Vista 32bit + programmer?

• Hey...

Jeg har installer min Vista 32bit, men kan ikke rigtig få mine programmer til at virke ordenlig, dem der ikke er vista driver til er jo klart, men de kan stadig køre, den skal bare lige klage vær gang...

Men det jeg ikke forstår er at Steam/Css ikke kan køre, når jeg installer steam går det fint, men jeg kan ikke Åbne CSS og komme ind og spille, den siger programmer ikke kan anvendes... andre der har bøvl med det??

Virkelig irreterne hvis jeg skal tilbage til XP bare pga det :(

• Download vista 32bit beta driveren fra tweaksrus.com
    Den installerer som normalt så det burde gå godt, og så kører den meget bedre end den man får af windowsupdate eller fra nvidia.

Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

Originally posted by Azjo
    Download vista 32bit beta driveren fra tweaksrus.com
    Den installerer som normalt så det burde gå godt, og så kører den meget bedre end den man får af windowsupdate eller fra nvidia.

ok, lyder da godt... er det en driver der dækker det meste eller hvad??

Jeg kunne ikke logge dig til at linke til driveren, syntes ikke lige jeg kan finde den der inde

• Du skal ind under sektionen der hedder Extreme-G forceware Drivers.

Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

Originally posted by DmK
    prøv at CS kompatibilitetstilstand windows xp sp2 sådan funker det meste sg :)

Der er lige kommet XP på maskinen igen... såå :) men tak

• Tålmodigheden og lysten til problem løsning er lang hva :)

Hvis du har det på den måde så vendt til vista er mindst et år gammelt og SP1 er udkommet.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Tålmodigheden og lysten til problem løsning er lang hva :)

Hvis du har det på den måde så vendt til vista er mindst et år gammelt og SP1 er udkommet.

Nemlig.. som jeg også har skrevet i en anden tråd, så kommer SP1 sidst i 2007 :) før tror jeg ikke den er vær at køre med... SP1 retter alle de små fejl og der er kommet driver til næsten alt så... troede bare jeg kunne være smart at bruge 32Bit... men nej hehe

Men hva... Formateringer/Geninstalleringer af Windows på 2½ dag.. det er da en Ny rekort for mig :D

Originally posted by Angelus

Nemlig.. som jeg også har skrevet i en anden tråd, så kommer SP1 sidst i 2007 :) før tror jeg ikke den er vær at køre med... SP1 retter alle de små fejl og der er kommet driver til næsten alt så... troede bare jeg kunne være smart at bruge 32Bit... men nej hehe

Men hva... Formateringer/Geninstalleringer af Windows på 2½ dag.. det er da en Ny rekort for mig :D

Det er muligt, men det er forkert. ;) Det kommer i 2. kvartal af 2007.

Men hvis man bare tænker tilbage på Win98 og Win2k da XP lige var udkommet mht. "Bagudkompatibilitet" som der bliver nævnt, så løser mange problemer sig. ;) Men jeg må indrømme at at jeg glæder mig til at finde ud af, om mit Vista vil tillade at jeg spiller CS: Source. :)

Originally posted by Weidemann

Det er muligt, men det er forkert. ;) Det kommer i 2. kvartal af 2007.

Men hvis man bare tænker tilbage på Win98 og Win2k da XP lige var udkommet mht. "Bagudkompatibilitet" som der bliver nævnt, så løser mange problemer sig. ;) Men jeg må indrømme at at jeg glæder mig til at finde ud af, om mit Vista vil tillade at jeg spiller CS: Source. :)

det vil den ikke nu... derfor jeg ikke vil ha den, har lige installert XP kun pga jeg ikke kunne spille CSS

det vil den ikke nu... derfor jeg ikke vil ha den, har lige installert XP kun pga jeg ikke kunne spille CSS

Meget vel..

Jeg har selv installeret Vista Home Premium x64 i dag og er lige blevet færdig med at opdatere CS Source, så hvis jeg støder på et problem og løsningen til dét, skal jeg med glæde oplyse folket! ;)

Edit/Tilføjelse: Ved i hvad ? Jeg har ingen problemer med Vista og CS Source. ;) Det spiller bare perfekt!

• Det viser jo bare at det var en fejl 40....ikke overraskende ;)

• med alt det nyeste her, af driver og software, så ville min ikke... sq da underligt

• hvad hulen er ideen med at installere vista 32 bit............det er jo blot xp med et andet gui og med større brug af ressourcer....direkte åndssvagt hvis du spørger mig......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Butcher
    Det viser jo bare at det var en fejl 40....ikke overraskende ;)

Tja, det kan du have ret i. :T

med alt det nyeste her, af driver og software, så ville min ikke... sq da underligt

Tja det er lidt underligt.. Men jeg vil da ikke lægge skjul på, at jeg har bøvl med at installere mit BitDefender! :( Og nogle drivers vil ikke installeres, da de er lavet som 32 bit installer med 64 bit drivers, så det kan Vista ikke finde ud af.. :s Men det er jo så bare AsusTek's problem, da det var deres drivere!

Men jeg har sendt noget info til Microsoft, så kan de tygge lidt på dét. :)

Originally posted by Fragman
    hvad hulen er ideen med at installere vista 32 bit............det er jo blot xp med et andet gui og med større brug af ressourcer....direkte åndssvagt hvis du spørger mig......

Tja, det kan du da have ret i ! Jeg valgte også 64 bit pga. at regner med at få ekstra meget ud af min CPU. :)

Originally posted by Butcher

Langt fra..

jamen fortæl da hvad fordelen så er.......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Det er jo lidt ligesom at sige "jamen XP er jo bare win 98 med flottere udseende."

Alting til sin tid.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe