Jeg tror også jeg vil få bestilt den sprøjte. Mine bedste piller er Telfast, men benadryler er ok.
Jeg har en næsespray men jeg synes det er svært at vurdere om den egentlig virker. Så den tager jeg hvis jeg gider.
Det med øjnene er det altså vildt vigtigt bare at lade være med at pille i, ihvertfald for mig. Hvis jeg ikke piller klør de pænt meget, men hvis jeg piller bliver det værre, det er som at få sand i dem og de hæver.
Jeg hader det. Jeg kan heller ikke få mine telfast til at række dagen ud. Tager jeg en kl 07 er det som om de ebber ud omkring kl 20-22. Og lægen siger jeg kun må tage en om dagen.
Og så vågner man oim morgenen og er helt væk.

Høfeber!
-
-
Så fik jeg sgu sprøjten. Så må vi se hvad der sker ved det..
-
For dem der vil kigge lidt på de forskellige præparater...
http://www.lmk.dk -
Så fik jeg sku også endelig sprøjten, lige i røven.
Det kan varmt anbefales at få den i ballen, istedet for skulderen. Jeg har de andre år fået den i skulderen og det har sku givet lidt ømhed (sp?).
Har aldrig oplevet nogle bivirkninger ved denne medicin. Jeg kan sku ikke lige huske hvad jeg kom af med må jeg indrømme. "Bare på beløbet, tak".
-
Skal til lægen på mandag. Så må vi se hvad han siger.
Har fået lidt øjendråber af den gamle, det tager kløen. Men næsen er stadig ude af drift.
-
Troede ikke man kunne få sprøjten om sommeren?
-
Originally posted by Deef
Så fik jeg sku også endelig sprøjten, lige i røven.Det kan varmt anbefales at få den i ballen, istedet for skulderen. Jeg har de andre år fået den i skulderen og det har sku givet lidt ømhed (sp?).
Har aldrig oplevet nogle bivirkninger ved denne medicin. Jeg kan sku ikke lige huske hvad jeg kom af med må jeg indrømme. "Bare på beløbet, tak".
ca 70 her vist.
Hvor længe går der før det virker for dig? jeg er helt død nu. Men lægen sagde vist det var ok normalt. -
Jeg har Græs allergi, og høfeber.. Jeg bruger nogle piller hvor der er en hvid ''tændstikmand'' uden på æsken, med nogle røde prikker på, det er de piller som virker bedst!
Næsespray har jeg en eller anden med noget menthol vand, som virker fint!
Igår da jeg sad og skulle spise noget af det bedste mad som jeg kender, begynder mine øjne og klø helt voldeligt, og kan ikke åbne dem
Bliver sur, og går i seng. Så da jeg står op, kan jeg ikke åbne mine øjne, fordi at de har løbet så meget i vand, og bliver nødt til at putte vand på før at de løsner sig!ALLERGI OVER FOR DIVERSE TING ER MILDT SAGT FUCKING IRRITERENDE!
Mvh. Flindt_DK
PS. Føler med jer alle andre som har allergi.
-
Så fik jeg sku også endelig sprøjten, lige i røven.Det kan varmt anbefales at få den i ballen, istedet for skulderen. Jeg har de andre år fået den i skulderen og det har sku givet lidt ømhed (sp?).
Virker det? Og hvad virker den indsprøjtning imod? Kan man få den mod græsallergi?
-
Originally posted by -Sandman-
Skal til lægen på mandag. Så må vi se hvad han siger.Har fået lidt øjendråber af den gamle, det tager kløen. Men næsen er stadig ude af drift.
Er det bare helt almindelige saltvands øjendråber? Eller nogle andre? hvis det er, skriv lige hvad de hedder!
-
Originally posted by Flindt_DK
Virker det? Og hvad virker den indsprøjtning imod? Kan man få den mod græsallergi?
ja den kan du få imod græsallergi
-
Det var virkelig slemt for mig i går. Købte øjendråber. De virker, men synes ikke det holder overvældende lang tid. Samme med mine piller
Snakkede sjovt nok med min ven om det i går og vi kom også ind på det med vaccinen. Kontakter nok min læge i næste uge, for det her går sgu lidt ud over livskvaliteten vil jeg mene.
Det er så slemt lige nu, at jeg i dag har valgt at bure mig inde. Skal ikke have åbnet nogle vinduer på mit værelse heller, for er paranoid for, at der skal sætte sig en masse i min seng og gardiner. Hate it.
-
Originally posted by Berleburg
Det var virkelig slemt for mig i går. Købte øjendråber. De virker, men synes ikke det holder overvældende lang tid. Samme med mine pillerSnakkede sjovt nok med min ven om det i går og vi kom også ind på det med vaccinen. Kontakter nok min læge i næste uge, for det her går sgu lidt ud over livskvaliteten vil jeg mene.
Det er så slemt lige nu, at jeg i dag har valgt at bure mig inde. Skal ikke have åbnet nogle vinduer på mit værelse heller, for er paranoid for, at der skal sætte sig en masse i min seng og gardiner. Hate it.
Go' sauna dag
-
Fik som sagt min sprøjte fredag omkring 14 tiden, og kunne vågne op "i morges" ved 12 tiden uden at have den mindste gene.
-
Fik som sagt min sprøjte fredag omkring 14 tiden, og kunne vågne op "i morges" ved 12 tiden uden at have den mindste gene.Mine øjne var så slimede og klamme og jeg kunne ikke trække vejret gennem min næse her til morgen. Hold kæft det er ulækkert. Har også som Berle buret mig selv inde med en blæser som eneste kilde til "frisk luft". Arrrrrgh jeg tror fandme snart jeg dør
-
Fik som sagt min sprøjte fredag omkring 14 tiden, og kunne vågne op "i morges" ved 12 tiden uden at have den mindste gene.
Jeg har blot et enkelt spørgsmål. Hvor lang tid dækker sådan en sprøjte? Hele græssæson eller?Lyder nemlig meget tiltalende, da pollen i år har været uudholdelig.
-
Originally posted by -Sandman-
Jeg har pollenallergi, og i den seneste uge har jeg haft mest lyst til bare at flå mine øjne ud af kraniet!
De klør og løber i vand som bare "#%#", det er fuldstændig ulideligt!Er der andre end jer der lider lige så emget som mig?
Og hvilken Medicin bruger i? Jeg bruger ingen da jeg først har fået høfeber de seneste år, men jeg har set en reklame for et produkt der hedder Omelix. Er der nogle af jer der ved hvordan det fungerer? Jeres egen medicin for den sags skyld også.
Er det håndkøb? Øjendråber, næsespray eller hvordan?
Mvh. Sandman
Lyder meget som mig, og jeg arbejder uden for hele dagen, hele året rundt, så jeg drypper mine øjne 2 gange i løbet af dagen, og skal imorgen ned til lægen for og se om måske ikke er mere man kan gøre ved det
-
Originally posted by Slammand
Jeg har blot et enkelt spørgsmål. Hvor lang tid dækker sådan en sprøjte? Hele græssæson eller?Lyder nemlig meget tiltalende, da pollen i år har været uudholdelig.
Sidste år fik jeg ikke en sprøjte da jeg ikke havde det så slemt som i år, men normalt holder den hele sæsonen ja.
-
Jeg har det på nøjagtig samme måde..
Jeg fik sådan nogle kapsler af mærket Benadryl som fås i håndkøb.. De er virkelig gode!
nu har jeg så bare været så smart at glemme dem derhjemme i dag.. så jeg skal lide lige indtil jeg kommer hjem i eftermiddag.
Den gamle sagde at han ville købe en næsespray til mig, pga. alt det snot jeg har i hovedet.. Så det håber jeg snart at han vil gøre!
-
Originally posted by Slammand
den holder i snit 3-4 mdr så den burde række hele sæsonen