Yallahrup Færgeby

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg fik nok af det, bare jeg så traileren... :boxed:


    Lad os få The Julekalender tilbage - Hvad er der galt med "I can hop, I can run, and it's very very fun, klask your lår, klask your støvle... " ? :))


    Li præcis! :clap:


    Den og jul på vesterbro er mine all time favorites

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Så afsnittet den 1. december, og må sige jeg blev meget skuffet. Har ikke set det derefter, og tror heller ikke jeg gider.

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

  • Altså angående samligningen angående Yallahrup Færgeby og Jullerup færgeby..


    Så det ENESTE de har tilfælles er de begge har færgeby i deres navn og de bruger dukker... Det har personen selv sagt i interviews læst i MetroXpress, Urban, 24timer Xtra og Nyhedsavisen... Mere er der ikke der..


    Yallahrup er (som virker åbenlyst, syntes jeg) en som man ented hader eller elsker. Som så er realiteten med alt humor/satire/standup der findes i denne verden. Bare fordi man selv ikke kan lide en udseendelse, bør man ikke prøve at få andre med på sine meninger...
    Selv syntes jeg The Julekalender var humor af dårlig rang, men sådan er vi nu alle forskellige...


    Syntes selv Yallahrup er et halvt hjertet forsøg, men det kunne være værre....

  • Man kunne bare have taget en 24 timer sesson og vise et afsnit værd dag absolut ingen julestemning men 24 timer er bare bedre end yallahrup færgeby

  • http://ekstrabladet.dk/nationen/article366108.ece


    Synes ikke selv det er vitterligt godt, men at få ondt i røven af det.. Nej nu må de da lige.


    Hvad med Jul På Vesterbro? Giver det os et anderledes syn på pølsemænd, folk med adidas jakke, russere, indvandrere?


    Hold da fast.. Det er da kun for at brokke sig, når man brokker sig over Yallahrup.. Det er jo satire - derved ment i sjov! Det er jo netop for at vise en stereotyp anden generations indvandrer, som billedet i hovedet nu engang er (ved stereotyp menes der, at selvfølgelig er alle ikke sådan)

  • Hvorfor er Yallahrup færgeby sjovt?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Hvorfor er Yallahrup færgeby sjovt?


    Ja jeg ku egentlig også godt li at vide hvad der er så sjovt ved den ?

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi


    Ja jeg ku egentlig også godt li at vide hvad der er så sjovt ved den ?


    Det er da i sig selv et sjovt spørgsmål I stiller dér, jeg har undret mig over det samme, men nu er humor jo ikke noget der kan forklares - Enten forstår man det eller også forstår man det ikke. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Det er da i sig selv et sjovt spørgsmål I stiller dér, jeg har undret mig over det samme, men nu er humor jo ikke noget der kan forklares - Enten forstår man det eller også forstår man det ikke. :)


    jeg forstår det nu godt, men synes bare ikke lige jeg kan finde det sjove i det.. men det er jo nok bare ik min type humor.. :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • ham der hovedpersonen, er det ikke en dame der lægger stemme til ham? :T


    Jeg synes det er en skod-julekalender, og hvis I synes den er god, fair nok.. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    ham der hovedpersonen, er det ikke en dame der lægger stemme til ham? :T


    Jo, hun hedder Özlem .

  • jeg syns sku den er god nok, men hva den har med julen at gøre ved jeg ikke. men det afsnit med 100% dansker 3 december, var sku fun !!! :) dejlig sort satrisk humor..


    hvorfor nogle folk nærmest sviner den til kan jeg ikke forstå, der er sku mange ting der er lavet i denne her verden af både film og serier som er mere sucky end yallarup færgeby. Der er heldigvis forskellige folk i denne verden. Men keep it op jeg regner med at se alle afsnit og håber på lidt jul til sidst.


    Humoren er jo at han helt sikkert mener at han nedstammer fra Tupac, og er en syg gansta. Det var da også humor at komme med den kommentar da han har været hos lægen og fået tjekket hans testikler.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Ved ikke hvor meget jul der kommer ind over. Den er oprindeligt lavet i 30 afsnit som en ramadan kalender.....



    haha nice !! så må der være bonus jule aften.. ligesom en julekalender der er 2 slik i :P

  • Okay? Så det er altså ikke en julekalender?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe