News: Saddam hænges kl.4 inat..

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    Tjae....


    På en måde kan jeg godt følge dig. Men samtidig så er det her altså en tråd om Saddams død, og der synes jeg er det er så vigtigt, at det skal have plads her på tweak også.


    Ja men som sagt, i form af links. Man skal have valget om man vil se det eller ej. Ikke alle har den interesse.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Heller ikke jeg - hvis nogen finder det så post det lige.


    Flere billeder (som link såda :roller: )
    Film - Vil sq se det!


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|


  • nej. det er han ikke. forskellen er blandt andet at Bush ikke giver direkte order til at slå civile ihjel. han bruger heller ikke giftgas til at udrydde hele landsbyer.


    mht. atomvåben. USA er absolut ikke det eneste land i verden med atomvåben. og når andre får fat på eller bygger at atomvåben, syntes jeg absolut at det er 100% i orden at det lige bliver tjekket om de har udført terrorhandlinger eller ej.
    selvfølgeligt ville det være bedst hvis ingen overhovedet havde atomvåben, biologiske våben og kemiske våben. det er simpelthen for modbydeligt at ramme civile med vilje.. men det er valget mellem pest eller kolera... eller faktisk mere mellem aids og cancer. Usa er som aids, man kan dø af det hvis det ikke får behandling, men man kan holde det hen med medicin. terrorceller, og diktatoriske stater som nordkorea er som cancer. eneste kur er aggresiv cellegift eller strålekanoner (som heldigvis bliver mere og mere målrettet på kræftcellen - eller de militære mål).


    så bush skal ikke hænges efter min mening.. men det passer mig helt fint at han bliver smidt ud til næste valg.


    nå, tilbage til topic.
    ENDELIG! verden er blevet et lidt bedre sted at leve sidste nat.
    hængning var i mine øjne ganske fint. der er ingen risiko for at saddams støtter kan befri ham nu.. tilmed er hængning jo også en ydmygende straf i forhold til fx skydning, som han jo også selv ønskede. dog synes jeg godt at det kunne have været kvæledøden i stedet for den mere humane metode hvor man knækker nakken.

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

  • Jeg har slettet det postede billede, det hører ganske rigtig ikke til her på tweak.dk. Folk skal ikke komme ind i en tråd her på siden, og så blive mødt med billeder af døde mennesker uden de har fået et valg. Respekter venligst det.


    Derudover, så er vi heller ikke interesseret i at se folk nærmest sidder og jubler over, at en mand er blevet henrettet, ligesom efterspørgsler efter diverse video'er ikke er velsete. Det er alt sammen noget dem som har været her i mere end 14 dage burde være klar over.


    Så jeg forventer naturligvis, at I fremover ikke vil have et problem med at efterleve disse ganske få retningslinier. Skulle nogen have nogle kommentarer til det, så foregår dette over PM, da det ikke hører hjemme her i tråden.


    Lad dette være en kraftig opfordring til, at det er nu I skal vise, at I er i stand til selv at sortere hvor grænsen går, og at I godt kan klare det uden teamet skal blande sig i det ;)



  • ... endnu mere skræmmende....

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Har hørt at Saddam holder nytår i Løkken i år :))


    Good one :))


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Lige kommet hjem, og kan konstatere at den nu er på nettet videoen..


    engelsk definition af Spam på nettet:
    To indiscriminately send unsolicited, unwanted, irrelevant, or inappropriate messages, especially commercial advertising in mass quantities. Noun: electronic "junk mail".


    Burger, brug dog det pokkers besked system hvis du ønsker at komme med sådanne bemærkning som den første, du ved forhåbenligt godt selv den var yderst upassende at skrive her i tråden istedet for i en PM.


    Derudover, så venter jeg med at submitte link til videoen indtil der er givet god for det..
    - Videoen er vidst frigivet for en lille times tid siden..


  • Den har været uden siden klokken 10 ihvertfald ;)


    Hvis der er nogen som vil se den kan se sende en pm. Det er ikke passende at poste links her.

  • Kan vi ikk få et link til videoen herind..!?


    Det sker der vel ikk noget ved..!?


    Når det står ved videoen at det er en video af en mand der dør, så er det da deres egen frie vilje der er på spil...


    Om ikk andet, er der så ikk en der gider sende mig et link...


    Har søgt på videogoogle og youtube.. kan ikk finde noget ud over falske videoer...!?:(


    Mvh.


    Rasmus

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"


  • Skriv en PM til Butcher, han har et link