Wrath of the lich king

  • I har sikkert alle set nyheden bevæge sig rundt på nettet. Wrath of the lich king er (hvis rygter taler sandt) navnet på udvidelse nummer 2 til wow.


    Hvad siger i til det? Er den god nok at udvidelse 2 vil foregå i Northrend, og bliver de SWG inspirede hero classes til noget? Er det ok hvis vi allerede nu får 10 lvls mere, og uncommon items der er bedre end epics? Er det hele bare rygter?


    For øvrigt, hvornår er der blizzcon, for man kan vel godt gå udfra at de vil offentliggøre det der?

  • http://www.mmo-champion.com


    Masser af rygter, og masser af info som ikke kun er rygter. :)


    Bliver fedt med Hero-klasser, skal nok blive spændende.


    Edit: Der er Blizzcon om en dags tid, så der skal vi nok få en masse mere af vide.

  • Alt er falsk endtil Blizzard selv offenliggøre det, jo ikke føste gang man ser "Den nye expansion" rygter, så hvorfor skulle det være sandt denne gang?


    Imo er det totalt til grin hvis dette passer. Mange folk er slet ikke færdige med alt det nye som TBC satte igang, og tjaaa, jeg tror ærlig talt ikke jeg gider blive ved med at bruge min tid på WoW hvis det er sådan her det kommer til at gå - en ny expansion hvert år...? latterligt, man smidder de nye epics man har brugt tid på af få væk igen, og det er til grin efter min mening.

  • Det er jo WoW i en nøddeskal.


    Skaffer man nogle items, skal man have de næste items, hvorefter man skal have de næste items, osv. osv.


    Det ender bare med, at items ser vildere og vildere ude, har latterligt høje stats osv.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Det er jo WoW i en nøddeskal.


    Skaffer man nogle items, skal man have de næste items, hvorefter man skal have de næste items, osv. osv.


    Det ender bare med, at items ser vildere og vildere ude, har latterligt høje stats osv.


    Det bliver godwars :P
    Det er jo det pøblen vil have. Alle vil jo gerne være super overpowered. Ja tak til +500 stamina handsker.

  • nogen der ved hvornår den skulle komme? For syntes godt nok de godt kan tage den med ro og lade folk komme ind i spillet igen :P

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    nogen der ved hvornår den skulle komme? For syntes godt nok de godt kan tage den med ro og lade folk komme ind i spillet igen :P


    Nemlig ja, synes det skulle vente til Maj næste år. I hvert fald.

  • fandt det her på et andet forum:


    Sources
    http://www.worldofraids.com/news/expansion/100m.jpg - US Patent office for WOTLK


    http://wow.gamona.de/index.php?unid=11474 - German rating for Wrath of the Lich King(from official german ratings place. German version of ESRB)


    Possible Content
    Rumored to be in the expansion is:


    * New possibilities of designing your Character.
    * You will fight against the Lich King Arthas!
    * Leveling from 70 to 80 will take as much time as leveling from 60 to 70.
    * Howling Fjord will be the first area you will arrive to. Afterwards there will be areas following like Grizzly Hills and Dragonblight.
    * The first Dungeon will be Utgarde Keep. You will be able to enter it at level 70 and it will be a 5-man Instance. 25er Dungeons will still be existant, just as well as Heroic Instances.
    * New Profession: Inscription – Enduring amplification of spells and abilities.
    * There will be a Cinematic Intro.
    * Northrend will be about as big as Outlands.


    New class/PVP content


    *If some Objects are achieved, you can create a new Character. The Death Knight. He starts straight in High Level Area.
    *In PVP there will be finally be the long-ago announced siege weapons available and there will be destroyable buildings, plus a new battleground
    *The Deathknight will be a kind of Damage Dealer and at the same time a Tank with so far non existant new abilities. He will be playable by Alliance and Horde, but it will be just certain Races who will have the possibility to create a Death Knight. He is the first Hero class and other will probably come in the following Expansions.


    Northrend Zones
    * Coldarra
    * Crystalsong Forest
    * Grizzly Hills
    * Howling Fjord
    * Icecrown Glacier
    * Sholazar Basin
    * The Borean Tundra
    * The Dragonblight
    * The Stormpeaks
    * Zul'Drak


    The "Site" links
    http://worldofwarcraft.com/wrath - 403 Access Denied
    http://worldofwarcraft.com/bloodylovesgoats - 404 page not found

  • Jeg synes det er tiltrængt.


    Det er ikke alle der gider at "raide hardcore", og nu mangler der endnu en gang indhold for den "casual player".


    World PVP er stadig totalt dødt, Halaa og de andre tiltag i TBC var og er stadig et flop. Der mangler noget ordenligt indhold på den front.


    Jeg har personligt som ikke "hardcore raider" for længst været igennem alt indhold i TBC med 2 figurere nu.


    So bring it on. :) Content content content. :D

  • AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Originally posted by Reader
    Engang det kommer, stopper jeg sq med wow, da BC kom ud var jeg meget tæt på at stoppe, og det her gør det ikke meget bedre.


    EDIT: Syntes det er fedt nok at de laver nye mobs, quests, instances og alt det der, men hvorfor blive ved med at smække 10 levels på? til sidst er alle level 540.


    Der er jo ikke andet i WoW. Der er kun 1 formål overhovedet.


    At de samme ting skal blive vildere og vildere. Skruen uden ende.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-


    Hvis det er i Northren rører det mig ikke! :clap: :clap: :clap: :hb:


    Det kommer nok. :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless