Yallahrup Færgeby

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition


    Og hvad skal det så betyde?


    At vi:


    A) Ikke har nogen form for humor fordi, vi synes Yallahrup Færgeby er morsomt.


    B) Ikke har nogen form for humor, fordi vi ikke synes Yallahrup Færgeby er morsomt.


    Men for søren da, lad nu folk vælge selv. Det er da bedøvende lige meget om Hans Andersen synes Yallahrup Færgeby er hyle morsomt, eller om han ikke gør. Folk har forskellige form for humor.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen
    Jeg vil nu helst have mine otte minutter tilbage, kors det var lamt.


    Word!


    Jul På Vesterbro = Bedst!

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3


  • Mit gæt er:


    C) Ikke har nogen form for humor fordi, vi bliver stødte over en satirisk julekalender.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slacker


    Mit gæt er:


    C) Ikke har nogen form for humor fordi, vi bliver stødte over en satirisk julekalender.


    Hvis man da ellers kan kalde det en julekalender. :crazyeyes:

  • idéen med en 'voksenjulekalender' er jo tit at den skal give et mindre afbræk fra den ekstremt traditionsprægede juletid. Derfor behøver der ikke at være nissemænd og bjældeklang over det hele som i en børnejulekalender. Umiddelbart synes jeg ikke den er særlig morsom. Jeg blev også træt af Ali's stemme efter at have set traileren. Jeg forstår heller ikke hvorfor man ikke får en "ordentlig" indvandrer til at lægge stemme til Ali. Jeg synes det lyder for meget som en dansker, der forsøger at snakke med accent. Jul på vesterbro er genialt efter min mening, men Yallahrup er temmelig fesent. Jeg synes ikke pointerne er særligt gennemtænkte. Jeg bliver ikke stødt af julekalenderes indhold, der skal trods alt noget mere til :D

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Hahahaha :clap:



    Seriøst, hvad fanden havde i regnet med? Det er en julekalender der vare 10 minutter, på DR2 8o


    Det er jo ikke fordi det er 24 timer, som julekalender.. kors..

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af [FDB] FifaFrazer
    idéen med en 'voksenjulekalender' er jo tit at den skal give et mindre afbræk fra den ekstremt traditionsprægede juletid. Derfor behøver der ikke at være nissemænd og bjældeklang over det hele som i en børnejulekalender. Umiddelbart synes jeg ikke den er særlig morsom. Jeg blev også træt af Ali's stemme efter at have set traileren. Jeg forstår heller ikke hvorfor man ikke får en "ordentlig" indvandrer til at lægge stemme til Ali. Jeg synes det lyder for meget som en dansker, der forsøger at snakke med accent. Jul på vesterbro er genialt efter min mening, men Yallahrup er temmelig fesent. Jeg synes ikke pointerne er særligt gennemtænkte. Jeg bliver ikke stødt af julekalenderes indhold, der skal trods alt noget mere til :D


    Hvad fanden havde du regnet med?? den varer 10 min, på dr2 .. omfg .. Den har jo et minimalt budget

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Så den lige og jeg må godt nok sige det er det værste lavt budget julekalender jeg har set i lang tid.


    Dem der synes den er sjov, forklar mig bare ét sted hvor det er sjovt?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Præcis.
    Men den skulle åbenbart uddybes. Tak for det Slacker ;)


    Jeg kan se én som giver udtryk for, at han synes den gør nar af indvandre, hvordan du automatisk får det forvandlet til at alle ingen humor har, det stiller jeg mig godt nok uforstående overfor. Jeg synes at programmet er noget så plat og uhumoristisk, og det har da virkelig intet at gøre med om programmet støder mig - hvilket det til din information overhovedet ikke gør. Jeg har set ting som på samme tid har været både dobbelt så sjove og dobbelt så stødende.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    Gaab!
    Jeg så Jul på Vesterbro maraton i fredags - og det er da meget sjovere end Yallahrup..


    I yallahrup er stemmerne for dårlige (ikke orntlig syg gangsta sagt) og dukkerne er ikke særlig imponeret lavet - jeg ved det skal være meget enkelt, men deres hud er jo alt for lys..


    Nej.. Godt sagt #1.. Det en ommer!


    ENIG! Jul på vesterbro rykker. Anden er den bedste. :razz:

  • Vi kan lige så godt indse det, der kommer til at gå mange år før der kommer en julekalender som Jul på Vesterbro igen... Så indtil den kommer, så klarer jeg mig sgu fint uden julekalender :P

  • Til alle dem der synes den er plat eller dårligt lavet, kan jeg lige sige at:
    Det er en julekalender til VOKSNE, der er gamle nok til at huske Jullerup færgeby....FFS.


    [Blocked Image: http://img221.imageshack.us/img221/6664/jullerupnf8.jpg]


    Hvis ikke man er gammel nok til at huske den, er den måske ikke helt lige så sjov. Men den må I tage med jeres forældre. ;)

  • Jeg sys det er hylende morsomt indtil videre :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Hvis jeg vil se Yallerup færgeby, så kan jeg jo bare tage en tur ind på Nørrebro :))


    Skal jeg endelig vælge en julekalender, så fortrækker jeg Jul på Vesterbro :9xo


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Til alle dem der synes den er plat eller dårligt lavet, kan jeg lige sige at:
    Det er en julekalender til VOKSNE, der er gamle nok til at huske Jullerup færgeby....FFS.


    Hvis ikke man er gammel nok til at huske den, er den måske ikke helt lige så sjov. Men den må I tage med jeres forældre. ;)


    Jeg kan godt huske Jullerup færgeby fra genudsendelserne, men i 1974 da den blev sendt første gang var jeg omkring -5 år :crazyeyes:

  • Jeg kan også huske Jullerupfærgeby fra genudsendelserne, men jeg kan da ikke se hvad de har til fælles ud over at det er dukker som har hovedroller.


    Men ja okay jeg kan da godt se det minder om Jullerup færgeby da jo de ryger hundelort i en rygeklub fordi de ikke kan skaffe hash og at en eller anden mærkelig wierdo klæder sig ud som et tårn fordi han fik en lort som gave.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Til alle dem der synes den er plat eller dårligt lavet, kan jeg lige sige at:
    Det er en julekalender til VOKSNE, der er gamle nok til at huske Jullerup færgeby....FFS.


    [Blocked Image: http://img221.imageshack.us/img221/6664/jullerupnf8.jpg]


    Hvis ikke man er gammel nok til at huske den, er den måske ikke helt lige så sjov. Men den må I tage med jeres forældre. ;)


    Tvivler på mine forældre synes den er særlig morsom. Eller det ved jeg de synes den ikke er.


    Der er blevet lavet mange gode ting på et lavt budget, men det der er bare åndssvagt. Og at du har set Jullerup Færgeby, tror jegi kk gør den særlig meget sjovere :s

  • Jeg fik nok af det, bare jeg så traileren... :boxed:


    Lad os få The Julekalender tilbage - Hvad er der galt med "I can hop, I can run, and it's very very fun, klask your lår, klask your støvle... " ? :))