Indlæg af Flanx

    Quote

    Originally posted by hot_fifty
    jeg vil min 226BW med det bedste panel og har skrevet med en der har 2 forskellige paneler i sine, han kan ikke se forskel overhovedet, så go for 226BW og gem resten af pengene. :9xo



    ja jeg ejer osse en 226BW, jeg siger osse go go.



    Billedet er kniv skarbt. den er røv lækker den skærm

    Hey...



    Jeg har følgende til salg..


    Asus crosshair bundkort


    link



    og en AMDx2 5000+


    link



    Jeg ser det helst sælges samlet..


    HBO: 1600,-


    Jeg vil tage en masse billedere af det imorgen som kommer op så i kan se det.


    Der med følger kvittinger og alt. Kasser drivere osv.. Har dog ikke kassen til cpuen..


    der er osse en box køler med. eneste køler jeg har..


    Sælges kun pga, jeg har fået nyt bundkort og cpu..


    Det kører 100% fejler intet. men masser af rest garanti da det er fra.19 feb..


    Kan osse afhentes hos mig her i Broager



    Der sælges kun par efterkrav.


    køberen må gerne lave bank overførsel. Men for at være ærlig har jeg snydt folk før.
    det omdømme vil jeg ændre, så derfor efterkrav, og der kommer billedere af delene imorgen..

    Et kvalificeret bud på det ville være



    Rutschsicherheits Messer



    Men jeg tror ikke du kan oversætte det.. Det skal nok have et specielt navn.. Jeg har undersøgt det, men kan ikke rigtig finde frem til noget.




    Hvad koser den ?

    Jeg har betalt hvad jeg skulle til politiet og har fået min straf. Jeg har gjort hvad jeg skulle..


    Du meldte mig jeg betalte for det. Jamn så er den sag af gjort..


    Ja det er 2 år siden? hvem siger jeg stadig snyder? dem jeg har handlet med her det sidste stykke tid, har fået deres varer, og jeg har betalt for min vare.. Så..

    Det bedste og nemmeste til lvl 70, det er bare og quest, det gir så sindsygt godt..


    Questene gir en sindsyg xp reward, + grind samtidig med.. Så tar det ingen tid overhovedet. Evt nogen enkelte instance run for at det ikke skal blive kedeligt :)