Tweak guild?

• Hejsa,

Jeg har hørt at der førhen har været en Tweak World of Warcraft guild oppe at køre, om det er blevet til noget skal jeg ikke kunne sige.
    Men, ville det ikke være hyggeligt hvis vi kunne få startet en guild op, hvem ved, måske går vi hen og bliver lvl 70 på de chars, og så kan vi jo lave noget Karazhan.
    Ved godt at mange herinde (inkl mig selv) har en lvl 70 main i en endgame guild som man jo bruger tons af tid på. Dog er jeg kørt lidt træt i grinding og de samme bosser dag ud og dag ind.
    Der er ingen der har sagt vi skal gå efter at blive en hardcore guild, men kunne nu altså være kanon sjovt at raide sammen med alle jer Tweakers! ;)

Såååå, er der nogle der evt er friske på at starte dette projekt op?
    Server, faction og al det gøjl kan vente, da det som bekendt ikke betyder så meget da vi først lige skal finde ud af om nogle overhovedt er med på ideen.

:9xo

• Tror det bliver svært. De fleste er jo allerede integreret i større guilds rundt omkring - som de ikke bare sådan uden videre "kan" forlade.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Der har været et tweak guild før... var faktisk pisse sjovt :D mén det holdte ikke længe..

Det var mig, DXC, Berleburg, Jaiz og nogle flere jeg ikke rigtig kan huske..

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• altså, jeg skal køre min main op på lvl 70 når jeg starter igen, og så skal jeg også køre en alt op, i en endgame guild jeg er med i, men jeg er frisk på at lave en alt og spille der og hygge med jer ;)

• Nu har jeg lige aktiveret mig account igen så jeg er da klar på det...
    Skal det være horde/ally !?
    Det skal vel være pvp ?

mit forslag vil være horde på daggerspine...

Originally posted by Vorsaa
    Nu har jeg lige aktiveret mig account igen så jeg er da klar på det...
    Det skal vel være pvp ?

Er du også Horde på Daggerspine, navn? :D

• Altså jeg er skam også frisk, spiller selv pt på Draenor.. Men kunne godt tænke mig at starte på en pvp server...

Jeg er sådanset lige glad om det er horde eller alliance...

Jeg har hørt meget godt om Mazrigos, men hvad siger andre? hvilken server skal det være på?

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

Originally posted by HuleFanden

Er du også Horde på Daggerspine, navn? :D

Hehe ja det er jeg, men jeg er som sagt lige startet igen, slettede alle charc's inden je deaktiverede, så jeg har kun en lvl ca 20 bloodelf hunter =)

---Edit---

DOH! glemte navn... det er Vorsaa

Originally posted by Vorsaa
    Nu har jeg lige aktiveret mig account igen så jeg er da klar på det...
    Det skal vel være pvp ?

Uh ja! Horde Daggerspine.. Så kan jeg spille med alle de gamle guild mates again, da jeg spillede der :D

Originally posted by jK^
    Altså jeg er skam også frisk, spiller selv pt på Draenor.. Men kunne godt tænke mig at starte på en pvp server...

Jeg er sådanset lige glad om det er horde eller alliance...

Jeg har hørt meget godt om Mazrigos, men hvad siger andre? hvilken server skal det være på?

Er Marzigos en EU server? Syntes ikk jeg har set den på min realm liste :O

Edit:
    Hvis vi skal spille på Marzigos, så stemmer jeg på at vi skal være Horde :9xo
    Kender næsten ingen af Alliances quester, og er villig til og hjælpe andre med
    og løse quester som Horde..

Vil være female orc warrior! :T

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

• Marzigos er nice, der alle fuld t5 personerne gemmer sig.

• ally eller horde, I dont care :D Men hvor mange er vi der er friske på at starte der?

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

Originally posted by jK^
    ally eller horde, I dont care :D Men hvor mange er vi der er friske på at starte der?

Tror vi er et par stykker..

Allerede oprettet en char der! (Mazrigos)

Navn: Awokeneyes
    Class: Warrior
    Level: 1
    Race: Orc

Skal vi starte? :roller:

• Jeg er også klar... også selvom det ikke blev daggerspine =)

Men jeg vil nok blive priest.

ved ike lige med race endnu
    -----EDIT-----

Så er den lavet:

Name: Vorsaa
    Class: Priest
    Race: Blood Elf
    Level: 1

• Skal vi ikk bare level op til lvl 12, og så mødes i Orgrimmar til vores første "guild run" i RFC? :T