Indlæg af martinb

    Har købt sådan et DCU-60 USB kabel til min mobiltelefon Sony Ericsson G502, men der medfølger ikke driver og XP kan ikke finde en der passer. Har prøvet at google det, men kan ikke finde noget om det, heller ikke på sonyericsson.com...Nogen der lige har en løsning, inden jeg ringer til support i morgen?

    Overveje at bruge en Sony Ericsson G502 (den har HSDPA) til mobilt bredbånd med min laptop. Kan den maksimale overførselshastighed på USB-forbindelsen være en begrænsning i forhold til fuld udnyttelse af hastigheden på nettet (i første omgang 1mbit fra Telmore)?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Vides ikke men er nok mere konspiration du roder rundt i der...


    Nej, det er da simpelt lovgivning. Hvis Sverige må overvåge emailen i "anti-terrorens"-navn, så gør USA det vel også, de gør vel trods alt en større indsats mod terror end Sverige?!


    Der er nogle kalibreringsproblemer med den model, det begynder vist at trække til højre efter kort tids brug.... Har du brugt det længe nok til at du kan udelukke at der skulle være sådan et problem med dit?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    nej har også set folk have problemer med det, men så tager det jo 15 sek at kalibrere det..tror det er en driver fejl for at være ærlig...som nok er løst for mit havde ikke det problem.


    Du skriver du har et Extreme i skabet, er du interesseret i at sælge det? Er det med force?

    I lyset af debatten omkring overvågning af sveriges udenlandske tele- og emailkommunikation, er der så nogen som har overvejet om ens gmail er udsat for tilsvarende overvågning, blot under USA's terrorlovgivning? Gmailen har vel base på en amerikansk server og er vel derfor underlagt deres lovgivning eller er jeg galt i byen?

    tak for svaret...


    Men det må da være muligt at finde et backup program som kan smide en meddelse op at man "venligst skal indsætte USB-harddisken" før den planlagte backup proces begynder?

    Nogen som kan anbefale et gratis backup program. Har prøvet Xp's "sikkerhedskopiering", men synes ikke planlægningsfunktionen er særlig god, fx kan jeg ikke få den til automatisk at efterspørge en tilslutning af den eksterne harddisk når backup'en skal starte, i stedet annullerer den bare processen...

    Altså herinde kan du nok ikke få det vilde for den, men de seneste 2 der er solgt på qxl.dk er solgt for hhv. 1000 og 1100 kr.. Det er jo en ganske fin maskine til almindelig desktop brug, den er ikke til at slå ihjel...


    edit: vil da heller ikke udelukke at du kan få mere for den på dba.dk, hvis der bliver lidt mere "turn-key"-løsning over den, dvs. hvis du får fat i cdrom drev og smider XP på den...

    Jeg har en række filer liggende på en diskette. Disketten er en bootdisk, som opstarter et program ved systemstart. Hvordan kan jeg umiddelbart lave en tilsvarende bootCDROM? Altså hvordan kan jeg danne en cdrom som kan det samme som min nuværende bootdiskette? Jeg har prøvet blot at brænde filerne på en cdrom, men det er ikke muligt at boote på sådan en cdrom...

    Er det muligt at modtage de frit tilgængelige DVB-T signaler (med bærbar med DVB tuner) i en togtur fra århus til København uden alt for mange afbrydelser eller bliver det noget bøvl med hele tiden at skulle indstille til nye sendemaster? Nogen som har kendskab til det?