Tweak.dk's egen CS server?

  • En der hoster og det bliver reklameret lidt op så er jeg da frisk.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Hvis noget sådan skal ske så skal der laves en rigtig server ikke det hjemme hosting halløj som vi før har leget med.


    Så skal der en rigtig op at kører og som kører altid ikke bare startes engang imellem.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Hvis noget sådan skal ske så skal der laves en rigtig server ikke det hjemme hosting halløj som vi før har leget med.


    Så skal der en rigtig op at kører og som kører altid ikke bare startes engang imellem.


    Hvem skal give penge til og ha sådan en server oppe? Så skal der jo næsten være nogle bestemte personer som spiller på Tweak's server hele tiden, og giver penge til det.



    Edit:
    Medmindre der kommer tons af reklamer på..

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

  • Quote

    Originally posted by Awokeneyes


    Hvem skal give penge til og ha sådan en server oppe? Så skal der jo næsten være nogle bestemte personer som spiller på Tweak's server hele tiden, og giver penge til det.



    Edit:
    Medmindre der kommer tons af reklamer på..


    Problemet er jo netop finanseringen, men det er den eneste løsning som bliver ordentlig.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg kan muligvis skaffe en CS:S server vi kan spille på indimellem, men også kun på bestemte tidspunkter.


    Hvis nogen skal hoste en server skal de have en hurtig upload.
    10 slot ~ 2mbit upload
    16 slot ~ 3/4mbit upload


    Ellers er priserne for en CS:S server 200-400kr pr. måned med ca. 12-16 slots.


    Men jeg ved jo ikke om det er mest populært med CS eller CSS

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com



  • Problemet er at de vil ha CS 1.6! Og det er ikke helt rigtigt hvad du siger. Du kan sagtens hoste en 16 - 20 slots på 2mbit upload.

  • Kan du godt men den kører af pis. Hvis en cs server skal kører ordenligt så skal man over på en fiber linie den kører ikke på adsl eller andet.


    10/10 mindre kan ikke gøre det hvis du skal kører en server ordenligt med 10-12 spillere også skal linjen ikke bruges til andet.


    Jeg er lidt ligeglad med hvad folk mener de kan regne ud det kræver a linje pr. user når de sider i spilet og kigget netstats det holder bare ikke hvis det skal køre ordenligt.


    Næste er så at serveren skal sættes ordenligt op med ticrates osv.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Ja ok hvis det er ping 100 så er jeg smuttet så kan man lige så godt spille lo2 som forsøge at ramme :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Ja ok hvis det er ping 100 så er jeg smuttet så kan man lige så godt spille lo2 som forsøge at ramme :)


    Det er sgu da bare 4 meter foran fjenden det kan man sagtens, xD tror min forbindelse på 768 kbit upload kan trække 8 mennesker, men så blir ping 70-80 inkl. jeg altid downloader et eller andet så ping ville nok stige og falde mellem et interval der siger 70-900, jeg havde dog heller ikke tænkt mig at hoste! HeHe


    Den eneste fremtid jeg kan se i en cs server er hjemme hosting, jeg tror simpelthen ikke at der er nogen der gider give monetter for en server medmindre deres papa's papa hedder Mærsk Mckinny Møller.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 2 gange, sidst af RAC ().