Transformers Movie

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Den går også i Biocity i århus ved midnats tid i aften mener jeg.. havde faktisk billetter men meldte afbud, kæresten kommer og vi skal hygge.. Syntes egentlig også det er lidt synd at ødelægge sådan en god tegnefilmsserie med sådan en film...


    Det bliver ikke ødelagt... den film bliver så vold fed, at du tror det er løgn! :D


    Det var så mig han skulle have været inde med, men mine brødre og en af deres venner og jeg skal ind og se den 23:59 iaften i Biocity Århus... Kæft det bliver fedt!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Jeg er lige kommet hjem fra Imperial og må sige jeg er måløs over det niveau HDR og partikel effekter er nået til i CGI!
    -det er HELT sindsygt godt animeret!!


    Lyden er lidt underlig, Autobots stemmer flyver lidt ud i sidehøjttalerne, lyder ikke helt som om det kommer fra dem er, men wtf - det er ikke så tit de siger noget.


    Well, den må nok klasificeres som über nørd film, for hvis ikke man på forhånd ved hvad en Transformer er så er den nok bare dybt mærkelig...
    -men til jer der ved hvad en Transformer er, SE DEN!!


    :clap: :dance: :clap:

  • Total enig.. hold kæft en fed film, den har Michael Bay virkelig formået at gøre sweet..


    Den kunne sagtens ha været så ringe så ringe.. men nej.. Den har det hele, en god historie, som sætter en ind i hvad dælen der foregår, total hot babe, og en god person i hovedrollen..


    Og den kører den bare derud af, der er aldrig et kedeligt øjeblik!


    Bliver helt sikkert årets action film!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

    Rettet en gang, sidst af AbeTis ().

  • Er enig en total fed film.. dog kan jeg huske i tegneserien at optimus prime næsten altid vandt over megatron i nærkamp.. og syntes godt prime kunne ha klasket rundt med megatron her.... men det går nok hehe.... syntes den havde alt hvad jeg forventede og mere.

  • Denne film er da godt nok et must see!!!! Mage til pisse god lyd og animation! Michael Bay formår også igen at lave fede action scener og sprænge alt i luften :T og damn hvor er damen hot!!! wauw

  • Quote

    Originally posted by hellboy
    Denne film er da godt nok et must see!!!! Mage til pisse god lyd og animation! Michael Bay formår også igen at lave fede action scener og sprænge alt i luften :T og damn hvor er damen hot!!! wauw


    yeah, flere film med hende tak 8)

  • Fantaaastisk film!


    Må indrømme at jeg førhen syntes at det så lidt for barnagtigt ud, jeg mener store robotter, autobots halloo!


    Men da jeg så filmen, WOW! Rent 12 tal!


    Megan Fox og Rachael Taylor :dance:
    Godt spillet af hovedpersonen også :clap:

  • Det er nu lidt af en ældre tråd, men altså jeg var inde i Imperial at se den, derudover har jeg den på dvd og jeg er enig den er virkelig god...


    Jeg var konstant underholdt da jeg så den...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Ja er det ikk fordi Michael Bay er sur på Bluray eller sån noget? :crazyeyes:


    Nej han er tvært imod sur over at den ikke kommer på bluray. Film studioet har solgt eksklusiv rettigheder til HD-DVD (med mindre det er er steven speilberg film).

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Nej han er tvært imod sur over at den ikke kommer på bluray. Film studioet har solgt eksklusiv rettigheder til HD-DVD (med mindre det er er steven speilberg film).


    Ah det var sådan det var... :D

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2