Hva glæder I jer mest til?


  • Sådan en Scott CR1 er også en lækker cykel ;)
    Men ja man glæder sig meget til at få den :D

  • Quote

    Originally posted by jacobask
    Glæder mig til at jeg bliver færdig med 8 års uddannelse med en 2-3 timers mundtlig eksamen her d. 30/8...


    /ask


    Må man være så fræk at spørge, hvad titel du får? - iøvrigt, held og lykke :)


    Selv, så ser jeg meget frem til, at jeg ved mere om min fremtid, hvad angår et fast arbejde. Ellers til, at kæresten flytter ind i september. Sidst men ikke mindst, til en ny lejlighed engang senere på året.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Må man være så fræk at spørge, hvad titel du får?


    Det er en Ph.D. i kemi. Jeg afleverede opgaven i slutningen af Maj og skal så snart forsvare den.
    Selvom det hedder kemi, er der dog ikke så meget kemi i mit projekt, som har været udviklingen af forskellige biosensorer.


    Quote

    Originally posted by Macimuz
    - iøvrigt, held og lykke :)


    Jo tak da!


    /ask


  • Lyder rimelig advanceret :)

  • Quote

    Originally posted by andersm
    glæder mig til vi er færdige med folkedans på stx..


    haha :))
    det er nok noget af det jeg ALDRIG skal lære

  • Quote

    Originally posted by andersm
    glæder mig til vi er færdige med folkedans på stx..


    Samme her.. dog er det lancier på min skole.. suk... :boxed:

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Jeg glæder mig mest til at få bil.. Ellers er det eneste jeg kan komme på, er at jeg skal til Caribien og vardes op i hovede og r** en gang til næste år-... Det bliver med familien i et hus hvor der er 6 tjenere. Skal ikke røre en finger selv, man skal bare spørge efter hvad man mangler.. :D


    http://www.caribbeanparadise.dk/content.asp


    /natch

  • Quote

    Originally posted by natch
    Jeg glæder mig mest til at få bil.. Ellers er det eneste jeg kan komme på, er at jeg skal til Caribien og vardes op i hovede og r** en gang til næste år-... Det bliver med familien i et hus hvor der er 6 tjenere. Skal ikke røre en finger selv, man skal bare spørge efter hvad man mangler.. :D


    http://www.caribbeanparadise.dk/content.asp


    /natch


    Ser rigtig lækkert ud. Kunne være man skulle købe sån en 2 uger til familien.

  • Lige nu :/ det må jo nok blive at jeg starter på mit skoleprojekt (fjernstyret speedbåd) lavet i rustfrit stål med et stref af hastighed og 4HK nitro motor.


    Ellers til at bevæge mig lidt :P


    og så til a SWG pre-cu kommer omkring juletid...

  • Quote

    Originally posted by Prectar


    Er du kun på din efterskole 2-3 timer? :P


    ja sårn næsten da møder 8:30 og går 11:50 tidligst og de længere dage 13:20 hvilket der er lige til at overkomme


    på min gamle skole mødte jeg kl 8:00 og gik 14:52 og var hjemme kl 17:00 og det var så hver dag undtagen tirsdag og torssdag og jeg gik 14:22 og var hjemme 16:00. hvis du forstår hvad jeg mener