Hvilken class er fedest?

  • Hov hov! Rogue er da ze leetness itself...Jeg kan nemt hakke alle classes til plukfisk, pew pew!
    Shadow priests er bare røv kedelige, har gamet lidt på en vens og det var mildest talt ikke lige min kop te...Paladin 8o , det er en class der spilles af folk der fik prygl i skolen & ønsker at de kunne hoppe ind i en sæbebobbel når de store bøller kommer :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Izaka
    Hov hov! Rogue er da ze leetness itself...Jeg kan nemt hakke alle classes til plukfisk, pew pew!
    Shadow priests er bare røv kedelige, har gamet lidt på en vens og det var mildest talt ikke lige min kop te...Paladin 8o , det er en class der spilles af folk der fik prygl i skolen & ønsker at de kunne hoppe ind i en sæbebobbel når de store bøller kommer :crazyeyes:


    NoobRogueWithDagger crits 2186 with Ambush on Tattasha
    Tattasha Dies


    Tattasha er min mage, som er lvl 56 med 2k i liv..


    ........ :ph34r:

  • Quote

    Originally posted by Izaka
    Hov hov! Rogue er da ze leetness itself...Jeg kan nemt hakke alle classes til plukfisk, pew pew!
    Shadow priests er bare røv kedelige, har gamet lidt på en vens og det var mildest talt ikke lige min kop te...Paladin 8o , det er en class der spilles af folk der fik prygl i skolen & ønsker at de kunne hoppe ind i en sæbebobbel når de store bøller kommer :crazyeyes:


    meget konstruktiv kritik til paladiner må jeg sige.. så er rogues vel også folk der kan lide at få den bagi og give den bagi i virkeligheden? altså bøsser hvis du forstår? :T

  • Quote

    Originally posted by argargar


    meget konstruktiv kritik til paladiner må jeg sige.. så er rogues vel også folk der kan lide at få den bagi og give den bagi i virkeligheden? altså bøsser hvis du forstår? :T




    Haha!

  • Quote

    Originally posted by argargar


    meget konstruktiv kritik til paladiner må jeg sige.. så er rogues vel også folk der kan lide at få den bagi og give den bagi i virkeligheden? altså bøsser hvis du forstår? :T


    Den dag du ser en rogue der rent faktisk stikker sin daggert op i modstanderens bagdel, så napper du lige et SS til moi ikke?

  • Quote

    Originally posted by Izaka


    Den dag du ser en rogue der rent faktisk stikker sin daggert op i modstanderens bagdel, så napper du lige et SS til moi ikke?


    Den fattede du vist ikke helt.

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-


    Tror det må gøre nas med sådan en gang kløer :boxed:


    Tror han refererer til, at druid ikke er på min liste :D


    Der er tale om en smutter. Men åbenbart ikke noget der har ramt særlig mange alligevel :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Warlocks og rogues er alt for vilde! :)
    Også mega fed film Mute har lavet (World of Roguecraft)


    Syntes det er synd, at ingen warlock har lavet sådan en film.
    Eller noget ligne.. Kunne de jo nemt gøre, nu hvis de lod være med og
    bruge deres Fear-abilitys :boxed:

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

  • Quote

    Originally posted by Izaka
    Hov hov! Rogue er da ze leetness itself...Jeg kan nemt hakke alle classes til plukfisk, pew pew!
    Shadow priests er bare røv kedelige, har gamet lidt på en vens og det var mildest talt ikke lige min kop te...Paladin 8o , det er en class der spilles af folk der fik prygl i skolen & ønsker at de kunne hoppe ind i en sæbebobbel når de store bøller kommer :crazyeyes:


    Alle classes? :)) Så skal du vist liiige prøve imod min shaman..
    Kan da også nemt rykke alle classes rundt?
    Mere eller mindre held, at man kan rykke alle classes rundt..
    I den sidste ende, er det crits, skills, det hele kommer an på :ph34r:

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().