Under 100 aka. ingen ting..

hvor mange monz bruger i på fyrværkerri
- Mjensen
- Lukket
-
-
Originally posted by Deef
Det er god stil
http://video.google.com/videop…49427206205536&q=Heksehyl
http://video.google.com/videop…49427206205536&q=Heksehyl
-
Jeg bruger ikke fem flade på fyrværkeri mere.
Engang synes jeg det var sjov, men nu føler jeg mere at det er en grotesk
situation, at man drikker sig pissefuld hvorefter man begynder at lege med
sprængstoffer af billigste kinesiske kvalitet.Jeg nøjes med at drikke mig pissefuld
-
Bruger ca. 250kr. på krudt.
Bruger ikke en rød reje på sprut, og det kommer jeg heller ALDRIG til...hverken må eller har lyst til! -
Har brugt for omkring 650 eller sådan..
Raketter, små batterier og bomberør!
-
Originally posted by chili
Bruger ikke en rød reje på sprut, og det kommer jeg heller ALDRIG til...hverken må eller har lyst til!Det håber jeg da kommer
-
Det håber jeg ikke, har set hvad sprut kan gøre ved en længere ude i familien, det er simpelthen rædsomt.
Tror og håber, at hvis nogen andre så det, ville de også have et mere kritisk syn på det.. -
Originally posted by Dumpen
Det håber jeg da kommer
Det er da op til ham selv, hvad er der galt med ikke at drikke sin hjerne væk ?
Chili - stærk gået, det kræver sku sin mand at holde sig fra alkoholen. Især hvis ens omgangskreds selv drikker engang imellem.
-
har brugt ca 500 kr primært for mine drenges skyld men også fordi at så er jeg sikker på at det forgår under kontrolleret forhold med briller,sikkerhedsafstand og brugen af fyrværkeri osv.
-
Originally posted by chili
Bruger ikke en rød reje på sprut, og det kommer jeg heller ALDRIG til...hverken må eller har lyst til!Jeg bruger ingenting på krudt - gider ikke.
Men jeg drikker heller ikke. Har set folk blive fulde og nægter simpelthen at opføre mig så dumt.
-
Det gas for satan
Han må da selv om han vil være stiv eller ej.
Jeg har da også gjort nogle dumme ting da jeg var stiv, men stopper da ikke
Men skal vi ikke holde os til emnet?
-
Det siger mig ik rigtigt noget mere, før hen var jeg HELT vild med det, dog betalte de gamle
Men nu her er det bare pænt at se på andres og nyde aftenen. Måske drikke en smule hist og herMvh Mads
-
Jeg bruger nok under 100 kr, da jeg slet ikke bruger penge på den slags.
-
Bruger 0,- da jeg bare kan se på det der kommer kl.00, vil også hellere bruge penge på spurt etc.
-
Originally posted by MvK
Jeg forholder mig til topic, med den indskydelse, at jeg mener man godt lige kan slå stavekontrollen til når man vil diskutere noget med måske hundrede andre brugere. Og kan ikke se hvad du mener med "I". Overskriften: Hvor mange penge bruger i på fyrværkeri er da fin. Jeg forlanger da ikke perfektionisme, men at man bare lige strammer sig en lille smule an, og hjælper med at holde tweak på et rimeligt niveau. :]lool? jeg tror at tweaks staff nok skal sige til hvis det bliver lidt for meget... men hvis du føler dig større af at sidde og rette folks indlæg så - go ahead...
til topic, køber ikke krudt - det bliver RIGTIG dårligt vejr!
edit:
forresten MvK kan du ikke lige rette mit indlæg? der mangler et par kommaer hist og pist, og det er også meget vigtigt med de store bogstaver!
-
Originally posted by kungfuis78
lool? jeg tror at tweaks staff nok skal sige til hvis det bliver lidt for meget... men hvis du føler dig større af at sidde og rette folks indlæg så - go ahead...
til topic, køber ikke krudt - det bliver RIGTIG dårligt vejr!
edit:
forresten MvK kan du ikke lige rette mit indlæg? der mangler et par kommaer hist og pist, og det er også meget vigtigt med de store bogstaver!
Lad ham bare, han keder sig. -
Ingenting på fyrværkeri men tilgengæld en fandens masse på sprut
-
350 kr ca.
Et par raketter og et batteri der lige skal fyres af kl 12
-
Normalt + 1.000 kr. + ...
... men ikke denne gang; er inviteret til fest, hvor vi hverken må medbringe fyrværkeri eller drikkevarer, så det bliver billigt nytår..
Til gengælg køber de skyts, og vi får gratis vin, champagne, 10 forskellige slags belgiske specialøl samt fri adgang til barskabet med de stærkere flasker :P..
- Jeg skal bare gi laks
-
Originally posted by Dare_Devil
Normalt + 1.000 kr. + ...... men ikke denne gang; er inviteret til fest, hvor vi hverken må medbringe fyrværkeri eller drikkevarer, så det bliver billigt nytår..
Til gengælg køber de skyts, og vi får gratis vin, champagne, 10 forskellige slags belgiske specialøl samt fri adgang til barskabet med de stærkere flasker :P..
- Jeg skal bare gi laks
Lyder som noget af et brag af en fest! Nu kan du så bare begrave dem i laks hvis du gerne vil bruge ca det samme som du plejer jo