SAMSUNG Vs. WESTERN DIGITAL

  • har også lige købt den samsung disk! kan kun sige go for it :9xo

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Originally posted by Karse
    har også lige købt den samsung disk! kan kun sige go for it :9xo


    ditto :cheers:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • I sidste ende er det bare at vælge den disk man helst vil have.
    De har alle deres stærke sider. WD'er er ikke lydløse - om alternativerne er det ved jeg ikke, men wd'er er ikke. Til gengæld har wd'er en meget lav fejlrate - eller havde i 2004 da jeg sidst fik tal.

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

  • Kører selv med 4x wd5000ks, vælger kun wd fremover, samsungs hdd's er sikkert også fine, men WD er min personlige preferrence, også siger de intet.


    Det eneste der taler i mod wd er at de pt "kun lige har lanceret deres 750gb model

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • har kun selv WD diske, men samsungs nye serie skulle være ret gode...kan dg ikke lige huske præcis navn på dem. har en wd360GD raptor...som er den gamle model der larmer når der skrives til disken, 1 wd2500ks, som siger nada og er herlig hurtig også...samt er billig. og så 2 stk wd2500YS som skulle være server udgave af wd2500ks, men de larmer også når der skrives på dem....ligesom raptor.


    .....venter dog lidt spændt på hdd med flashram i nær fremtid.....og på at de kommer til menneskepriser :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • jeg hælder mest til WD... min bror har fire af den model du snakker om og jeg har en selv..
    kan absolut ikke forstå at de bliver bonket for støj ? :ohmy: var så glad for fraværet af larm, at jeg gav min gamle maxtor væk... den kunne nemlig høres.. har kun haft en samsung og den kan jeg også kun sige positive ting om... den har været brugt som ekstern harddisk uden case, og har virkelig taget nogle tæsk... har væltet på knallert med den i rygsækken, ingen problemer...
    uanset hvad du vælger skal du nok blive tilfreds lader det til :)

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

    Rettet en gang, sidst af Jepson ().

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    ok det bliver vist samsung..


    er T serien den beste ?
    http://www.samsung.com/Products/HardDisk...=Specifications


    Svar nu manden da :-P `?? er T serien den bedste?...


    Jeg har en WD 500ys. Kan ikke høre den, og selvom mine blæsere i mit kabinet ikke larmer særlig meget, så overdøver de den alligevel.. så tænker sq ikke så meget over det. De er vel også omtrendt samme pris. Jeg havde også min tvivl om den der Samsung da jeg skulle samle compen, kan ikke huske hvorfor jeg kom frem til WD.. vel det billigste? - mayb


    Antec P182
    XFX Nvidia 790i Ultra 3waySLI
    1000gb + 500gb Samsung hdd's
    Intel Core2Duo E8400 @ 3.8 Ghz
    Siberian Tiger II
    Corsair XMS3 DHX - 4gb DDR3 @1500 Mhz
    Asus GTX280

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    er T serien den beste ?
    http://www.samsung.com/Products/HardDisk...=Specifications


    Fedt url...


    Hælder selv til WD, da jeg i øjeblikket har 7 hdds af dette mærke af forskellig model og alder, med en fejlrate på big fat 0!


    Men igen, det er 100% præferencer vi snakker om, kan ikke tale for 100 mærker jeg ikke har prøvet...

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • har selv lige købt den 500gb WD disk du linker til - den er stabil og utroligt lydløs... jeg har den i et elastik ophæng og kan kun høre en lille smule brummen fra den når jeg virkeligt belaster den - ikke noget at høre når den ikke er igang.... er meget tilfreds med den - men kender på den anden side ikke noget til samsungs diske.... køb hvad der er billigst?

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    har kun selv WD diske, men samsungs nye serie skulle være ret gode...kan dg ikke lige huske præcis navn på dem. har en wd360GD raptor...som er den gamle model der larmer når der skrives til disken, 1 wd2500ks, som siger nada og er herlig hurtig også...samt er billig. og så 2 stk wd2500YS som skulle være server udgave af wd2500ks, men de larmer også når der skrives på dem....ligesom raptor.


    .....venter dog lidt spændt på hdd med flashram i nær fremtid.....og på at de kommer til menneskepriser :)


    Samme her.. er begyndt at larme forfærdelig.. men den er også små 3 år gammel nu :)


    Men jeg har kun og vil kun have WD fremover, da jeg syntes de levere et godt produkt, som jeg ikke har haft problemer med nogensinde..


    Har 3 WD i mit nuværende system, Raptor til windows, spil osv, og 2 lager diske, og de kører suverent.. så thumbs up :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by DonRon
    skulle gerne virke.. http://www.samsung.com/Product…J.asp?page=Specifications


    har du link til dit elestik ophæng.. eller har bar lige som mig, bundet den op i elestik :cheers:


    jeg købte det for en del år siden - det er bare en metal grundform som passer i et 5.25" slot - og så opspænder en normal harddisk (3.5" eller hvad er det?) med elastikker.... tror alle modeller det passer på den beskrivelse dæmper lyden på nogenlunde samme niveau