QuoteOriginally posted by HuleFanden
Jeg bruger lige så mange penge på dette enme som druk.
Altså ingen?
QuoteOriginally posted by HuleFanden
Jeg bruger lige så mange penge på dette enme som druk.
Altså ingen?
QuoteOriginally posted by DXC
Uanset hvor gammel man er, så er 1000heksehyl altså pisse sjovt
Det er helt sikkert!!!
Sidste år havde vennerne købt ind til det ( og tror de har gjort det igen :D)... Jeg bruger bare ikke pengene på det (mere)
QuoteOriginally posted by CheezEDippaH
Det er helt sikkert!!!
Sidste år havde vennerne købt ind til det ( og tror de har gjort det igen :D)... Jeg bruger bare ikke pengene på det (mere)
Så kører vi samme stil
QuoteOriginally posted by Zjapper
Jeg har brugt 18.000kr på fyrværkeri
Er du sikker på at du har købt nok ?
Jeg får billigt skøts, så nok omkring 500,-.
QuoteOriginally posted by DXC
Altså ingen?
Ja.
Jeg bruger præcis 0 kr.
Det siger mig ikke det helt store at fyre det af...de små ting er for kedelige og de store ting er flotte men alt for dyre...jeg lader de andre i Svendborg om at investere og så er jeg med på en kigger!
- Anders
332,- inkl. et par bordbomber.
MEN - så bliver der altså brugt en del på prima rødvine og lækker mad.
der var sguda en tråd om det her forleden?
Max 50. Lidt faldskærmsraketter og nogle heksehyl må kunne gøre det...
QuoteOriginally posted by Lecter
der var sguda en tråd om det her forleden?
Også det ja, men sådan går det så tit på tweak
Dem mine forældre skal ud til bruger 2500,- på fyrværkeri hvis ikke mere.
129,- på børnepakken som vi fyrrer af i løbet af aftenen med ungerne sefølig og ellers er det rige naboers krudt der skal kigges på resten af natten
kanon billigt og ligeså sjovt
så er der fler penge til
0 kr, vil ikke se mine hårdt tjente penge gå op i røg. Så heller gemme dem til hardware eller mere sprut
QuoteOriginally posted by Deef
Under 100,-
Men lidt skal jeg nok have.
så kører vi samme stil
Havde regnet med noget omkring 350 kr. på krudt. Men gider ikke rigitg smide nogle penge i det, hvis det alligevel går hen og bliver noget møgvejr på søndag.
Totally spent so far: Nada
nu kan jeg ikke lade vær (og HUSK for pokker, det er en JOKE!!! )
Jeg køber jo kun krysaltama Bomber, du ved de store der springer busstoppe steder i luften... og de koster jo omkring 100 pr stk. haha
Aj... jeg bruger ikke mere end 100 MAX, 0-100,- en raket eller 2... ikke mere... gider ikke rigtig alt det der, det er penge op i luften, det gider jeg ikke... skal ikke engang drikke iår...
(for pokker, husk det nu var en joke! hvis du ikke forstår det, så PM mig, ikke OT i tråden!!)
I N T E T ... Overhovedet.. og kommer aldrig til det... syntes for det 1 det er fuldstændig åndsvagt og fyre 1000 - 2000 kr op i luften bare for at se lortet lyse..
for det 2 har jeg slet ikke lyst til at risikere noget som helst pga fyrværkeri..
for det 3 så er der rigelig med mennesker der er dumme nok til at købe så meget a det at jeg helt uden fare for mig selv eller andre kan stå og kigge ind over ringkøbing kl 24 når de fyre a, og se et show uden lige.. og jeg kan være lige så stiv som det passer mig.. og jeg behøver ikke løfte en finger. hehe
Bruger 150,- - 200,- sååå stemte 100 - 400
Ja, nu kom jeg så op på 38.000kr på fyrværkeri i år, fik et super tilbud på 16 paller. Og så 5600 brugt på tre personer der skal tænde skidtet, så jeg kan sidde sikkert i en stol og kigge
0,-