Fandt lige ud af at den raslelyd der holdt mig vågen hele natten i går og stoppede med en "knæk" lyd i nat, var en del af min tagryg.. knæk-lyden var da det faldt af......
Så nu sidder jeg og venter på at taget letter..
Det er ikke min uge...

Store blæsevejrsdag
-
-
jeg venter bare på at mit kampe træ bliver træt og smider sig ned over det halve af huset
-
Originally posted by Johnni
jeg venter bare på at mit kampe træ bliver træt og smider sig ned over det halve af husetUh ja, sådan nogle kamp-træer skal man passe på
-
Originally posted by Falsk
Uh ja, sådan nogle kamp-træer skal man passe på
arrg du ser da også alt
kæmpe træ
-
hehe, ja hvis man ikke har andet, så kan man altid gå op i småting
-
fredag aften der skulle jeg køre til herning.. FOR SATAN ET UVEJR! tror aldrig jeg har set så meget regn på en gang.. og så var bilen nær blæst af vejen
kørte i en stor varevogn det var ikke sjovt.. man kørte efter ham forans baglyter andet kunne man ikke se:S
-
Jeg måtte op kl 1:30 i nat og ud på altanen i boxershorts og samle havebord og havestole sammen og få bundet det hele ned, det fløj rundt og larmede en tand for meget
Det skal siges at vinden stod lige på og det regnede, det var en våd og kold omgang!
-
Har også et grantræ der står skræmmende meget på skrå. Håber ikke den lægger sig på mit drivhus.
-
Jeg bor i en ældre lejlighed hvor vindueskarmene lige knap er så tætte som de måske har været, så da det blæste og regnede lige den rigtige retning havde jeg også regn på indersiden..
-
Det værste er heldigvis overstået her - og uden nogle nævneværdige skader...
Men her i nat da det var galt, tog jeg bilen og kørte min søsters aviser ud for hende. Efter det tog jeg på bar (uden at drikke) for lige at møde et par venner. Alt i alt en rigtig god nat
-
Ja, det er et lækkert vejr..
Vores dirhus er røget, og er formentlig ikke det eneste der ryger
-
Originally posted by GummiMogens
Ja, det er et lækkert vejr..Vores dirhus er røget, og er formentlig ikke det eneste der ryger
små ting
dirhus? er det et drivhus?
-
Originally posted by tunfisk
små ting
dirhus? er det et drivhus?
Hallo!! Det gik hurtigt
-
og min cykel er lige væltet
-
Originally posted by WebT
Jeg måtte op kl 1:30 i nat og ud på altanen i boxershorts og samle havebord og havestole sammen og få bundet det hele ned, det fløj rundt og larmede en tand for megetDet skal siges at vinden stod lige på og det regnede, det var en våd og kold omgang!
Det var da også pokkers sent at samle havemøbler sammen. Det plejer vi at gøre i efter året!
- Anders
-
Et par af træerne i haven er også væltet her.. Og så har vi en 200 år gammel bøg stående fem meter fra mit vindue! Jeg frygter lidt
-
Originally posted by dna
Det var da også pokkers sent at samle havemøbler sammen. Det plejer vi at gøre i efter året!
- Anders
Hehe, vi har ikke rigtigt noget sted, at smide dem hen... så de står på altanen året rundt!
-
lortevejr.. og det bliver aldrig bedre. vi har ødelagt miljøet og det er for sent at gøre noget ved det. fra nu af bliver vejret bare mere og mere ekstremt.
satans også!