• Hehe kan ikke andet end at grine af alle dem der har købt blomster i dag :D


    Min mor bliver sur hvis hun for blomster i dag - så hun har indført at mors dag er en dag hvor mor giver gaver - se det er smart :D


    Mvh Stubkier

  • Quote

    Originally posted by Stubkier
    Hehe kan ikke andet end at grine af alle dem der har købt blomster i dag :D


    Min mor bliver sur hvis hun for blomster i dag - så hun har indført at mors dag er en dag hvor mor giver gaver - se det er smart :D


    Mvh Stubkier


    Det er squ den rette indstilling.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Mine forældre bor et par hundrede kilometer fra mig og vi har aldrig gjort så meget ud af det, men lige i dag kommer de og besøger mig så jeg må hellere finde et eller andet.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Ja, jeg er godt nok også tilhænger af Stubikers mors ide..
    Har lige ofret knap 500kr på 2 blomster, og 2 æsker choko..
    Det lidt dyrere at ha en papmor og mor, som man holder af.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Ja, jeg er godt nok også tilhænger af Stubikers mors ide..
    Har lige ofret knap 500kr på 2 blomster, og 2 æsker choko..
    Det lidt dyrere at ha en papmor og mor, som man holder af.


    Er også selv super glad for den aftale vi har lavet :)

  • min mor fik en binsai plante, som hun var meget glad for...


    godt klaret at jeg først huskede på det i går, så tog lige bilen ned til den nærmeste planteshop. Tænkte på at give hende en orkidé, men dem har hun så mange af... så det blev en bonsai

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Ligger i min seng ved 11:30 tiden og bobler til min lillesøster kommer skrigende ind på mit værelse: " AAAAAANDERS!!!! VIL DU VÆRE MED TIL AT GIVE MOR NOGLE BLOMSTER????"


    :razz:

  • Hehe vi lå alle og sov til sent i dag, så jeg var på listetær for at komme forbi min mors værelse, gulvet knirkede og jeg tænkte "NEJ NEJ NEJ" og stod stille, kiggede ind gennem afstanden mellem døren og væggen, så min mors øjne, og jo de åbnede pludselig og hun kaldte mig lige ind. Bare "Spis morgenmad og giv også de små", så hun var træt og havde måske ikke opdaget noget endnu, så listede jeg mig ud og hentede en buket blomster og en æske Anthon Berg chokolade og sammen med de små gik vi op og sagde tillykke med mors dag.


    Hehe dramatisk historie direkte fra NørreBronX! :))

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Hehe vi lå alle og sov til sent i dag, så jeg var på listetær for at komme forbi min mors værelse, gulvet knirkede og jeg tænkte "NEJ NEJ NEJ" og stod stille, kiggede ind gennem afstanden mellem døren og væggen, så min mors øjne, og jo de åbnede pludselig og hun kaldte mig lige ind. Bare "Spis morgenmad og giv også de små", så hun var træt og havde måske ikke opdaget noget endnu, så listede jeg mig ud og hentede en buket blomster og en æske Anthon Berg chokolade og sammen med de små gik vi op og sagde tillykke med mors dag.


    Hehe dramatisk historie direkte fra NørreBronX! :))


    Puha, intenst og action pakket historie der! :cheers:


    Jeg havde købt en buket blomster igår, som jeg havde gemt ude i skuret hvor hun jo aldrig kommer.
    I morges (læs kl. 12 hvor jeg stod op) smuttede jeg ud i skuret, tog blomsterne, og sneg mig som en ninja ind på værelset med dem ;)
    Da vi så sku ha morgenmad (læs: middag for andre end mig) smuttede jeg li ind og hentede dem så det passede med mig og bettebror kom ind med dem lige som hun havde sat sig til rette ved bordet.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2