News: Saddam hænges kl.4 inat..

  • Quote

    Originally posted by Brtlsn


    Skriv en PM til Butcher, han har et link


    Har du det også...!? for butcher er ikk online mere, så kunne du jo bare smide en pm til mig...!?:P

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Quote

    Originally posted by klovnemanden


    Har du det også...!? for butcher er ikk online mere, så kunne du jo bare smide en pm til mig...!?:P


    Du har PM, tror sku det er ved at være sent :P

  • Synes det er ved at gå lidt i selvsving, med det omkring links, billeder og video - af hans henrettelse.
    Helt ærligt - hvorfor kan folk der er interesseret i den slags ikke bare søge på nettet og finde det de selv vil se. Så interesserant er da ikke, at se en islamisk galning hænge og dingle eller ligge og se død ud, at det partout skal vises her på tweak.dk. Hvad med at bare konstatere, at han nu er en saga blot og så komme videre.


    Derudover så er det da også super flot, at Burger skal belæres om, hvad hun som moderator/admin, må skrive til en person, som har forbrudt sig mod tweak.dk's regel- og normsæt.[Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/33.gif]
    Jeg synes det er helt på sin plads, at andre brugere kan se, at der bliver gjort noget ved dem, som går over grænsen. Er imo et okay signal om, at her er grænsen. Så :9xo til Burger. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/130.gif]

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Synes det er ved at gå lidt i selvsving, med det omkring links, billeder og video - af hans henrettelse.
    Helt ærligt - hvorfor kan folk der er interesseret i den slags ikke bare søge på nettet og finde det de selv vil se. Så interesserant er da ikke, at se en islamisk galning hænge og dingle eller ligge og se død ud, at det partout skal vises her på tweak.dk. Hvad med at bare konstatere, at han nu er en saga blot og så komme videre.


    Jeg har det lidt sådan, at efter alt han har gjort så har han fortjent at der sidder nogle forskruede teenagere og ser på hans død... imo har jeg slet intet imod folk der ser den, jeg har endda selv set det efter jeg fik linket af Brtlsn....


    EDIT: Mange tak for linket Brtlsn.. gider ikk til at fyre pm af nu, det er lidt for sent..:D


    godnat tweak...

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

    Rettet en gang, sidst af klovnemanden ().


  • OFF topic


    HAHA kan godt lide at det netop er dig som skriver dette indlæg :finger:


    back to topic
    Kan ikke se hvad der er så interessant ved en hængning. Syntes det skræmmende så mange der nærmest står i kø, når der er død og ulykke at se på. Er vel også dem som standser op på vejen ved et trafikuheld for at se på.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Synes det er ved at gå lidt i selvsving, med det omkring links, billeder og video - af hans henrettelse.
    Helt ærligt - hvorfor kan folk der er interesseret i den slags ikke bare søge på nettet og finde det de selv vil se. Så interesserant er da ikke, at se en islamisk galning hænge og dingle eller ligge og se død ud, at det partout skal vises her på tweak.dk. Hvad med at bare konstatere, at han nu er en saga blot og så komme videre.


    Altså det er jo så din holdning, jeg kan ikke se problemet. Jeg kunne aldrig finde på at poste linket i tråden eller det billede af en død mand som var her tidligere, det er for meget.
    Men ser da på ingen måde et problem i, at jeg siger folk kan skrive en PM.

  • hmm jeg går generelt ikke en for dødsstraf - jeg har det sådan at hvis folk har gjort noget rigtig glat, så må de for min skyld gerne sidde i fængslet til de dør - men Hussein er lidt et specielt tilfælde imo - tror det er svært at finde andre rundt omkring hvor der 100 % er lige så meget sikkerhed for at personen er fuldstændig psykopat - så at de har valgt at hænge ham, er i sidste ende ok med mig.
    Jeg ønsker bare ikke det skal være sådan at dødstraffen pludselig bliver første løsning hvis en eller anden voldsmand osv bliver fanget - de skal for min skyld have lov til at sidde i fængslet og angre til de dør.

  • Problemet er bare at ved at hænge ham på en helligdag som EID er han blevet gjort til et symbol for de mennesker der støtter ham. EID er ikke en dag man henretter folk, det er fuldstændig kuk i låget ved at henrette ham disse dage. Om der står 2006 eller 2007 i historiebøgerne kan da også være lige meget, det ville ikke betyde så meget som at henrette ham på EID dagen.


    Og folkens, tag jer dog sammen, I ved udmærket godt at vidoer/links til videon billeder etc. af ham død ikke må vises på tweak.
    Ja dokumentation for hans død, men ligeledes er de andre mange bizarre billeder der findes også dokumentation på massenedslagtning af folk etc.
    Tag den over PM.

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Problemet er bare at ved at hænge ham på en helligdag som EID er han blevet gjort til et symbol for de mennesker der støtter ham. EID er ikke en dag man henretter folk, det er fuldstændig kuk i låget ved at henrette ham disse dage. Om der står 2006 eller 2007 i historiebøgerne kan da også være lige meget, det ville ikke betyde så meget som at henrette ham på EID dagen.


    Og folkens, tag jer dog sammen, I ved udmærket godt at vidoer/links til videon billeder etc. af ham død ikke må vises på tweak.
    Ja dokumentation for hans død, men ligeledes er de andre mange bizarre billeder der findes også dokumentation på massenedslagtning af folk etc.
    Tag den over PM.


    Fortæl lidt mere om det.
    Har de hængt ham på en særlig sunni-helligdag?

  • Hmm...


    Var tre kandidater til hva' der fik det først, ingen af dem vandt, men af de tre fik liveleak det først...


    Mit bud var følgende efter hvem der fik det først:
    1: Ogrish
    2: LiveLeak
    3: YouTube


    Og førstnævnte ønsker jeg ikke at surfe rundt på, den er fandeme skræmmende, de er jo vanvittige derinde..


  • Ogrish er fedt, og jeg er temmelig sikker på de også fik den først. Den var der klokken 10 i går aftes, har ikke set et andre steder før.

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Ogrish er fedt, og jeg er temmelig sikker på de også fik den først. Den var der klokken 10 i går aftes, har ikke set et andre steder før.


    Hmm, den kom på en ukendt side først..


    Ogrish, uhm, still hunts my dreams... Så engang en video af en wrestlingkamp i USA, ikke noget der... Indtil den ene ta' en skalpel frem og bogstaveligt talt skær' overarmen af modstanderen, 3-4cm cut hele vejen rundt, biceps+triceps @ history..
    3½ år siden, men glemmer næppe forløbigt det skrig...


  • Til det første: Ja - der fik jeg mig også lige endnu en griner. 8)
    Det andet: Synes også , som jeg nævnte tidligere, at det er rimelig mærkværdigt, at folk kan se noget spændende i, at se andre dø. Men hver sine særheder. :roller:

  • Quote

    Originally posted by Humpeligimp


    Fortæl lidt mere om det.
    Har de hængt ham på en særlig sunni-helligdag?


    Nej de har hængt ham på en særlig muslimsk helligdag.
    Eid-ul-adha eller store eid.
    Sakset fra wikipedia :


    Quote

    Eid ul-Adha er den islamiske eid-fest, der holdes for at mindes profeten Ibrahims vilje til at ofre sin førstefødte søn Ishmael. I den islamiske tradition er det Ishmael, der er yndlingssønnen, snarere end Isak som i den jødiske tradition.


    Festen varer gerne i 3-4 dage med en særlig bøn i moskeen på førstedagen. Eid ul-Adha markerer afslutningen på pilgrimsrejserne til Mekka 70 dage efter ramadan.


    Hver familie ofrer gerne et dyr til denne højtid, og deler kødet med familie, naboer og de fattige..


    IMO svarer det til at henrette f.eks. Hitler juledag. Begge var nogle bizarre typer, men at henrette dem på disse "særlige" dage er ikke så smart, nu vil Saddam tilhængere se ham som en særlig martyr, ikke bare hængt, men hængt Eid dagen... Ikke så smart.

  • Tror nu de ville se ham som martyr, helligdag eller ej.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Tror nu de ville se ham som martyr, helligdag eller ej.


    Jo, men nu forbinder de hans martyrdom med en stor muslimsk helligdag også.


    Jeg ved ikke hvorfor, jeg så den optagelse af henrettelsen som er optaget på en mobiltelefon. Det gør mig dårligt tilpas. Uanset hvor mange menneskers død han har været ansvarlig for. Men det kan være det bare er mig.

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-


    Jo, men nu forbinder de hans martyrdom med en stor muslimsk helligdag også.


    Jeg ved ikke hvorfor, jeg så den optagelse af henrettelsen som er optaget på en mobiltelefon. Det gør mig dårligt tilpas. Uanset hvor mange menneskers død han har været ansvarlig for. Men det kan være det bare er mig.


    Som de fleste andre vel, fordi du ville have det bekræftiget..?
    Det er ikke ligefrem sårn at folk sider og pryler aben til en hængning, eller tvivler jeg ihvertilfælde på..


    Tror bestemt ikke at det, at det er på EID er noget der vil gøre ham til mere martyr, tværtimod..

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Som de fleste andre vel, fordi du ville have det bekræftiget..?
    Det er ikke ligefrem sårn at folk sider og pryler aben til en hængning, eller tvivler jeg ihvertilfælde på..Tror bestemt ikke at det, at det er på EID er noget der vil gøre ham til mere martyr, tværtimod..


    Nu skal du ikke generalisere :))