hvilken bil ville i helst eje ?

  • Quote

    Originally posted by Yilar


    Der er vist gået lidt for meget "60 seconds" i denne tråd... Bilen er okay pæn, men der findes fandme mange andre biler jeg meget heller vil have.

    Ja det er da sikkert... Det er en af mine favorit biler, men hvorfor kan det ik bare være '67 Shelby-Mustang GT-500 i stedet for eleanor hele tiden?!


  • Hvad fanden?! Du er 20, og snart har du sådan en mega overlækker mercer.. vil du være min bedste ven?


    Hvad arbejder du med?

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Hvad fanden?! Du er 20, og snart har du sådan en mega overlækker mercer.. vil du være min bedste ven?


    Hvad arbejder du med?


    Noter dig lige at han bor, Sverige = Meget billige biler!

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    bare rolig, det er ikke skræmende :P det er HERE sjovt hehe...


    700 HK, 4W, Nos med 2-300HK mere kommer and på hvad han sætter den til hehe...
    han siger han snart skal ha en større turbo på... så jeg skal snart der over hehe :D


    Kender en der har en R33 med 900+ uden NOS?


    NOS er IMO for tøser, hvad skal man med et kort boost? Min stil er rene HK hele vejen igennem :D


    Men giver dig ret.. Det er en oplevelse for livet at sidde i en gryde af den kaliber..

  • Quote

    Originally posted by Krapylet^


    Noter dig lige at han bor, Sverige = Meget billige biler!


    Korrekt. og endnu billigere hvis man importer fra Tyskland.


    Nå men laver intet... er studerende... Børneopsparing. :T


    Jeg har lånt noget af papa, resten er selv sparet op. Det skal siges at jeg har minimale udgifter.


    Drikker ikke alkohol eller tager i byen. nøjes med en dødsrulle (shawarma på nørrebrogade) i malmø smager det af lort. Så har man styr på sin økomomi er dette slet ikke noget problem.


    jeg kommer til at give 150-170K DKK for bilen.


  • Bare af ren interesse, hva med forsikring af sådan en i Sverige når man er 20 år, ved det vil næsten være umuligt i DK:)


  • I know krapylet... meget cool :D dælme billigt for sådan en bil... må sku gøre noget hen af det samme :)


    og tillykke endnu engang :P

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • hmmmm en "special edition" lamborghini ...udseendet fra countach kombineret med teknikken fra Mucielago.......eller evt "bare" en ældre Diablo SE30 "jota" ...er vild med designet og præstationerne er nu heller ikke hverdagskost endnu :)


    et alternativ kunne være en RUF Rturbo ......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    jeg kommer til at give 150-170K DKK for bilen.


    Troede godt nok ikke at den var så billig selv i Sverige - Men rigtig lækker bil ingen tvilv om det, glæder mig nu også vildt til og høre om de vil forsikre mig med V8 her i Danmark, dagene er små lange.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Originally posted by Henrik-
    glæder mig nu også vildt til og høre om de vil forsikre mig med V8 her i Danmark, dagene er små lange.


    små lange?!?!?! syntes den her weekend har varet i 2-3 uger :(


    Btw.. et hyggeligt lille sted at diskutere biler er http://www.zoomcar.dk (mit site)
    Håber det er okay for Martin at jeg lige nævner det herinde.

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty
    Grus - Den VR6´er sluger mega! Men rykker sq også, har været ude og kører i en


    Den æder sq noget benzin, ja.. Men det er det hele værd hvergang jeg trykker speederen i bund og bare bliver rykket afsted.. Og bare blikket andre bilister (især alle dem der spiller karle i deres store BMW'er) sender en, når den golf de lige har set i bakspejlet, i et brøl flyver forbi dem :) - Jeg elsker min bil :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by Grus


    Den æder sq noget benzin, ja.. Men det er det hele værd hvergang jeg trykker speederen i bund og bare bliver rykket afsted.. Og bare blikket andre bilister (især alle dem der spiller karle i deres store BMW'er) sender en, når den golf de lige har set i bakspejlet, i et brøl flyver forbi dem :) - Jeg elsker min bil :D


    Hvad slipper du i forsikring for sådan en gryde, og står den i dit eget navn?

  • Quote

    Originally posted by Krapylet^


    Bare af ren interesse, hva med forsikring af sådan en i Sverige når man er 20 år, ved det vil næsten være umuligt i DK:)


    Tjaa... Her i Sverige ligger problemet ikke i at forsikringsselskaber ikke vil forsikre din bil, men et spørgsmål om du har råd. I DK har jeg hørt at de slet ikke vil forsikre dyre biler til unge...


    Jeg skal betale ansvar ca. 10K og kasko? ca. 45k :crazyeyes: Jeg holder mig til ansvar men kan være jeg skifter mening når jeg har nøglerne i hånden. Så må jeg finde en alternativ.. der er mange.. :$


    Quote

    Originally posted by AbeTis
    I know krapylet... meget cool :D dælme billigt for sådan en bil... må sku gøre noget hen af det samme :)


    og tillykke endnu engang :P


    Jo tak. Glæder mig vildt til at hente den.


    Quote

    Originally posted by Henrik-


    Troede godt nok ikke at den var så billig selv i Sverige - Men rigtig lækker bil ingen tvilv om det, glæder mig nu også vildt til og høre om de vil forsikre mig med V8 her i Danmark, dagene er små lange.


    Cool nok skriv, når du hører noget fra dem. I Sverige ligger den til mindst 250K så sparer en del ved at hente den i Tyskland.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Kører du sådan en på ansvar? :ohmy:


    Held og lykke, jeg håber godt nok ikke du kører galt.



    Jeg kører pænt. Rigtig pænt. Men så igen.. Nu må vi se når jeg har nøglerne... Er næsten sikker på at få den forsikret på en andens navn. Eneste udvej for kasko til fair pris.

  • Quote

    Originally posted by Spixe


    Den kaldes Eleanor. Kælenavn. ;)


    Det er en Shelby. Modellen hedder GT500.


    Jeg er udmærket klar over kælenavnet. Men hvad har det med noget at gøre?!

  • Jeg ville meget gerne have en Ford Mustang. Gerne med dette bodykit.


    [Blocked Image: http://www.marax.at/funpix/Ford-Mustang-Eleanor-Body-Kit-1.jpg]
    [Blocked Image: http://www.marax.at/funpix/Ford-Mustang-Eleanor-Body-Kit-2.jpg]
    [Blocked Image: http://www.marax.at/funpix/Ford-Mustang-Eleanor-Body-Kit-3.jpg]



    Men kunne nu også sagtens nøjes med en GT500KR
    [Blocked Image: http://www.svt.ford.com/images/gallery/ShelbyGT500KR_0.jpg]

  • Quote

    Originally posted by Spyro


    Det er en Shelby. Modellen hedder GT500.


    Jeg er udmærket klar over kælenavnet. Men hvad har det med noget at gøre?!


    Faktisk er det en Eleanor.


    Eleanor er en konceptbil der blev bygget netop til filmen. De har taget en GT500 og givet den en gang pop i form af ny frontgrill og kofanger, lygter, sidepipes der kommer ud gennem sideskørterne, andre ventilationshuller i C-stolpen, baglygter fra en Camaro osv. osv.
    Flere firmaer lever at af ombygge mustangs med kits, så de ligner. Dog er ikke alle helt vellykkede.


    Om man kan lide Eleanor eller ej.. tjah.. jeg foretrækker den originale GT500 til hver en tid.

  • Quote

    Originally posted by recruit
    Jeg ville meget gerne have en Ford Mustang. Gerne med dette bodykit.
    Men kunne nu også sagtens nøjes med en GT500KR


    Så er det bare ærgeligt at den ikke kan bruges til ret meget andet end at køre i en lige linie. Den køreegenskaber skulle være lige til at lukke op og skide i...


    /ask