et post og smil gråd og lysten til at myrde en post danmark medarbejder.

  • Bare lige for at informere, så er dette altså ingen nyhed


    Har læst i enten B.T. eller EB engang. At tyveri af CD'er/DVD'er/Hardware/osv. alt småt af værdi, var steget med 20-30% de sidste par år, læste det vel for ca. ½-1 år siden.
    Dette har så resulteret at f.eks. The Voice, sender deres pakker, i grå kedelige kasser. For dengang der stod The Voice på, blev over 50% af dem tømt på vejen.


    Dette er selvfølgelig trist, men ingen nyhed.


    Og til dwmc, sur røv. Håber du får din Ipod og at en medarbejde bliver fyret.


    P.S. Skal siges at Post Danmark, dengang selv sagde at det var faldt, men BT eller EB så beviste dem forkert, lovede de at gøre en stor indsats imod det... :ph34r:

  • Well jeg hader sur røv... men det er vel det jeg må leve med.. hvis jeg ikke får den igen så køber jeg sgu en anden ... min normale mp3 fetter døde nemli også idag... så jeg har en dejlig fredag...



    well hygge folkens..

  • Quote

    Originally posted by dwmc
    Well jeg hader sur røv... men det er vel det jeg må leve med.. hvis jeg ikke får den igen så køber jeg sgu en anden ... min normale mp3 fetter døde nemli også idag... så jeg har en dejlig fredag...



    well hygge folkens..


    En af de dage... :boxed:


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Fandme latterligt. Men sguda også dumt af Coca Cola at sende det som brev.


    Desværre kan man jo ikke rigtigt klandre Post Danmark for det her. Det kræver bare én uærlig medarbejder i den lange kæde (postbil, pakkecenter, ny postbil, nyt pakkecenter etc).


    Så ja, du er pænt screwed. Jeg vil tro at din bedste chance er at kontakte Coca Cola. Du har ikke fået din præmie, og du har ikke selv valgt risikoen ved at få sendt det som brev.


    Ved ikke om du har juraen på din side, men du kan jo prøve at henvende dig til Coca Cola først, og hvis de afviser må du høre Forbrugerklagenævnet, hvordan du står.

  • Tja jeg skal i hver fald nok få mig en ipod på den ene eller den anden måde...


    Og om ikke andet må jeg jo bare hive plastikkortert frem og betale mig fra en ny mp3 afspiller...


    Men jeg kan ikke forstille mig at jeg er den eneste ...


    coke bruger nemli et marketing firma til at sende den slags med så derfor er det nogen lunde anonymt... me hvis de ved hvad det firma hedder så ved de hvad det er for nogle breve de skal nappe...


    Men FUCK alle der stsjæler post.. og god weekend...


    Dwmc out

  • jeg mistede en skærm der var på vej retur til mig efter en reperation - så det er ikke kun småting der "bliver væk" hos postdanmark... skærmen blev dog erstatet da de fleste firmaer, der sender mange pakker har en forsikring hos postdanmark, så postdanmark betaler alle pakker, der forsvinder...

  • Det er helt sikkert sur røv ikke at have modtaget en gevindst, men husk på, at du i det mindste ikke har mistet noget på det :)


    Og som Lecter er inde på, så er det ikke helt iorden at klandrer Post DK, da det højest sandsynligt er en medarbejder, der handler i ond tro.


    Anyways, sur røv, trodsalt


  • det fame også meget der alligevel bliver "stjålet" eller forsvinder. der burde være noget bedre opsyn, eller også burde de måske tjekke folks straffeatest inden ansættelse..!!

  • Quote

    Originally posted by nonsens


    det fame også meget der alligevel bliver "stjålet" eller forsvinder. der burde være noget bedre opsyn, eller også burde de måske tjekke folks straffeatest inden ansættelse..!!


    Straffeattesten bliver tjekket, og der er også rimelig stor sikkerhed på centralerne ihvertfald. Men der er jo altid brodne kar som forstår at omgås det.


    Jeg tror en af grundene til så meget tyveri er at der generelt er mangel på arbejdskraft og også hos PostDK. Derfor bliver de nødt til at ansætte folk som de ellers ikke ville hvis de havde lidt flere at vælge imellem.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by nonsens


    det fame også meget der alligevel bliver "stjålet" eller forsvinder. der burde være noget bedre opsyn, eller også burde de måske tjekke folks straffeatest inden ansættelse..!!


    Kan faktisk ikke huske, om man skulle have sin straffeattest med til jobsamtale hos dem. Man skulle dog medbringe en, da jeg i sin tid arbejde for DPD (som iøvrigt ikke er en skid bedre en post dk).


    Tror tingene er blevet strammet mere op siden jeg var ansat, men det koster en del penge med al den opsyn. Man kan så argumentere for, at bedre opsyn betyder færre stjålne ting, og derfor færre udgifter i form af erstatning på diverse pakke og andet, som forsvinder.


    Men Post DK har valgt at gå over til stordrift i stor stil, hvilket nok også er en årsag til at tingene bliver forringet på det område.


    Anyways, da Vestjyllands Postcenter stadig eksisterede som et postcenter (idag som distribution), så fungerede tingene ellers rigtig godt. Men, tingene har vidst ændret sig siden da, hvilket kan skyldes stordrift.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Kan faktisk ikke huske, om man skulle have sin straffeattest med til jobsamtale hos dem. Man skulle dog medbringe en, da jeg i sin tid arbejde for DPD (som iøvrigt ikke er en skid bedre en post dk).


    Det var ihvertfald standard i den afdeling hvor jeg blev ansat i starten af 2000.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by dna


    Det var ihvertfald standard i den afdeling hvor jeg blev ansat i starten af 2000.


    - Anders


    Så var det vel også for mit vedkommende. Startede først i 2002 :)

  • ja det sq surt.. Men post danmark får sq oz meget lort fra andre.. Min bror arbejder der, og han siger at de tit modtager breve med lort i.. Og der var vist rejeost i en af dem, og det fuckede andre breve osv op.


    Hvem springer oz postkasserne? :$


    Hehe, men det selvfølgelig ikk rigtigt at nakke ting.

  • Husk og update os når du får nyt i den her sag! De lede Post danmark postbude skal ikke slippe godt fra det her !
    Har selv lige modtaget en papkasse med hardware for 9000 kroner, og var heldigvis intakt :D

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Jamen jeg skal nok mælde tilbage når der er nyt i sagen ... indtil videre har jeg fået at vide at jeg skal hente en pakke på post huset. bestilte 3 spil i forgårs.. så de ligger nu og venter.


    men mandag skulle der gerne komme lidt nyt.


    Hygge og god søndag dwmc

  • Man skulle næsten tage kontakt til DR's "Kontant" og så sørge for at Postdanmark bliver SVINET groft til foran hele nationen.


    Samtidig skulle man også starte en Ekstrabladet og BT kampagne imod dem.


    Utroligt at man må finde sig i sådan noget møg!