Hvor mange herinde spiller CS og hvor tit ?
Vil siger jeg spiller næsten ikke mere, men har haft clan og det hele engang og desuden har jeg lavet alt sådan noget med servere så jeg kender metamod og AMXXmod osv..
Hvor mange herinde spiller CS og hvor tit ?
Vil siger jeg spiller næsten ikke mere, men har haft clan og det hele engang og desuden har jeg lavet alt sådan noget med servere så jeg kender metamod og AMXXmod osv..
Har clan og det hele, det er dog i CS:S, men spiller dagligt og er bl.a. med i ESL...
Hejsa.. jeg har spillet cs lige siden det kom ud... der hed det cs 1.5 også idag sidder jeg med cs condition zero og spiller med en score som hopper fra 10:2 til 0:20... rimelig nedern
men jeg spiller ca. 3-4 timer cs om dagen
Det hed da ikke 1,5 da det "udkom"
spiller CSS et par timer om dagen
QuoteOriginally posted by hot_fifty
spiller CSS et par timer om dagen
Blive man owned eller owner man???
Har spillet meget i sin tid. Det sker ikke så ofte mere. Men er da stadig @ på Boomtown.
Spiller lidt en gang imellem.
Spiller CS:S på højt niveau. Eller, det gjorde jeg, fordi nu har jeg travlt med andre ting, her på det sidste er jeg dog kommet lidt tilbage igen. Spiller nok 1-2 timer om dagen nu.
Spiller udelukkende for sjov, på lavt niveau (CS 1.6). Og det sker højest én gang om ugen...
QuoteOriginally posted by ayu
Spiller udelukkende for sjov, på lavt niveau (CS 1.6). Og det sker højest én gang om ugen...
Ditto
Har selv spillet meget her på det seneste.. Men nu står den stationære desværre stille, så har hverken spillet i går eller i dag desværre..
Det sker en gang i mellem at jeg spiller
QuoteOriginally posted by Howa
Hejsa.. jeg har spillet cs lige siden det kom ud... der hed det cs 1.5 også idag sidder jeg med cs condition zero..
Tilslutter mig Svan. Da det kom ud hed det da vist 1.0 eller 1.1?
CS 1.5 var den første version, der blev "super" populær. Der var en del bugs osv. der var blevet rettet fra tidligere versioner.
Personligt har jeg ikke regelmæssigt hver dag/uge spillet CS siden at 1.5 blev erstattet med 1.6 de fleste steder. Jeg hader 1.6! De har lavet noget om fra 1.5, så det er meget sværere at være AWP-luder Heh.
Spillet 1,5 og 1,6 meget i en årgang Fede tider!
Men så udkom "World of Warcraft" og jeg var solgt, sammen med alle mine andre venner
som gamet CS.
Spiller gerne et par timer om dagen. Er at finde på [DV]DK serveren under navnet snigerdis. Kom og prygl mig
[edit] Spiller cs:s
QuoteOriginally posted by |KTS|
Spiller gerne et par timer om dagen. Er at finde på [DV]DK serveren under navnet snigerdis. Kom og prygl mig
Uhh send lige ipen
synes ikke jeg kan finde den server mere..
Jeg spiller meget lidt, men det er sjovt nogle gange lige at logge på og spille ½-1times tid.
Mvh Mads
Før det blev 1.0 nåede det skam helt op til 7.1
Ved 1.0 startede de ligesom forfra, da det ved 1.0 var blevet rigtig godt, eller noget i den stil.
Et godt eksempel kan ses her:
http://www.gpdownloads.co.nz/dl.dyn/Files/2302.html
Vil man prøve det kan det downloades her:
http://browse.files.filefront.…;171148;/browsefiles.html
OBS: Kræver det gamle hl1 install, IKKE steam hl1 desværre.