News: Saddam hænges kl.4 inat..

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    SLETTET


    Jeg giver en omgang :dance: - Godt nytår :dance:


    Upassende kommentar synes jeg.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Tror bestemt ikke at det, at det er på EID er noget der vil gøre ham til mere martyr, tværtimod..


    Hmm, Jeg tror faktisk det kan ende med at dem der mener han har martyrstatus opfatter den højere netop pga. at han blev henrettet under EID. Men reaktionerne fra gaden i Baghdad er undtil videre temmelig lunkne, så man kan jo håbe på det modsatte, og at de ikke bruger det som en årsag til at slå uskyldige ihjel.

  • Quote

    Originally posted by GiZzZa



    Så er der sendt en rapport! ;)


    For hvad ??? Det er jo en konstatering og det er der vel ikke noget galt i !


    Desuden så er det da helt gået over gevind, med at alle kommentarer om muslimer, bliver dømt som negative. Helt ærligt hvorfor skal muslimer ha' særbehandling
    Der er noget der hedder humor - men det er måske endnu en af os vantros dårligdomme ???
    Du havde med garanti ikke sendt en report, hvis det havde handlet om svenskere, århusianere eller andre. Kors i hytten.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    For hvad ??? Det er jo en konstatering og det er der vel ikke noget galt i !


    Desuden så er det da helt gået over gevind, med at alle kommentarer om muslimer, bliver dømt som negative. Helt ærligt hvorfor skal muslimer ha' særbehandling
    Der er noget der hedder humor - men det er måske endnu en af os vantros dårligdomme ???
    Du havde med garanti ikke sendt en report, hvis det havde handlet om svenskere, århusianere eller andre. Kors i hytten.


    POST OF THE YEAR!!


    :rules:


    Fortsæt sådan i 2007 "Gamle" ;) :D :))

  • Hmm.. Det kan godt være Sadam var et svin.. men kunne man ikke have haft stenet ham i stedet? :idea:

    P5N32-E SLI
    C2D E6600 2.4 @ 3.5
    Cellshock V2 PC6400 2GB kit
    Inno3D 8800GTS 320M
    Hiper R-type 580W
    Seagate 300GB, Seagate 250GB, Hitachi 123,5GB
    All in Antec LANboy!

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    For hvad ??? Det er jo en konstatering og det er der vel ikke noget galt i !


    Desuden så er det da helt gået over gevind, med at alle kommentarer om muslimer, bliver dømt som negative. Helt ærligt hvorfor skal muslimer ha' særbehandling
    Der er noget der hedder humor - men det er måske endnu en af os vantros dårligdomme ???
    Du havde med garanti ikke sendt en report, hvis det havde handlet om svenskere, århusianere eller andre. Kors i hytten.



    Du ved også hvordan det var ment. Hel klart racistisk ment. intet tvivl i det. ELLERS kan man nem fortolke det sådan, derfor burde indlægget slettes.
    Der er intet særbehandling her.
    Man laver bare ikke sjov med religioner, det er også noget DK lærte for ikke så længe siden og nej jeg ville aldrig sende en rapport hvis det omhandlede det andet, da jeg kan se humor i det. Gælder selvfølgelig sammenhæng med sætningen. ;)


    og desuden dig som snakker så højt ang. regler på tweak. Vi ved godt det er sidst på året her men du må meget gerne friske hukommelsen op ved at evt læse dette, taget fra regler tweak.dk:




    4. Racisme, vold og trusler
    Får vi kendskab til brugere der truer andre brugere, vil deres konto bliver lukket med det samme. Racistiske udtalelser m.m. vil blive slettet !

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Hvem bestemmer om en udtagelse er racistisk.



    Tja det afgøre læseren. Vi 2 ser forskelligt på det. I know that.


    Men stadig dit ansvar at det ikke støder andre evt. Det må man godt tage hensyn til. Nu må en MOD se på det.


    herfra slut. godt nytår.


  • Sorry - men ka' ik' andet end ryste på hovedet. Hvis det ska' slettes så vil jeg ihf. kalde det særbehandling. Det har da intet med racisme at gøre, at han fyrer sådan en gang fis af. Hvor er den humoristiske sans, som er en del af det danske samfund ?


    Og stop du bare med dine flabetheder om min hukommelse. X(
    Jeg kender udemærket reglerne - også derfor jeg kommenterer dette, imo tåbelige grundlag for en report.


    Men okay - man kan jo heller ikke en gang "slå en streg" el. fyre en vittighed af, uden at der bli'r raslet med sabler og brændt flag og ambassader af.
    Så halleluja for en gang dobbeltmoral, der hersker blandt den del af jordens befolkning.[Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/msn/116.gif]


    Og jo - jeg laver grin med religioner, hvis det passer mig !
    Lige så gør jeg med svenskere, tyskere, amerikanere, århusianere, fynboer, jyder, køvenhavnere eller hvem jeg nu har lyst til, at lave/fortælle jokes om.
    Det kommer du og andre aldrig til at bestemme. That's for sure !
    Der er nemlig ingen, der er hævet over nogen, i min verden. Slet ikke en religion, der bygger på undertrykkelse og skider højt og flot på menneskerettighederne. Og som har til formål, at verdenen skal styres af den og os vantro skal omvendes eller fordrives.
    Og det bliver heller ikke en eller anden retning indenfor, en til tider lige så dobbeltmoralsk kristendom, der skal bestemme, hvad jeg skal tænke og gøre. Det er også "for sure" !

  • Quote

    Originally posted by Bam4k
    Hvad hvis det nu havde været en kristen der var blevet hængt og jeg sagde: så er der heldigvis 1 kristen mindre.


    Hvordan ville det mon så blive modtaget.


    På samme måde da det er et fact.

  • Så er det vist på tide at lukke denne tråd, inden det går helt galt for jer. I har efterhånden fået flere chancer til at vise, at I kunne styre en diskussion som denne, og det lykkedes åbenbart ikke fuldt ud.


    Samtidig vil jeg gerne opfordre folk til at tænke sig kraftigt om før de skriver noget der evt. kan støde andre mennesker. Det handler ikke om, at nogen skal have særbehandling, men der skal være plads til alle ;)