Den BEDSTE Zepto.

  • SÅ skidt er den sgu ikke!. Eneste konkrete negative er kabinettet som er det samme som på Novabook Ignition.


    Men personligt ville jeg stile efter 6625 eller 6224. Skærmen på 6625 er fantastisk lækker, og overall på 6224 som er verdens kraftigeste 14" er uovertruffen!


    At batteriet stikker udover kanten på 3415 skyldes jo det er et 9 cellet. Vælges 6 cellet er DET problem løst ;)
    Kigger man på tastaturet, så ja, så virker det en smule løst, men dermed ikke sagt der Er løst.


    Hertil skal men vende den 180 grader. Anmelderen ytre HANS egen mening, og derfor er det jo ikke giver den er lig alle andres ;)


    Men af Znotes ville jeg klart tage 6224. Den er numse lækker :hb:

  • Znote 6224W - Pris kr 11.490,25


    100GB 7200omdr SATA Harddisk Hitachi®
    Intel Pro/Wireless 4965AGN
    Ingen operativ system ønskes
    SAMSUNG DVD-RW DL Brænder
    DK tastatur layout, Sort
    14,1" WXGA+ 1440x900 - 6224W
    6 Cell batteri (250324)
    NVIDIA® Geforce 8600M GT
    Miljøafgift
    Onlinerabat 3414W
    2.00 GHz Intel® Core™2 Duo T7300 800MHz
    Intel® Turbo Memory 1GB (Læs info - Kun til VISTA)
    4096MB (2x2048 ) DDR2 667/PC5300 SODIMM


    Ja det er nok en af de bedste zeptoer som kan fås. (Ret mig gerne!)

  • Jeg ville nok også gå efter 6224W eller 6625W - alt efter hvilken skærmstørrelse, du ønsker :)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Jeg har selv kigget på de samme modeller men faldt så over denne!
    http://www.notebooksektor.de/s…-GX600-7326VHP-15-4-.html


    Den er endnu ikke kommet til DK, så derfor linker jeg til et tysk site... Men damn... På hardware fronten er den godt nok lækker..! Og batteri levetiden ser også ud til at være rimelig...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.


  • Det der var også klart en opsætning jeg ville stile efter..


    Bedre ydelse i den str findes bare ikke til de penge :)


  • Sælger denne som ny for 10k

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst
    Jeg synes du skulle sende en PM til FlexQ og spørge hvilken Zepto han ville anbefale..... :$


    fordi flexq har haft en dårlig oplevelse med Zepto stopper resten af landet nok ikke med at handle hos dem. Der er en del flere gode oplevelser med Zepto end dårligere - ellers ville de nok ikke være så dominerende på det danske markede

  • Jeg bestilte også en 3415w her for nogle dage siden og regner med at have den mandag eller tirsdag, smider også lige min vurdering ind hvis jeg husker det ;) Btw, jeg læste at der blev refereret til laptopworlds test, prøv at se den på pcworld.dk, der får den en noget bedere omtale!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JhonDon
    Jeg bestilte også en 3415w her for nogle dage siden og regner med at have den mandag eller tirsdag, smider også lige min vurdering ind hvis jeg husker det ;) Btw, jeg læste at der blev refereret til laptopworlds test, prøv at se den på pcworld.dk, der får den en noget bedere omtale!


    nu har jeg heller ikke hørt særlig mange positive om pcworld.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    fordi flexq har haft en dårlig oplevelse med Zepto stopper resten af landet nok ikke med at handle hos dem. Der er en del flere gode oplevelser med Zepto end dårligere - ellers ville de nok ikke være så dominerende på det danske markede


    nåe lad nu være med at undervurdere køb af god omtale og folks dumhed ang den slags......intel solgte da masser af p4 preshots selvom amd logisk set burde have solgt langt mere....ganske enkelt pga misforstået loyalitet eller mangelende viden.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    nåe lad nu være med at undervurdere køb af god omtale og folks dumhed ang den slags......intel solgte da masser af p4 preshots selvom amd logisk set burde have solgt langt mere....ganske enkelt pga misforstået loyalitet eller mangelende viden.


    Nu ligger landet jo så bare sådan at Zepto's maskiner lever op til det man betaler for ;)


    At nogen har dårlige erfaringer med deres RMA - Det kan ske.. Det har jeg også haft hos SHG og MidtData.. Derfor whiner jeg ikke, og beder hele danmarks befolkning om at boycutte dem ;)

  • Man skal nok også liige gøre sig klart, at når en tester anmelder et produkt, så er det hans objektive holdning der kommer for dagens lys. Han kan umuligt rammer alle de forskellige former for smag der findes. Man belyser de aspekter man selv finder irriterende/manglende/gode/positive osv osv, og så må den enkelte vurdere om det er noget man ønsker,


    Det vigtigeste er, at anmelderen er objektiv i sin test og ikke slikker *biiip* på producenterne. alle test sites vil få på nakken og beskyldes for bestikkelse osv, men sådan er det jo bare.


    Hvad angår RMA hos Zepto, så er der mange triste historier, men der er også mange gode og nok flest gode da de sælger som de gør i DK.

  • Jeg har lige købt mig en 6625WD - og den er sindsyg lækker.. og knald hurtig..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra