News: Saddam hænges kl.4 inat..

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    Enig!


    Og hvorfor hænge ham en dag som i dag, det jo EID, sådan noget skulle IMO ikke gøres på dage som disse. De kunne vente til næste weekend eller noget.


    Om man er for dødsstraf eller ej, eller om det er EID dag - denne mand efter min mening FORTJENER INGEN RESPEKT!

  • Nu havde de jo også travlt. Ville ikke se fedt ud, hvis der stod 2007 i historiebøgerne...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Fint - så er vi af med endnu én af slagsen, jo flere jo bedre. :9xo
    Og helt fint, at afslutte året med at fjerne sådan en pestilens for menneskeheden.


    Og til trådforfatters endnu en gang nedladende og provokerende attitude over for os andre tweakere: No comments - da det med al tydelighed viser, hvad det hele handler om. [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/msn/154.gif]

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    - Bare rolig mine faste læsere, jer med det gode humør, det skal sikkert nok komme i jeres ugeblade på senere tidspunkt :))
    (Kom så, gør det i er gode til, flame med jeres meget skarpe bemærkninger... Wuhuu :roller: )


    Enten finder du en anden attitude frem, eller også finder du et andet sted at opholde dig! Jeg gider ikke længere se på dine latterlige provokationer, og har du problemer med at forstå dette, så skal jeg gerne vise dig hvor døren er.


    Hvis du har tænkt dig at overholde retningslinierne som alle andre, skal du naturligvis være meget velkommen til at blive, men tingene herinde skal IKKE foregå på dine præmisser.



    EOD!

  • Jeg synes det er fint nok han blev hængt - Lad os da få det ud af verden og komme videre i tilværelsen. Og ja - det kan da godt være at han havde fortjent en værre straf, men "herre gud" - Hvilken forskel gør det ? :roller:


    Og så må jeg ærlig sige, at jeg har ret svært ved at forstå at nogen kan "nyde" at se andre folk blive hængt - Det er da en underlig interesse, uanset hvad manden har gjort ...

  • er Bush ikke lige så meget morder som saddam var????


    det er kun ham der må have atomvåben, hvis andre har det er det nogen terrorister, som bare skal dræbes eller invaderes????


    de skulle også hænge bush han er sq ikke bedre end andre....



    :pokey:

  • Jeg kan kun finde ét billede hvor kan er helt finito:



    Billede slettet!


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

    Rettet 2 gange, sidst af Søndergård ().

  • Jaah du har nok ret.


    Synes han ser alt for fredsfyldt ud på det billede. Sq en nem afslutning han fik der...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Er det virkelig nødvendigt at vise billeder herinde?


    Det er et billede af en død mand...her er mindreårige tilstede.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Jeg kan kun finde ét billede hvor kan er helt finito:


    der er også blevet sendt video'er på tv2news og bbc hvor han ligger der, godtnok stadig i dårlig kvalitet ...

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Den bliver nok fjernet ja. Synes det er lidt mærkeligt, at folk på ingen måde kan fornemme hvor grænsen går..


    Helt enig. Virker som om mange faktisk mister deres realitetssans fuldstændig i den her sammenhæng.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    Det er jo ikke bare et billede af en død mand, men dokumentation for en eksdiktators død. Derfor er det da yderst relevant.


    Men aldeles unødvendigt at fremvise her på Tweak.


    Så læg et link i stedet.


    Man skal have lov at følge dette emne (og alle andre) uden at støde ind i et billede af et lig. At det dokumenterer at han er død er fint. Men det er har intet denne snak at gøre. Billedet er jo til fremvisning "dernede" hvor man typisk har mere tiltro til billeder, end udtalelser fra politikere.


    Vi har ikke alle lige står tolerance for billeder og close-ups af døde mennesker.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless