Sæt en stemme ud fra hvad der passer bedst på dig.
Selv er jeg lige gået igang igen - i mangel på bedre - så jeg har stemt "Jeg spiller stadig". Regner pt. med at blive ved indtil jeg får prøvet Wrath of the Lich King.
Sæt en stemme ud fra hvad der passer bedst på dig.
Selv er jeg lige gået igang igen - i mangel på bedre - så jeg har stemt "Jeg spiller stadig". Regner pt. med at blive ved indtil jeg får prøvet Wrath of the Lich King.
Har stemt at jeg holder pause. Begynder igen om en måneds tid.
Er også lige gået igang igen, eller det er vel en måneds tid siden.
Regner også helt bestemt med at fortsætte og prøve wrath of the lich king. Forhåbentlig når vi lvl 70 inden (spiller meget casual).
Har stemt: Spiller stadig.
Men har haft en cirka 2-årig pause mens jeg var på efterskole, hvor jeg spillede en lille bitte smule, men er så startet igen til Juli, og spiller nu regelmæssigt, raider mest, ellers klarer jeg bare daily's og venter spændt på progress i raid-delen i guilden og så til wrath of the lich king (Ps, jeg er en af dem der ikke glæder mig til deathknight, det gør ikke noget, skal måske også have en på et tidspunkt, det er bare ikke det jeg glæder mig mest til eller stræber mest efter når expansion kommer)
Spiller lidt af og til. Gider ikke spille på mine 70'ere mere, så har lavet en undead mage, som pt er lvl 9
Har dog også fået leveled en NE hunter op til 25, men har stoppet, fordi mine venner ikke gider spille på alliance mere
spiller stadig, men er ved at lave en ny karakter, jeg gider ikke rigtig spille med min lvl 70 hunter mere, han er blevet for kedelig.
Stoppet helt, starter ikke igen, WoW er og bliver et PvE spil, vil hellere spille et andet der prioritere mere på PvP
Jeg stemte Spiller stadig. Jeg raider på min mage, pvper på min warrior og lvler min pala haha
Spiller stadig, i samme guild som de sidste 2-3 års tid nu Illidan down så vi prøver at finde på andet sjov at lave mens vi venter på Sunwell eller hvad den hedder
QuoteOprindeligt indlæg af Carstone
Spiller stadig, i samme guild som de sidste 2-3 års tid nuIllidan down så vi prøver at finde på andet sjov at lave mens vi venter på Sunwell eller hvad den hedder
Din Tauren Warrior må være temmelig heavy efterhånden
Er stoppet helt, da jeg ikke finder spllet sjovt mere, så jeg venter spændt på nye spil der kommer i fremtiden.
stoppet for en uges tid siden nu. Ved ikke om jeg begynder igen - dog lovet at kigge forbi når Wotlk kommer.
startede igen for et par måneder siden... fik min priest tilbage efter jeg deletede den, og raidede med den... den er dog mere eller mindre pensioneret igen fordi jeg har arbejdet meget over sommeren og det bliver den nok ved med at være... har startet en tauren shammy som pt er lvl 50.. skal ha den til lvl 70 så jeg kan lave arena sammen med nogle RL mates... det er planen i hvert fald... tror ikke jeg kommer til at raide igen for jeg starter på uni i morgen
Spiller stadig, og er som glad nok for at have noget at fordrive tiden med, samt PVP!
Spiller stadig, og på den selvsamme rogue jeg startede på for 2,5 år siden + et par alts
jeg kommer faktisk kun online for at få mine ugentlig arena points, og når min guild har brug for hjælp.. det er sådan meget casual.
har stemt jeg holder pause, er lige flyttet og fået nyt arbejde så tiden mangler lidt men skal helt sikkert igang igen, savner det sku lidt.
Spiller stadig. Har haft en lille pause fra det, men raider med paladin nu
Tja, jeg må sige at jeg overvejer da godt nok stærkt om jeg ikke skal starte igen. Og så have en lvl 70 når den nye udvidelse kommer. Men synes bare det bliver for ensformigt i længden de to gange jeg er gået igang. Så er aldrig kommet længere end lvl 25
Spiller stadig, har haft små pauser.
Droppet min warrior, så har kun rogue og warlock på lvl 70. Gider ikke pve længere, så den står på PVP.
Er i gang med at køre en shammy op til 2v2 warrior+shammy hold, nu må vi se hvor langt vi kommer.