Jeres indtryk af S.T.A.L.K.E.R ?

  • Nogen der har prøvet dette spil og spillet det til ende? DEt har fået en blandet modtagelse, nogen er vilde med det, andre ret skeptiske. Jeg har hørt, at det skulle være temmlig bug-befængt, hvilket jo ikke just virker tillokkende. Det virker også kikset, at man ikke kan benytte køretøjer i så omfattende et FPS-spil med store baner.

    Asus PSN32-E SLI PLUS
    Intel Q6600 - 2.4Ghz @ 2.8Ghz
    2 x 2 GB Corsair 6400
    SLI Inno3D Geforce 8800 GT 512MB - 600/900 @ 670/950
    Be Quiet! BQT E5-700W
    WD Caviar 500 GB
    X-Fi Xtreme Music
    21" CRT Sony GDM-F520 (2048x1536 @ 85HZ)

  • Har det, og synes sku ikke det er så fedt som jeg håbede på...Hele opbygningen af spillet virker forældet (ISÆR at man f.eks. kan se consollen nogle gange, og på vej ud af spillet) og det at man skal snakke med folk ved at vælge hvad man vil sige er ikke lige min stil....


    Desuden kan jeg sjovt nok ikke køre spillet i "go" kvalitet men det jo mere mit systems skyld.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Spiller det Single, og syntes det er meget fedt, dog skal man sku gå LAAAANGT nogle gange, og kan ikke helt finde ud om jeg vil trave hele vejen tilbage eller om jeg ska blive fremme og vælte rundt og dræbe.
    Men spiller det i 1680*1050 og ALT på højeste, og det er da lækkert nok at se på!!


    Mvh Mads :T

  • Altså mit indtryk var da at det var et interessant sted det hele forgår, og man bliver da også fænget men spillet bliver bare lettere og lettere. Sværeste sværhedsgrad er nødvendig for at have det sjovt.


    Kender spil der er bedre.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Altså mit indtryk var da at det var et interessant sted det hele forgår, og man bliver da også fænget men spillet bliver bare lettere og lettere. Sværeste sværhedsgrad er nødvendig for at have det sjovt.


    Kender spil der er bedre.


    Syntes nu slet ikke det er let, især ik hvis man står over for mange soldater som kommer fra alle vegne..
    Der blir det kritisk og de rammer sku godt syntes jeg (måske for godt)


    Mvh Mads :T

  • Nok det mest piv-ringe-allermest-ventede-spil jeg har prøvet, nogensinde!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • spillede det i 1 time, og satte det så til salg... jeg kan ikke li det, troede det var mere som HL2 eller sådan noget... det her kan jeg ikke li, havde ellers sådan glædet mig til det

  • Tja, jeg tror, jeg springer over med samlede ben. Har ellers fri i morgen og mandag og tirsdag, så jeg havde tænkt mig at bruge noget tid på et nyt spil. Det bliver nok Company of Heroes i stedet for. Det ser interessant ud.

    Asus PSN32-E SLI PLUS
    Intel Q6600 - 2.4Ghz @ 2.8Ghz
    2 x 2 GB Corsair 6400
    SLI Inno3D Geforce 8800 GT 512MB - 600/900 @ 670/950
    Be Quiet! BQT E5-700W
    WD Caviar 500 GB
    X-Fi Xtreme Music
    21" CRT Sony GDM-F520 (2048x1536 @ 85HZ)

  • Spillede ca. en time og er langtfra imponeret.


    Grafikken ligner noget der er løgn, det kunne være noget fra år tilbage.
    Ligner noget fra Duke Nukem 3D, dog i en lidt højere opløsning. (Ikke at der er noget i vejen med D3D :hb:, skulle bare lige sammenligne med noget)
    Se f.eks. dette screenshot:
    http://image.com.com/gamespot/…31_20070319_screen020.jpg


    Selve kommunikationen med NPC's er heller ikke god, der kunne de lære noget af f.eks. Oblivion.
    Og nej, grafikken kan heller ikke måle sig med Oblivion, det hele ser bare "knapt" så godt ud.
    Ved dog godt at Oblivion er noget helt specielt, rent grafisk. Specielt på en kraftig maskine. ;)


    Det var mine umiddelbare kommentarer, kan ikke kommentere så meget på våben osv., for der er jeg ikke nået til noget særligt endnu. Men lyden er dog ok. :)
    Men det er et spil, som hos mig meget nemt kunne ryge i skuffen og så blive glemt.


    EDIT: Og til segl, snup COH i stedet.
    Det er et klassespil, dog ikke i helt den samme genre. ;)
    Men grafik, lyd og gameplay er i top og det er en fed oplevelse.
    Har været hele vejen i gennem, og skal nok prøve det igen inden så længe.

  • mine kommentarer (er lige gennenført første gang idag)


    våben : ok - lyder ok og der er nok modeller der kan findes
    dog finder man de sidste så sent at men ikke undytter dem (gauss og anden 5,56 gevær)
    Grafik : ok dog ikke samme klasse om oblivion (spillet HAR været længe undervejs)
    NPC : ok dog lidt manglende interaktion
    gameplay : mangler kronisk plads i backpack - slæber rundt på for mange ting
    og der er for langt til "handlerne" så mange gange frem og tilbage med ting
    sværhedsgrad : høj - selv i novice rammer fjenden meget godt
    og i starten sucks det med kun en pistol som start
    slutning : den jeg kom til SUCKS (skulle være flere slutninger men jeg har kun fundet en...)


    alt i alt - et ok spil til at fordrive nogle aftener med
    MEN også en del bugs med quests og vejfinding mellem områderne.
    Spillets slutning præger IMO præg af "pres" fra udgiveren om at nu skulle spillet
    på gaden - deraf den "bratte" af slutning

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • stalker har sin helt egen stil og stemning, og spillet er, for mig, enormt indlevende. alene dét gør at jeg synes spillet hæver sig over middel. det bliver dog først rigtig godt, når man bruger diverse mods.

    [COLOR=silver9]
    Abit AW9D-MAX
    Core 2 Duo E6600 @ 3,4GHZ / Scythe Infinity
    4GB Kingston HyperX PC6400
    XFX 8800 GTS 512MB
    1TB Samsung / 250GB Samsung
    Soundblaster X-Fi Extreme Music
    Sennheiser HD650


    Antec P180b
    Chill Innovation 510W
    Hanns G 28" LCD
    [/COLOR]

  • Mit første indtryk var også lidt skuffelse, men det er nok fordi at forventningerne jeg havde efter 6 år var skyhøje, men trods alt bliver jeg ved med at få lyst til at spille det.


    Hvilke mods taler du om?
    Kan du ikke linke til de bedste?

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Her:


    http://stalker.filefront.com/f…er/Mods/Singleplayer;3788


    Det mod jeg synes er bedst er "Axe Compilation Mod". Det indeholder flere mods. Jeg gjorde dog det, at jeg fjernede det mod der gør at man kan bære næsten uendelig meget.


    Jeg bruger også et realism mod der gør at man ens karakter samt fjender dør af langt færre skud.

    [COLOR=silver9]
    Abit AW9D-MAX
    Core 2 Duo E6600 @ 3,4GHZ / Scythe Infinity
    4GB Kingston HyperX PC6400
    XFX 8800 GTS 512MB
    1TB Samsung / 250GB Samsung
    Soundblaster X-Fi Extreme Music
    Sennheiser HD650


    Antec P180b
    Chill Innovation 510W
    Hanns G 28" LCD
    [/COLOR]

  • Quote

    Originally posted by Sensation


    Syntes nu slet ikke det er let, især ik hvis man står over for mange soldater som kommer fra alle vegne..
    Der blir det kritisk og de rammer sku godt syntes jeg (måske for godt)


    Mvh Mads :T


    Jeg havde 2 artifacts der begge gav 400% liv mere, dog havde de meget minus i andet, men det fede var jeg havde 800% liv. Hvilket gør spillet meget meget lettere.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe