FlexQ og jeg var lige en tur i bilka igår
Bilka havde lige et knaldgodt sodavands tilbud
må man spørge hvor mange penge du har brugt ?
Du er da lidt af en ***** (se til højre på billedet) -
Overvejet at drikke mindre sodavand hvis du også vil have tænder når du bliver voksen ?
hold da kræft. ja 10 sodavand til 80kr excl. pant er sku os et godt tilbud. I kommer ikke til at mangle sodavand foreløbig kan jeg se
Jesus..
THATS ALOTTA NUTS!! erhh sodavand mener jeg
Hold da op.. hvad var total prisen så?
That´s a lot of Coke!
Jeg havde nok valgt Zero så man ik blir så tyk! Er i ikke bange for at bunden i bagagerummet ryger ud i den rustne bil dér?
OMG Der er meget sodavand
QuoteOriginally posted by Shooqer
Well, som ansat i bilka kan jeg da røbe at i ikke er de eneste der er gået fra butikken med den mængde sodavand, var på arbejde i søndags da fødselsdagen gik i gang, der var eddermame mange der slæbte hele vogne ud med kun 1,5 liters
Men det sjoveste er helt klart det tilbud der er på bananer (10 for 9,50 kr), det er sq ærgeligt man ikke må tage billeder i bilka. Hvis der har været tomt for bananer i butikken i 20 minutter kan der hurtigt stå 20 husmødre og trippe, og når så der bliver kørt en palle bananer ind blir den først rippet hele vejen fra lageret, hen til frugt og grønt afdelingen, og derefter er der bare kamp til stregen rundt om pallen. Det er simpelthen et syn for guder at se folk kæmpe om billige bananer
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Try-this
Well, som ansat i bilka kan jeg da røbe at i ikke er de eneste der er gået fra butikken med den mængde sodavand, var på arbejde i søndags da fødselsdagen gik i gang, der var eddermame mange der slæbte hele vogne ud med kun 1,5 liters
Men det sjoveste er helt klart det tilbud der er på bananer (10 for 9,50 kr), det er sq ærgeligt man ikke må tage billeder i bilka. Hvis der har været tomt for bananer i butikken i 20 minutter kan der hurtigt stå 20 husmødre og trippe, og når så der bliver kørt en palle bananer ind blir den først rippet hele vejen fra lageret, hen til frugt og grønt afdelingen, og derefter er der bare kamp til stregen rundt om pallen. Det er simpelthen et syn for guder at se folk kæmpe om billige bananer
ROFL Man skulle næsten overveje at placerer sig taktisk tæt på frugt afdelingen i en campingstol og så ellers bare foreberede sig på at blive underholdt.
Haha bananfight....noget der bare skal optages og ligges på break.com
helt ærligt, det er bananer, bananer!
Det er ihvertfald et godt køb! Men var der slet ingen mængdebegrænsning på tilbudet, eller gik du bare igennem en masse gange?
QuoteOriginally posted by VDK
Det er ihvertfald et godt køb! Men var der slet ingen mængdebegrænsning på tilbudet, eller gik du bare igennem en masse gange?
Max 20 flasker pr kunde...
Købte 20 i går, og skal have 20 mere igen i morgen
Ville også have haft i dag, men droppede det pga jeg havde lukkevagt, og ikke gad bruge min pause på det...
Så hellere det tilbud med nogle bajere!!
schkåel !!
Det er nu også sjovt at se hvor mange franske hotdogs der bliver smidt efter kunderne på en enkelt dag.
½ pris - 10 kr. pr. stk.
QuoteOriginally posted by Slammand
Det er nu også sjovt at se hvor mange franske hotdogs der bliver smidt efter kunderne på en enkelt dag.
½ pris - 10 kr. pr. stk.
Under halv pris. Normal pris 22,-
Men ja... vi har vel ligget på en 500-600 om dagen i Viborg..
QuoteOriginally posted by Zlinky
Under halv pris.
Normal pris 22,-
Men ja... vi har vel ligget på en 500-600 om dagen i Viborg..
Det var ikke så meget.
1500-1600 i Skalborg
Folk er skøre
QuoteOriginally posted by Slammand
Det var ikke så meget.
1500-1600 i Skalborg
Folk er skøre
Yeah, nu nakker jeres Quickfood alene også vores Bistro og Quickfood omsætningsmæssigt.