et post og smil gråd og lysten til at myrde en post danmark medarbejder.

  • Ok lad os starte fra begyndelsen.


    Jeg sidder en sen nattetime(som den nørd jeg er) og drikker coca cola.
    jeg får så den crasy ide at kigge på coke.dk her efter kigger jeg på det bjerg af cola flasker jeg har liggende i køkkenet og beslutter mig for at begynde at taste koder ind.
    Fair nok tønker jeg og ca 20 flasker senere er jeg klar til at kigge på hvad jeg nu kan bruge mine coka koder til......


    Der kan lejes fil og vindes ting og det man nu plejer at kunne på sadanne reklame sider.


    Jeg beslutter mig derfor for at smide 3 coke koder efter en ipod. (bare for hyggen skyld.)


    jeg kommer dagen efter hjem chekker min mail, og er næødt til at læse den samme mail flere gange i træk.
    Der står


    Wauw damn osv er de første tanker der flyver igennem mit hoved.


    Jeg fniser herefter som en lille pige og laller rundt og generer alle jeg kender med at have vundet en ipod. i en times tid. hvor efter jeg læser mailen igen.......igen ....... igen.......



    Ok fair nok jeg tror nu på hvad der står og jeg gir mig til at vente.


    Idag sker det så min ipod skulle meget gerne være i min post kasse når jeg kommer hjem.
    men nej......
    De nederdrægtige ***********************************************************
    (det ord er så slæmt at man ikke kan for stille sig det) tørvetrillere ved post danmark hjar selvfølgelig flået min pakke op og taget alt hvad der var der i.......
    Så jeg har nu vundet et stk tom boble papirt konvelut uden indhold med et brugt frimærke på!!!!...


    Detber virkelig en af de dage hvor man burde være blevet hjemme... ( bare så man kunne svine sit postbud!)


    Aaaaarrrrggghjh dwmc

  • WEll den kom til min post kasse hvor den indeholdt et fint brev der fortalte mig hvor heldig jeg var aT JEG HAVDE VUNDET EN IPOD.


    Så ja der er en lille fetter langfinger ved post danmark der fortjæner et russisk los i de ædlere dele*.


    MEn nu har jeg indtilvidere sendt en mail til firmaet der sender dem ud og så må vi se hvad der sker.


    Men ja jeg er ipod fri indtilvidere.
    VH dwmc



    *(et slag i løgene med en gevær kolbe fra en ak47)

  • Var den sendt som brev eller pakke? Hvis det var som pakke så er PostDK forpligtet til at erstatte og de har jo heller ikke fået din underskrift for modtagelse. Husk på at det ikke nødvendigvis er den person der har leveret brevet/pakken der er den skyldige. Det kan være hvem som helst i distributionssystemet.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Det ved jeg ikke om den var pakke eller brev.


    Og selvfølgelig ville jeg ikke gå amok på min post mand bare have ham til at underskrive på at pakken/brevet var åbnet ved levering.


    Men den er sgu nok sendt som brev...
    men hvis den er det så hedder neste skridt at fibnde ud af om der er andre der har haf samme problem og derefter kontant på dr. for post danmark f¨r alt for meget til at forsvinde...


    Hygge..

  • Shit det er altså godt nok langt ude. Hvad sker der lige der får folk til at åbne en eller tilfældig pakke og hapse indholdet. "Ja værsgo, de har bare sendt et tomt stykke bobleplast til dig."

  • Kors hvor langt ude! X(


    Hvis man ikke engang kan stole på at postvæsenet leverer pakkerne uden at nappe indholdet, hvor er vi så henne....? :boxed:


    Jeg ville tage kontakt til PostDanmark, hvis det var mig...!

  • Quote

    Originally posted by Reader
    Hvorfor levere ham postbudet en pakke, som han kan se der ikke var noget i?


    Hvis nu pakken/brevet var lukket, hvordan i alverden skulle han kunne vide at den er tom? Han kan jo ikke vide om man har modtaget 12 solsorte fjer fra fætter Letben i Nørresnedinge :roller:

  • Det fandme fesent X(


    I teorien kunne det jo også være en medarbejder os dem der sendte den der har nappet den? Altså, lyder nok mere sandynligt at det hos postdk fejlen ligger, men alligevel.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Well pakken var flået op da den ankom. altså toppen var 4/5 åben og den indeholdt et brev hvor der stod jeg havde vundet en ipod.
    Men post dk siger at det e firmaaet der skal insende en klage/efterlysning af indholdet. men hvis den er sendt som brev så står jeg tilbage med jack shit. og kan kun skumle af postbude når jeg ser dem... men hey når jeg er 80 kan man kalde mig eksentrisk........


    men lad os håbe det blir bedre på mandag... men hvis der er andre der har haft samme problem så send mig en pm... kunne være interesant at se om det er et permanent problem i privat post regi....


    Jeg ved nemli at post dk betaler helt enorme summer ud til firmaer hvert år for bortkomne pakker.....


    Men hey den var sikkert defekt og springer i luften når den er tættest på hjærtet.,....
    :)

  • Jeg har en gang prøvet at få stjålet et Seiko ur til 5500 af en elller anden DHL medarbejder. Havde været ude og rejse i 4½ måned og sendt det hjem fra Thailand, man da jeg 1½ måned senere kom hjem var alle andre ting i kassen, dog ikke mit ur. DHL sagde at de ikke dækkede, når man ikke havde forsikret sin pakke og ville kun dække op til 100 USD. Jeg fortalte dem så at medmindre de erstattede hele beløbbet, ville jeg melde firmaet til politiet for tyveri. FLUKS fik jeg alle 5500 erstattet. (havde dog kun givet 3500 for uret i Thailand - og jo det var et originalt ur - men det kostede 5500 i DK).