Er det lovligt atsælge sin wow acc? tænker lidt på det da wow ikke er så sjovt mere. Vil lige vide om det er lovligt eller ej.
kunne ikk finde ud af at bruge alakhazam profile og CT virkede ikk da addonen ikke var opdateret.
Er det lovligt atsælge sin wow acc? tænker lidt på det da wow ikke er så sjovt mere. Vil lige vide om det er lovligt eller ej.
kunne ikk finde ud af at bruge alakhazam profile og CT virkede ikk da addonen ikke var opdateret.
Det er desværre ikke lovligt at sælge sin wow account
Lort, forstår det virkelig ikke da det er jo er ens eget man selv har betalt for og selv "opfostret :P". Derimod forstår jeg godt de er imod salget af guld da det er noget inde i spillet. Synes virkelig det er latterligt
Der er forskellige meninger om dette.
Jeg vil stadig vove at påstå du har lov til at sælge dit spil (her mener jeg CD'en og alt andet tilbehør som du fik med) da du jo har betalt for det. At din account følger med spillet siger næsten sig selv, så ja vil mene det er lovligt.
Du ejer CD'en (med tilbehør) og kan derfor bestemme hvad du vil gøre med den, Blizzard ejer dog alting "ingame".
Du må godt sælge din account, så længe du også sælger dine wow cd'er og covers etc etc.
WORLD OF WARCRAFT
TERMS OF USE AGREEMENT
Ownership/Selling of the Account or Virtual Items.
Blizzard does not recognize the transfer of Accounts. You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift or trade any Account, and any such attempt shall be null and void. Blizzard owns, has licensed, or otherwise has rights to all of the content that appears in the Program. You agree that you have no right or title in or to any such content, including the virtual goods or currency appearing or originating in the Game, or any other attributes associated with the Account or stored on the Service. Blizzard does not recognize any virtual property transfers executed outside of the Game or the purported sale, gift or trade in the "real world" of anything related to the Game. Accordingly, you may not sell items for "real" money or otherwise exchange items for value outside of the Game.
Blizzard’s Absolute Right to Suspend, Terminate and/or Delete the Account.
BLIZZARD MAY SUSPEND, TERMINATE, MODIFY, OR DELETE THE ACCOUNT AT ANY TIME WITH ANY REASON OR NO REASON, WITH OR WITHOUT NOTICE. For purposes of explanation and not limitation, most account suspensions, terminations and/or deletions are the result of violations of this Terms of Use or the EULA.
Du må sælge dit spil. Din account og alle dine virtuelle ejendele må IKKE have indflydelse på prisen. Dvs. du må ikke tjene penge på dine characters og items. Blizzard forbeholder sig retten over alle virtuelle goder på deres servere.
Man må ikke sælge sin account. som der står i terms of use:
"You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift or trade any Account"
Pointen er at man må sælge sit spil. at ens account tilfældigvis følger med kan de sku ikk sige noget til.
på et eller andet plan er det jo lidt fjollet....
du kan jo altid sælge dit spil til original prisen også en pæn lille sten til 1000 kr. oveni....
men køber har nada betalt for din account....
så personligt mener jeg: sælg løs
Så længe man gør klar over for sin køber at man IKKE sælger ham en knoto (da den er ejet af blizzard) kan jeg ikke se noget galt i det, da det jo er op til køber at acceptere disse krav.
Men for mig er det et spørgsmål om fortolkning. Der er sikkert andre der mener noget andet, men det er nu bare min mening. =)
så længe man holder sin kæft, og lader være med at opreklamere det som her på forum. Så kan man gøre det. Der kan dog være diverse problemer med accountens email addresse ikke kan ændres osv.
Men det er lige som sort arbejde... ulovligt.. men man holder kæft og gør det alligevel. Hvad folk ikke ved har de ikke ondt af..
Salg af WOW accounts er ikke tilladt, og derfor heller ikke noget vi vil se her på tweak.dk. Af den grund har jeg redigeret lidt i det første indlæg i tråden
Det er ikke bare salg af sin account. det imod deres regler at lade andre overtage / spille / låne accounten. så ingen andre end dig må spille den
QuoteOriginally posted by CarStone
Det er ikke bare salg af sin account. det imod deres regler at lade andre overtage / spille / låne accounten. så ingen andre end dig må spille den
Udover det (hvis jeg har forstået det rigtigt) så må du faktisk heller ikke spille på mere end 2-3 forskellige computere (ipadresser) med din account, så i teorien kan Blizzard knalde dig og lukke din account hvis du spille på netcafe f.eks.
QuoteOriginally posted by Jacorik
Du har pm!