Indlæg af BuEn

    ved godt at de skriver at det ikke er ledende men lidt fysik og lidt selvstendigt tænkning modbeviser det. selvføllig er det ledende.

    Nu er tråden ved at være lidt død, men bliver lige nød til at kommenterer her.


    Godt nok har jeg ingen erfaring med vandkøling, men jeg ved at vand i sig selv ikke er ledende. Det er alt det snavs skidt og mineraler der er i vandet dog.


    Så når man bruger demineraliseret vand (som man vel gør i kølersystemer?) så er det en fysisk umulighed at ødelægge sit system gennem væde kortslutning.



    Edit: Samtid synes jeg måske at du burde slappe lidt af med alt den dommedags prædiken.
    Ganske vidst ville 5Ghz være et unødvendigt OverClock, men det er bestemt ikke en umulighed.
    Især da flere rent faktisk har lavet 5Ghz OC på luft. (Dog med DH14 og deslige)


    Men ikke destro mindre synes jeg det sætter en præcedens for at det skulle være muligt med en H100. Omend det stadig kommer an på om han har fået en god Chip. Så længe han ikke hopper direkte til 5Ghz og holder øje med Coretemps så kan det jo ikke gå værre end helt galt.

    God morgen Tweak.


    I den nærmeste fremtid regner jeg med at skulle opgraderer min computer. Dertil følger jo også et nyt styresystem, mest af alt fordi den 32bit Vista jeg har til at ligge mildest talt er lidt begrænsende.


    Derfor ville jeg høre jeres personlige erfaringer med at skaffe Windows 7 billigt.
    Er det opgraderingspakke, studentløsning eller noget ligende der bedst kan betale sig.


    Jeg ville self helst have en cd hvor jeg kan installere Windows 7 direkte, frem for en opgradering (Medmindre det self. er vildt billigere)


    Mvh Buen

    Tusind tak, lige netop sådan noget jeg ledte efter.
    Nu er problemet jo så bare at de har alt for meget jeg gerne vil have. :(


    Hvis andre folk i forum land ligger inde med en anden hjemmeside så må i
    endelig gerne komme med et link. Det er jo godt med noget variation.

    God eftermiddag Tweak.


    Nu er der jo så mange kloge og velvidende hoveder herinde, så tænkte at det måtte i da vide.
    Jeg søger en (gerne flere) elektronik forretning online som sælger ledning, knapper krympeflex loddekolber og alt sådan noget grej online. Gerne med et rigtigt stort udvalg.
    (Ikke fordi jeg nettop står og mangler nettop de ting jeg skrev. Det var mere for at give et billede af den type butik jeg søger)


    Jeg er nemlig træt af altid at skulle ned i 3 forskellige byggemarkeder for at finde det jeg søger.
    Biltema har fx. rigtig mange ting, men det er ofte i lidt basis kvalitet. Jeg savner lidt et sted som har nogle rigtig lækre ting. Jeg ville også sætte pris på hvis i havde noget erfaring med stedet, så jeg ikke ender med at stå med håret i postkassen.


    Mvh Buen

    Har du undersøgt AKU-aalborg?


    Der er stort set alle kollegier i Aalborg samlet under en fane, hvor de så også bliver administreret fra.


    Til dit spørgsmål, vil jeg svare både ja og nej.


    Hvis der er en der flytter ud, og du står som den eneste med en ønsket indflytnings dato umiddelbart efter han er flyttet ud kan du godt ske at få værelset. Men eftersom at du nok har sat ønsket indflytningsdato til et sted omkring din uddannelses start tror jeg ikke der er andet for end at vente.


    Derudover ved jeg ikke helt om du konsekvent søger kollegie pg.a. samlivet eller fordi det er billigt. Hvis det er pg.a. prisen er den ikke andet en en sjat billigere end mange af de lejligheder man kan finde rundt omkring af i Aalborg, så det kan være en id'e at kikke efter steder at bo på diverse boligsites også.


    MvH Bue C. Kragh

    Quote

    Originally posted by natch
    Jeg glæder mig mest til at få bil.. Ellers er det eneste jeg kan komme på, er at jeg skal til Caribien og vardes op i hovede og r** en gang til næste år-... Det bliver med familien i et hus hvor der er 6 tjenere. Skal ikke røre en finger selv, man skal bare spørge efter hvad man mangler.. :D


    http://www.caribbeanparadise.dk/content.asp


    /natch


    Ser rigtig lækkert ud. Kunne være man skulle købe sån en 2 uger til familien.

    Quote

    Originally posted by Prectar
    nogen der ved hvornår den skulle komme? For syntes godt nok de godt kan tage den med ro og lade folk komme ind i spillet igen :P


    Nemlig ja, synes det skulle vente til Maj næste år. I hvert fald.

    Der er skrevet lidt tidligere, men jeg vil nøjes med at skrive en 5 gode film jeg synes om.


    Som nævnt før: Spawn (Kæft jeg var sur over der aldrig om en 2er)
    V for Vendetta the(kæft jeg elsker V i den film, genialt skuespil)
    Ali G, Indahouse.. Kan se den igen, og igen og så de største latterkramper.
    The scorpion King.
    Apocalypse Now.

    Ja, atm så virker ressurection monitor i CTraid ikke, dette er pisse irreterende hvis man har haft et wipe og skal til og få alle folk på benene igen, folk bliver normal resset 2-3 gange.


    Så måske man kunne lave en macro alla.


    /s -Ressurection [name=target]
    /cast Ancestral Spirit


    (Ja jeg er shaman)
    Dog ved jeg ikke hvad den første /s kommand skal være for at den siger navnet på den man targeter.

    På alle scooterer med en Minarelli motorer har krumtappen et hul svarende til det brug af en 10mm kryspind.


    Dog synes jeg du skulle overveje at skifte tappen ud til en med et 12mm hoved hvis du ikke allerede har overvejet det.


    Et ø12 leje har fx. 1,5 gange større overfalde areal end et ø10 leje. Hvilket er med til a minske presset på selve lejet, hvilket giver større holdbarhed. Hvilket betyder det skal skiftes med større mellemrum end hvis du havde ø10. Dette er en rigtig dejlig feature på en baneracer.


    Desuden skal du lige tænke over at alle kræfterne fra motoren skla igennem det leje, så det er en del det bliver udsat for.

    Jeg om nogen, ved nok en ting om 2T motoerer. Og jo, det kan faktis godt lade sig gøre at smide smide en kompressor på maskinen.


    Dog kræver det bare man får en anden type karburator, og man også sætter den under tryk så der er tryk på begge sider af karburatoren.


    Dog vil effekten du får ud af de være minimal, da det bare svarer til at sætte en expantions udstødning der passer perfekt med cylindrens porttider på. (Altså der bliver bare skuppet så meget blanding ud gennem udst porten som overhoved mulgit, som en ordenlig udst også sørger for)


    Så der er faktis ikke noget at hente. :roller:


    Dog har jeg set et ydelses tiltag med en turbo da det kan sætte motoren uder endnu større tryk end en passende expantions udst kan. (43hk på en 125ccm motor)

    Jeg synes nu meget godt om starship troppers 1, ikke fordi det er en voldsomt god eller seri?s film (er det jo heller ikke lavet til at v?re) men s? har de lavet en 2. der slet ikke er i samme stil, den er s? underlig ift.


    Predator filmene, uhh de er sjove.
    The hitchhikers guide to the galexy, utrolig underlig film hvis man ikke kan lide humoren.


    Jeg harsq set en del, har bare aldrig kunne huske havd de har heddet X(

    Quote

    Originally posted by DK-RedLion



    Tupac har ogs? mange sange hvor han synger seri?st, ligesom tAshDa siger Eminem har med "Cleaing out my closet". S? har tupac f.eks. "Dear Mama", "Ghetto Gospel", "Changes" osv.


    Nu er det jo fx. hovedsageligt eminem der har lavet ghetto gospel, han har haft brugt gamle lydoptagelser og tekser og s? stykket en sang sammen, s? det siger jo lidt om ham.


    Der er jo sygeligt mange numre med TuPac selv om det efterh?nden er nogle ?r siden han er d?d.


    Selv har jeg v?ret en fan af Eminem for l?nge til at stemme imod ham.

    Jeg har en bærbar HP compaq, som også kun havde 512 ram til at starte med, jeg købte her den anden dag 512 ekstre fra en ven der havde nogle ram der passede, for satan det hjalp en den.



    Jeg ser kun en grund til de 1,5bgb hvis du vil overdrive, mit kører i hvert fald perfekt med 1gb.

    Jeg er lige kommet hjem fra biografen, og må sige at jeg synes det var en utrolig fed film, og var stemningen lidt anderledes frem for den 1. en smule mere dyster, og når man så væk fra de hystrerisk sjove øjeblikke, noget mere alvorlig.


    Men igen, en rigtig fedt film som lægger sig dejligt op af den 1.


    Jeg glæder mig utrolig meget til den 3. kommer og ville da ærgre mig hvis der ikke kom flere.