Opgradering fra TDC? Anyone?

  • Der er intet sted at der vi ville blive opgraderet d. 1/4... Der står


    "TDC har pr. 1. april 2007 ændret priser og hastigheder for TDC Bredbånd. Har du TDC Bredbånd i dag, skal du være opmærksom på, at der kan gå lidt tid før alle hastigheder er opgraderet."


    Fik min 6mbit/512 i dag.. ;D


  • PRÆCIS! Det har jeg prøvet at forklarer dem i jeg ved ikke hvor mange posts efterhånden, men de vil ikke fatte det!! Du har dog fundet en lidt bedre kilde end jeg havde... Takker for hjælpen!

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Dvs. hvis der fx står:


    Quote

    Rygning i togene har været diskuteret gennem nogen tid, og blandt andet under hensyn til den kommende lovgivning om rygeforbud pr. 1. april 2007, har VL valgt, at indføre rygeforbud med virkning fra køreplanskiftet.


    http://www.vlb.dk/nyheder.asp



    Quote

    Lovforslaget siger bl.a. om rygning på offentlige arbejdspladser, at det ikke skal være tilladt at ryge indendørs. Derfor tager Ingeniørhøjskolen allerede nu konsekvensen, og indfører som skrevet indendørs rygeforbud pr. 1. september.


    http://www.ihk.dk/nyheder/2006/rygeforbud.asp


    Quote

    Et af Missionen blandt Hjemløses væresteder hedder Amadeus og ligger i Københavns Sydhavn. Her har man valgt at indføre rygeforbud pr. 2. april, selv om det ikke er lovpligtigt.


    http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=4336566/


    Disse er altså ikke eksempler på en tidangivelse vha. "pr.", hvoraf det gælder, at tidsrummet der er tale om, falder ind EFTER den specifikke tidsangivelse hhv. 1. april, 1. september og 2. april, men at (i dette tilfælde) rygeforbudet er gældende i perioden FØR de førnævnte datoer?


    Jøsses...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Som det tidligere er slået fast, så kan pr. betyde både fra eller til. Vi kan også - som jeg allerede har skrevet tidligere - blive enige om, at det er dårlig kommunikation, men ligemeget hvor meget i brokker jer, så bliver det nok ikke meget anderledes. Jeg kan ikke helt se problemet i at vente lidt længere på at få hurtigere hastighed. Det er jo trods alt ikke uden grund, at alle internetudbydere normalt fastsætter et tidsrum hvori opgraderingen vil finde sted, netop fordi det ikke bare lige er noget man gør fra den ene dag til den anden.


    Og så er det vist på tide, at vi erklærer diskussionen om TDC's sprogbrug for lukket, og dropper at bruge mere tid på det. Tråden får lov til at leve videre - men kun for at give folk muligheden for at melde ud når de har fået deres opgradering ;)




    Husk nu at nyde det gode vejr :D

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Husk nu at nyde det gode vejr :D


    Jeg er bleg, fuldstændig hvid i huden. Her indenfor ser det ud som om jeg har en fin kulør men når jeg så går udenfor er jeg næsten gennemsigtig.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC


    Jeg er bleg, fuldstændig hvid i huden. Her indenfor ser det ud som om jeg har en fin kulør men når jeg så går udenfor er jeg næsten gennemsigtig.


    Ligner du din Avater ?

  • opgradering kommer stille og roligt, fik af vide de tager ca 25000 kunder pr dag så der vil nok gå lidt tid før alle har det. vi har stadig ikke fået det men venter da gerne :D

  • Quote

    Originally posted by Bllets


    Ligner du din Avater ?


    hehe ej ikke helt, min avatar er Penniwise fra filmen It, på dansk kaldt det onde.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Prøvede for sjovt at høre TDC om hvor langt jeg var i "processen" til opgradering.


    Kunne de ikke svare på - helt fair nok, arbejder selv i en større it koncern så ved hvor besværligt sådan ting kan være.


    Jeg fik dog at vide jeg maks. ville kunne få ca 3.5 mbit pga. vi har isdn hvorpå der er en dæmpning på 24db hvilket er maks. for en 4mbit.


    Jeg har ligenu 2mbit, som jo gerne skulle blive en 6mbit -


    Det underlige er så at min bror bor 6 kilometer fra mig, og er koblet på en central der er ligeså langtvæk fra ham - som min er for mig.
    Han har også ISDN.


    Han havde 4mbit før, og nu 8mbit - uden problemer.


    Andre der har været ude for ligende?


    Ikke ment som kritik, men må da ærligt sige jeg blev overrasket, da jeg før har haft 4mbit uden problemer - og den kørte da som en 4mbit (selvfølgelig med overhead-tab)


  • Det kommer vel også an på hvad udstyr der er på den central du er koblet til?


    Anyway, jeg fik min opgradering idag. Fra 2->6 mbit.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Det kommer vel også an på hvad udstyr der er på den central du er koblet til?


    Anyway, jeg fik min opgradering idag. Fra 2->6 mbit.


    Jeg kender til flere der har 8mbit og samtidig ISDN fra samme central som mig, så det lyder underligt at det skulle være udstyret.


    Så hvis det skulle være noget, ville det umiddelbart været kobberet og det kan da så kun være udefra vejen af den er galt, for igen er der flere der har ISDN og 8mbit fra samme "kabel-række" til centralen.


    Jeg fik også at vide at hvis jeg afmeldte ISDN'en, ville dæmpningen ligge på en 40-45 stykker og at jeg derved nemt ville kunne få 8mbit.


    Men jeg må jo ringe og snakke med dem igen i morgen, og så høre hvad den person evt. kan sige om dette "problem".

  • jeg sad med en 2/512 fra min fars firma og den 5/4 skrev jeg til det online support noget at hvorfor jeg ikke havde fået 6/512 som jeg skulle have. og han svarede tilbage et det ville komme fra pr 1 april til 1 maj. og dagenefter. altså den 6/4 testede jeg igen og der var jeg hoppet op på 6 mbit :D så det køre også her

    Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU