et post og smil gråd og lysten til at myrde en post danmark medarbejder.

  • **UPDATE**


    Så nu har jeg snakket med firmaet der sender dem ud... hende jeg skulle snakke med var ikke til at få fat på men de ville ringe tilbage.


    Funky nok at coke support ringer ca 20 minutter efter for at høre om jeg kan finde ud af at betjæne min ipod.......
    Så nu er de ved at kigge på sagerne bare for lige at finde ud af hvad der er sket...


    Jeg vender tilbage når de har ringet...


    vh dwmc

  • Så nu fik jeg fat på en fra det firma der fikser reklame osv for coke.
    Og hun fik min sdressen og ville sende mig en ny ipod med næste sending.
    Så det er jo bare fj-ong. men post dk skulle stadig ha en røffel. men den skal tages med coke.dk


    Men nu må vi se om jeg så faktisk får mig en ipod neste gang der kommer en afsted.
    det kan jo være jeg bare skal regne med at opbygge et lager af boble kuværter med brugt coca cola brev papir med skriblerier om en ipod. ;)


    Hygge.


    Og husk et tag i skridtet er bedre end ti skridt på taget.


  • Det er squ god service må man sige!


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg synes det er lige voldsomt nok at beskylde hele Post Danmark for at være tyvagtige, for de vil jo aldrig kunne helgardere sig mod at enkelte medarbejdere stjæler...


    Som i så mange andre sammenhænge, vil der altid være brodne kar...

  • Det er rigtigt at det er at generalisere.
    men den volumen af ting der forsvinder i deres varetægt er da ineteresant.
    Og hvis et firma flyytter en ting for mig og den forsvinder mens den er i firmaets varetægt så er det Deres ansvar.
    altså er det post dk ansvar at erstatte det der har været i deres varetægt og hvis de ikke vil det er det den der i sidste ende er tyvagtige.
    "men det er bare min mening."


    Men hey for mig havde det et fint udfald. jeg får en ipod så jeg er glad.


    Hygge


  • Nu har PostDk jo nogle regler og hvis man følger dem vil der ikke være nogle problemer. Breve bliver ikke erstattet. Pakker bliver erstattet op til et vis beløb. Over dette beløb kan man betale for ekstra forsikring.
    Det er nogle rimelige simple regler som de aldrig har forsøgt at holde hemmelige. Faktisk har de altid sagt at man ikke skal sende ting af værdi i breve!


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Damn det er vidst det man kalder service!

  • Tja nu var det ikke mig der sendte brevet. men jeg gir dig ret i at det er tåbeligt at sende en ipod som brev. og at post danmark har gjort det ret klart hvad de yder som service for breve...


    Men det er da stadig utroligt at som firma kan skrive et dokument og der med gøre sig sel fuldstendig skades fri hvis ens medarbejdere stjæler.....
    Og der er jo ikke rigtig noget alternativ til post danmark til brev befordring.
    Jeg ved godt at man kan sende pakker med diverse firmaer men stadig væk.
    Personligt syntes jeg sgu det er ok at vente en ekstra dag på min post hvis det betyder at det er "sikkert".


    Men hey coke har vist sig at yde en super service så jeg er godt tilfreds.


    Men det er stadig en klam tanke at der evt er en der står og læser ens post hvis det ser ud til at være noget værd...........



    Og så må i alle ha en fortrinlig uge..


    Vh dwmc

  • ..når man indsætter en coin på ipod konkurrencen inde på coke.dk - er man så altid med i konkurrencen, med i konkurrencen til man vinder noget, eller skal man indsætte coins hver anden time?

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Shit det er altså godt nok langt ude. Hvad sker der lige der får folk til at åbne en eller tilfældig pakke og hapse indholdet. "Ja værsgo, de har bare sendt et tomt stykke bobleplast til dig."


    Så skulle du høre nogen af de historier jeg har hørt om GLS.. :crazyeyes:


    De er fandme åndssvage oven i deres hoveder..!


    F.eks. smadrer de hellere end gerne for over 400.000,- Rosendahl glas med en gaffeltruck og sender dem derefter ud til kunden.. Og det var så bare en af de mange historier jeg har hørt (fra en tidligere ansat). ;)



  • He, mig og en ven så en GLS medarbejder i byen en dag, hvor han kørte et ordenligt læs Printere ind ad en lille port. Han rammer siden af denne port og hele møget ryger på jorden, hvor man kan høre nogle knæk lyde. Vi står bare og tænker "Hvad fanden ..." Han kigger på os, smiler og siger "Hovsa", samler det hele sammen og går videre.


    2 dage efter står han uden for min dør med min Dell Bærbar :S


  • Haha betryggende :T