Store blæsevejrsdag

• Fandt lige ud af at den raslelyd der holdt mig vågen hele natten i går og stoppede med en "knæk" lyd i nat, var en del af min tagryg.. knæk-lyden var da det faldt af......
    Så nu sidder jeg og venter på at taget letter..
    Det er ikke min uge...

Originally posted by Johnni
    jeg venter bare på at mit kampe træ bliver træt og smider sig ned over det halve af huset

Uh ja, sådan nogle kamp-træer skal man passe på ;)

Originally posted by Falsk

Uh ja, sådan nogle kamp-træer skal man passe på ;)

arrg du ser da også alt :boxing:

kæmpe træ :oops:

:cheers:

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

• Har også et grantræ der står skræmmende meget på skrå. Håber ikke den lægger sig på mit drivhus.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Jeg bor i en ældre lejlighed hvor vindueskarmene lige knap er så tætte som de måske har været, så da det blæste og regnede lige den rigtige retning havde jeg også regn på indersiden..

Originally posted by WebT
    Jeg måtte op kl 1:30 i nat og ud på altanen i boxershorts og samle havebord og havestole sammen og få bundet det hele ned, det fløj rundt og larmede en tand for meget :D

Det skal siges at vinden stod lige på og det regnede, det var en våd og kold omgang!

Det var da også pokkers sent at samle havemøbler sammen. Det plejer vi at gøre i efter året!

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• lortevejr.. og det bliver aldrig bedre. vi har ødelagt miljøet og det er for sent at gøre noget ved det. fra nu af bliver vejret bare mere og mere ekstremt.

satans også!

Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove