Der er ingen der beskylder dig for noget som helst. Heller ikke Fragman. Stillede bare et spørgsmål. Du skal lade vær med altid piske en stemning op Grillrotte! -
XP Pro SP2 - Er der sgu' intet der slår!