Julegave : regnbue

  • jeg kom vist til at love en pige at jeg kunne fange en regnbue til hende. Som i kloge jo nok ved kan det være ret så svært da de løber hurtigt og jeg er ikke den hurtigste når det gælder løb så er der nogen af jer der ved hvor man kan købe nogen genstande som har noget med regnbue at gøre enten et billede eller noget i den stil?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    regnebue is er nu ikke noget at råbe hurra over, mht. smagen. :P


    Der er da ikke noget bedre.. 1 liter regnbue-is, ned i et kæmpe øl-glas, og så ½L kakao-mælk..
    Mums.. :T

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen


    Der er da ikke noget bedre.. 1 liter regnbue-is, ned i et kæmpe øl-glas, og så ½L kakao-mælk..
    Mums.. :T


    Nej nej nej, du har jo misforstået det hele :P


    Vanillie is + Squash sodavand = Mums :)) smager af københavner stang..

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheSnake


    Nej nej nej, du har jo misforstået det hele :P


    Vanillie is + Squash sodavand = Mums :)) smager af københavner stang..


    Fy for sa.. Det mener du da vel ikke! :P

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen


    Fy for sa.. Det mener du da vel ikke! :P


    Haha jo sgu da :D


    Dit lyder da mere vulgært :))

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheSnake
    Haha jo sgu da :D


    Dit lyder da mere vulgært :))


    Arr.. Det kan du ikke mene. Der må være andre her inde som er vilde med en omgang kakao ig is.


    -Men jeg vil da så prøve din omgang Københavner-stang en skønne dag inden års-skiftet.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen


    Arr.. Det kan du ikke mene. Der må være andre her inde som er vilde med en omgang kakao ig is.


    -Men jeg vil da så prøve din omgang Københavner-stang en skønne dag inden års-skiftet.


    Det kan i hvert fald anbefales :)


    Ekskæresten havde den mening, at det skulle blendes helt vildt. Bare lige en hurtig tur så der er et par stykker is tilbage - så smager det sgu godt :))

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • kold kakao med en klump vanilie is er sagen :crazyeyes:


    *psst, denne is snak er vist ikk li on-topic*

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hvad med spillet Rainbow "six".. :crazyeyes:


    -Og fredek.. Du er da vidst lidt dobbeltmoralsk når du selv kører videre på off-topic :roller:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Hvad med spillet Rainbow "six".. :crazyeyes:


    -Og fredek.. Du er da vidst lidt dobbeltmoralsk når du selv kører videre på off-topic :roller:


    Tænkte det samme :crazyeyes:


    Der er nogen flag her med regnbue: http://www.qx.se/shop/avdelning.php?kat=8


    Og har så lige opdaget en anden ting... Regnbueting har åbenbart en anden betydninger... Fand jeg lige ud af efter en søgning på google...


  • Haha, hvor gustent :D


    Desuden var det måske også muligt at fange en regnbuefisk til hende..
    -Den ville hun nok lure lidt over

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb