Crysis High Pc.

  • Hej jeg ved godt at jeg har lavet sådan en tråd før men der forlangte jeg fuld opløsning highest detail og alt det men alligevel undskylder jeg.


    Så kan i komme med et bud på en pc der kan køre crysis i high detail(eller hvad det nu hedder)gerne uden at den lagger og en del plads til billeder, musik, videoer, spil etc. etc. etc....


    Den må gerne have en flot kabinet.


    Jeg smider 7000 Kr. Efter harddisken.


    Skærm, tastatur og mus tager jeg mig selv af.


    Håber i gider at hjælpe mig og igen undskyld at jeg laver en tråd som jeg på en måde har lavet før.


    Mvh FredeK

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Det er åbenbart for lidt eller hvad :boxed:


    Det er alt for meget.. En harddisk koster ikke mere end et sted mellem 250-600. Selvfølgelig dyrere og billigere alt efter mærke og plads osv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Når han skriver "harddisken" så mener han jo nok kabinettet med indhold. Mon ik ? ;)


    Ja, det er nærmest definationen på at man ikke ved særlig meget om computer, når man omtaler kabinettet med indhold som harddisken :$


    Kan du samle computeren selv eller skal den være samlet af forhandleren når du køber den?

  • Jeg ved ikke specielt meget om computere men hardisk = computer.


    Og jeg tror godt jeg kan samle det selv hvis det er nødvendigt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Jeg ved ikke specielt meget om computere men hardisk = computer.


    Og jeg tror godt jeg kan samle det selv hvis det er nødvendigt


    Hmm det lyder ikke så sikkert ;) Tror du skal lade shg eller andre om at samle din computer... Jeg kan hurtigt lige lave en liste over hardware på shg.dk, hvis du vil ha´det.. Så koster det 400kr at få den samlet mener jeg...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • altså selv et highend 8800ULTRA har svært ved at trække crysis med high og full details directx 10.... det er pt. ikke muligt at få et system som vil kunne trække crysis directx 10 med alt high fuldstændigt flydende over 1680x1050 foreksempelt. selv 3x quad 8800ULTRA og et highend cpu får kun average 37fps i crysis ifølge hvad jeg har læst mig til.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Nu har jeg lige hurtigt fikset en lille liste her ;)


    Har jeg husket det hele??

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream
    Nu har jeg lige hurtigt fikset en lille liste her ;)


    Har jeg husket det hele??


    hm, jeg ville ta en 620 watts corsair istedet, så er du også sikret lidt ud i fremtiden.. tror du har det hele der anyways:)

  • Nu kører jeg godtnok 1920x1200, men Crysis dur kun på medium... :(


    Jeg ville vælge Corsair's 520W. Ingen grund til de ekstra 100W (også rimeligt dyre IMHO) da den fint vil kunne trække 2x8800GTS/512MB. Modulariteten er dog super nice og absolut værd at kaste penge efter.

    P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yonzie
    Nu kører jeg godtnok 1920x1200, men Crysis dur kun på medium... :(


    Jeg ville vælge Corsair's 520W. Ingen grund til de ekstra 100W (også rimeligt dyre IMHO) da den fint vil kunne trække 2x8800GTS/512MB. Modulariteten er dog super nice og absolut værd at kaste penge efter.


    det falder bare at de tykkeste kabler af dem alle * 8-pin eller * 4-pin cpu strøm kablet ikke kan tages af :(

  • Det falder?
    Men ja, det er ærgeligt at de ikke kan tages af de to. Men det er trods alt bedre med lidt kabelrod end meget kabelrod :)

    P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

  • JA... Nu ved jeg ikke meget om computere men forventer at den er god nok til at kunne trække crysis fint på high.


    Men så kan i finde en skærm, tastatur og en mus?



    Krav:
    At skærmen ligesom passer til grafikkortet og alt det der.
    At tastaturet ikke er sådan et stort klodset et men tynde taster(ligesom på en bærbar).
    At musen er rimelig følsom(altså at den ikke behøver meget plads for at bevæge sig.



    Håber i vil hjælpe mig.


    Hilsen FredeK

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    JA... Nu ved jeg ikke meget om computere men forventer at den er god nok til at kunne trække crysis fint på high.


    Hvis du nu læser hvad der bliver svaret i tråden, så kan du ikke samle en maskine på det budget, der kan køre Crysis flydende med alt på high, uden at hakke.....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind
    altså selv et highend 8800ULTRA har svært ved at trække crysis med high og full details directx 10.... det er pt. ikke muligt at få et system som vil kunne trække crysis directx 10 med alt high fuldstændigt flydende over 1680x1050 foreksempelt. selv 3x quad 8800ULTRA og et highend cpu får kun average 37fps i crysis ifølge hvad jeg har læst mig til.


    Når jeg skal have en ny pc tager jeg xp proffesional som styresystem defor directx 9.
    (eller er der noget jeg har misforstået).