Indlæg af hellboy

    theharbni5 - Den ser rigtig god ud! Mange tak.


    Lige et måske n00b spørgsmål ang. skærmen eller skærme i det hele taget. Nu kan jeg se nogle folk siger at den samsung der ikke har HDMI, men hvad hulen skal jeg bruge HDMI til fremfor DVI når jeg bare bruger skærmen til surf og gaming?? ( Sådan som jeg har forstået det, overfører HDMI også lyd udover billedet, hvor DVI ikke overfører lyd? er det korrekt? ) Håber godt nok det sidste der er til at forstå.... hehe.

    theharbni5 - Nææ den skal ikke kunne noget specielt, den skal vel bare have DVI. Størrelsesmæssigt syntes jeg godt om 23", men max 24" tror jeg ellers bliver det for stort.


    Neserdk - Den virkede fint de første 2 uger eller so, så begyndte højre side af skærmen at blive blå. Så tror næsten den har haft en eller anden fejl på panelet el. lign. for kunne absolut ikke finde noget omkring problemet. Problemet er så at jeg købte den billigt på amazon i tyskland for kan se den koster omkring 3000 herhjemme og det vil jeg helst ikke gi, hvis jeg kan undgå det.

    Heja folks.


    Jeg søger en ny skærm som primært skal bruges til gaming. Har lige sendt en lg2363d tilbage, så den model har ingen interesse :s
    Budgettet må helts ikke overstige 2000-2500kr da jeg er nærig, hehe.


    Så hvis I har nogle gode forslag så kom endelig frisk


    :evil: Hellboy :evil:

    Hey Hey


    Jeg er igang med at lede efter nye højtalere.


    Vil høre om der er nogen som har haft Sony SRS D25W og kunne sige
    om det er okay? Eller om der er nogen som har et andet alternativ.
    Kravene er de ikke må koste mere end 500 kr-(ish) og de må helst
    heller ikke være meget større i målene end de der sony højtalere.


    regards from hell
    hellboy :evil:

    Hey hey tweakere!


    Jeg er på markedet efter et nyt kabinet, og vil høre om der er nogen der ligger inde med et Antec Super Lanboy eller evt. noget ligende.


    mvh
    hellboy :evil:

    Den katolske kirkes version


    Padre nuestro que estás en el Cielo,
    santificado sea tu nombre,
    venga a nosotros tu Reino,
    hágase tu voluntad en la Tierra como en el Cielo,
    danos hoy nuestro pan de cada día,
    y perdona nuestras ofensas,
    como también nosotros perdonamos a los que nos ofenden,
    no nos dejes caer en tentación,
    y líbranos del mal,
    (Doxología final: Tuyo es el Reino el Poder y la Gloria por Siempre Señor)
    Amén


    Den ortodokse kirkes


    Padre Nuestro que estas en los Cielos,
    santificado sea tu nombre,
    venga tu Reino,
    hágase tu voluntad así en la tierra como en el cielo.
    El pan nuestro de cada día dánosle hoy,
    y perdónanos nuestras deudas
    así como nosotros perdonamos a nuestros deudores,
    y no nos dejes caer en la tentación,
    mas líbranos del mal.
    (Glorificación: Pues tuyos son el Reino, el poder y la gloria (por los siglos de los siglos))
    Amén


    Håber du kan bruge det.

    Denne film er da godt nok et must see!!!! Mage til pisse god lyd og animation! Michael Bay formår også igen at lave fede action scener og sprænge alt i luften :T og damn hvor er damen hot!!! wauw

    1. Boondock Saint (Vrede irere er bare generalt sjove at se og høre. og masser af guns! :T)
    2. Resevoir Dogs (super fed film!)
    3. Dawn of the Dead (zombie film nr.1 imo)
    4. Boyz in da Hood (total gangsta film fra de gode gamle dage)
    5. Bullet (endnu en gamle gangsta film, og så med nok rappens konge 2pac)


    By the way, Pride of the west - Utrolig flot avatar du har! :D



    Jeg tror sku heller ikke ham Rosenberg har helt rent mel i posen. skide svensk

    Det er 100% i orden at dommeren afslutter kampen! Den slags nul tolerance er sku fair. Man kan jo huske tilbage til dengang den svenske dommer Anders Frisk måtte hjælpes fra banen med blod over hele hovedet. Kæft en spasser! Det bliver sikkert mugge dyrt nu for dbu, og vi skal sikkert spille resten af kampene på tomt Parken eller spille på neutral grund i sverige eller tyskland.
    Manden der gjorde dette har vist lige dømt sig selv til at leve i exil?

    Quote

    Originally posted by sam


    Det var da fuldt ud fortjent. De 2 tyske angribere viste ikke meget i dag pga. Italiens kanon forsvar.


    Det var da overhovedet ikke fortjent. Italien kører som sædvandlig deres utrolig defensive taktik med KUN toni i front og Totti som hængende. Hele den ordinære tid havde Italien få chancer, hvor derimod Tyskland havde bolden det meste af tiden, og også kun kom til få chancer. Det gør det jo heller ikke bedre af at Italien går ind og laver 2 mål i de sidste 2 minutter.


    Utrolig skuffende at et hold som Italien ender i finalen. Det har jo ikke vist en dyt !

    Kæft hvor var det ufortjent at Italien gik videre!! nu mangler vi bare at Frankrig også går videre så vi kan få den kedeligste VM-finale nogensinde. X(

    jeg kan anbefale noget tysk rap/hiphop:)


    Diene lieblingsrapper
    Fler
    Azad
    Raptile


    Nogle af deres tracks er faktisk "chatchy", hvis man lige skulle bruge noget slang. Men ellers er der jo altid den goe Rapper fra sönderburg, L.Ron.Harald.