QuoteOriginally posted by Zlinky
Yeah, nu nakker jeres Quickfood alene også vores Bistro og Quickfood omsætningsmæssigt.
Pylder. I må da bare komme med i kampen
Yeah, nu nakker jeres Quickfood alene også vores Bistro og Quickfood omsætningsmæssigt.
Pylder. I må da bare komme med i kampen
QuoteOriginally posted by OC-Dog
That´s a lot of Coke!
Jeg havde nok valgt Zero så man ik blir så tyk!
Er i ikke bange for at bunden i bagagerummet ryger ud i den rustne bil dér?
Man bliver ikke tyk af sodavand...!!!
Kvinder der tager på mcdonalds og bestiller en stor bruger menu med fritter og mayo med en cola light sodavand ved siden af har misforstået et eller andet.
QuoteOriginally posted by RAC
Man bliver ikke tyk af sodavand...!!!
![]()
Kvinder der tager på mcdonalds og bestiller en stor bruger menu med fritter og mayo med en cola light sodavand ved siden af har misforstået et eller andet.
Hvorfor? Jo flere kalorier jo federe bliver du. Det er blevet bevist for år tilbage at sukkerholdigt sodavand feder.
QuoteOriginally posted by Lecter
Hvorfor? Jo flere kalorier jo federe bliver du. Det er blevet bevist for år tilbage at sukkerholdigt sodavand feder.
Yeah... jeg køber selv light sodavand selvom jeg køber en stor Big Tasty menu... kan ikke se det sjove/forkerte/grineren/paradoksale i det?
Hvad hvis man var diabetiker? ö
Hvor lang tid kører dette bilka tilbud?
Sidst bilka i holstebro kørte med det her tilbud købte vi.....200 1,5 liters sodavand
så har man da et lille forråd
Yeah... jeg køber selv light sodavand selvom jeg køber en stor Big Tasty menu... kan ikke se det sjove/forkerte/grineren/paradoksale i det?
Hvad hvis man var diabetiker? ö
Det er sq fint, men du bliver da ikke lige frem mindre af at spise en stor Big Tasty menu, bare så du ved det. ½ liter dressing der er i burgeren og samme mængde olie i pommes giver sq også "buler i lakken" hvis du forstå Så alt i alt kan det være lige meget med det par hundrede kalorier til den en eller anden side hvis du ikke løber maraton bagefter.
Rafal Pyszko
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Try-this
Well, som ansat i bilka kan jeg da røbe at i ikke er de eneste der er gået fra butikken med den mængde sodavand, var på arbejde i søndags da fødselsdagen gik i gang, der var eddermame mange der slæbte hele vogne ud med kun 1,5 liters
Men det sjoveste er helt klart det tilbud der er på bananer (10 for 9,50 kr), det er sq ærgeligt man ikke må tage billeder i bilka. Hvis der har været tomt for bananer i butikken i 20 minutter kan der hurtigt stå 20 husmødre og trippe, og når så der bliver kørt en palle bananer ind blir den først rippet hele vejen fra lageret, hen til frugt og grønt afdelingen, og derefter er der bare kamp til stregen rundt om pallen. Det er simpelthen et syn for guder at se folk kæmpe om billige bananer
Endnu et bevis på at Darvins teori holder
sådan en flok abekater
QuoteOriginally posted by Rafal Pyszko
Det er sq fint, men du bliver da ikke lige frem mindre af at spise en stor Big Tasty menu, bare så du ved det. ½ liter dressing der er i burgeren og samme mængde olie i pommes giver sq også "buler i lakken" hvis du forstå
Så alt i alt kan det være lige meget med det par hundrede kalorier til den en eller anden side hvis du ikke løber maraton bagefter.
Rafal Pyszko
Har tabt mig 29 kg over de sidste 15 måneder.. Ved sq godt at McD er usundt, men spiser der stadig ofte...
QuoteOriginally posted by RasmusS
Hvor lang tid kører dette bilka tilbud?
Til og med lørdag.
Ja hvis man er diabetiker så spiser man jo ikke store mængder af sukker. Kender alt til det der diabetiker stuff.
Det er meget muligt at det feder men det gør alt jo når der bare er lidt sukker i. Der skal altså mere end et par sodavande om dagen til at fede et menneske op.
Synes bare det er spøjst at folk køber light cola og så lige æder en pizza slice eller slik for den sags skyld. Så kan man jo lige så godt fuldbyrdige det og så tylle en halv liter cola med sukker ved siden af.
Synes bare det er lidt specielt at købe light cola og så æde sig fed i en omgang Mc-D friture feast.
Ja hvis man er diabetiker så spiser man jo ikke store mængder af sukker. Kender alt til det der diabetiker stuff.
Det er meget muligt at det feder men det gør alt jo når der bare er lidt sukker i. Der skal altså mere end et par sodavande om dagen til at fede et menneske op.
Synes bare det er spøjst at folk køber light cola og så lige æder en pizza slice eller slik for den sags skyld. Så kan man jo lige så godt fuldbyrdige det og så tylle en halv liter cola med sukker ved siden af.
Synes bare det er lidt specielt at købe light cola og så æde sig fed i en omgang Mc-D friture feast.
Efter at have drukket cola light (nu zero) i mange år, kan jeg fortælle dig at jeg slet ikke bryder mig om smagen af normale cola. Alt for sød og klistrer på tænderne
Jeg ville nu ikke være som bekymret om jeg tog et ekstra kilo eller to på at det sodavand. Jeg ville straks være mere bekymret for mine tænder...
Jeg må vist også lige ud og proviantere lidt ;)..
.. og for mit vedkommende bliver det kun Light-Produkter.. Og det af 2 grunde..
.. light smager IMO bedre, måske fordi jeg har vænnet mig til dem - det skal jeg ikke kunne sige.. De er knap så klistrede og slukker tørsten bedre..
.. jeg vil hellere drikke en cola light og spise noget slik end kun at drikke en cola, om end kalorieindtaget er det samme..
QuoteOriginally posted by Lecter
Efter at have drukket cola light (nu zero) i mange år, kan jeg fortælle dig at jeg slet ikke bryder mig om smagen af normale cola. Alt for sød og klistrer på tænderne
Vise ord..Har også drukket Cola Light i mange år, og er nu også gået over til Zero, og bryder mig slet ikke om alm. cola, drikker det kun engang imellem når der bliver blandet lidt sprit i..
Lige nu har Bilka også et latterligt tilbud. 20 liter Mathilde kakao for 95 kr. Det er jo lidt godnat.
Det er jo ikke specielt.
Selvfølgelig er cola ikke en direkte årsag til overvægt, men det hjælper godt på vej. Hvis man drikker 2-4 liter dagligt (som undertegnende gør), så er der stor forskel på om man drikker light eller almindelig. 610 kcal ca i 1½ cola, hvor i mod der ikke er noget i light. Hvis du så drikker 2 flasker om dagen er du på 1200 kcal, og hvis jeg husker rigtigt, skal jeg æde max 2000 om dagen for at holde min vægt - så er der godt nok ikke ret meget tilbage til mad. Hvis du så er på McD, topper det yderligere.
Der er også stor forskel på om det er sukkeret fra cola'en man får, eller fedtet fra maden - kroppen reagerer på to vidt forskellige måder, men begge er samtidig noget man skal have, bare i knap så begrænsede mængder.
Og hvorfor skulle man fuldbyrde det som du siger? Det er da kun dumt, hvis man I forvejen har overvægt, eller nemt ved at blive det!
Tror uden pis at det var sodavand der var skyld i ca 12-18 kg af min overvægt. Kan huske en sommer hvor jeg sad foran computeren næsten hele ferien og tyllede alm Pepsi... = +5kg... Nu laver jeg stadig ikke andet end at arbejde, og så slappe af med vennerne - foran computer og tv - og alligevel taber jeg mig stadig, selvom jeg æder McDonalds ca to gange om ugen, og spiser junkfood dagligt på arbejdet (Pølser, Pizza og generelt Bistro mad). Er slet ikke i tvivl om at hvis jeg begynder at drikke alm. sodavand igen, jamen så bliver jeg voldfed igen...
Inden i alle fare i bilka, så ville det måske være billigere at køre til tyskland, der får man 3 kasser dåser for 99kr som regel. Altså en noget lavere literpris.
QuoteOriginally posted by noxon
Inden i alle fare i bilka, så ville det måske være billigere at køre til tyskland, der får man 3 kasser dåser for 99kr som regel. Altså en noget lavere literpris.
Tror jeg ikke. Benzinen skal også betales jo..
QuoteOriginally posted by redrolf
Lige nu har Bilka også et latterligt tilbud. 20 liter Mathilde kakao for 95 kr. Det er jo lidt godnat.
Haha, det er jo ikke engang godt? - I Fakta kører vi for tiden 1 liter for 5 kr..
Det kan godt være at der ikke er nogle kalorier i "light" men til gengæld er det proppet med sødestoffer, som garanteret er lige så usunde!