hvor mange monz bruger i på fyrværkerri

• Jeg bruger ikke fem flade på fyrværkeri mere.

Engang synes jeg det var sjov, men nu føler jeg mere at det er en grotesk
    situation, at man drikker sig pissefuld hvorefter man begynder at lege med
    sprængstoffer af billigste kinesiske kvalitet.

Jeg nøjes med at drikke mig pissefuld :drink: :crazyeyes:

• Bruger ca. 250kr. på krudt.
    Bruger ikke en rød reje på sprut, og det kommer jeg heller ALDRIG til...hverken må eller har lyst til!

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Rettet en gang, sidst af chili ().

• Har brugt for omkring 650 eller sådan..

Raketter, små batterier og bomberør! :D

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Originally posted by chili
    Bruger ca. 250kr. på krudt.
    Bruger ikke en rød reje på sprut, og det kommer jeg heller ALDRIG til...hverken må eller har lyst til!

Det håber jeg da kommer :boxing:

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

• Det håber jeg ikke, har set hvad sprut kan gøre ved en længere ude i familien, det er simpelthen rædsomt.
    Tror og håber, at hvis nogen andre så det, ville de også have et mere kritisk syn på det..

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

• har brugt ca 500 kr primært for mine drenges skyld men også fordi at så er jeg sikker på at det forgår under kontrolleret forhold med briller,sikkerhedsafstand og brugen af fyrværkeri osv.

Originally posted by chili
    Bruger ca. 250kr. på krudt.

Jeg bruger ingenting på krudt - gider ikke.

Men jeg drikker heller ikke. Har set folk blive fulde og nægter simpelthen at opføre mig så dumt.

• Det gas for satan :crazyeyes:

Han må da selv om han vil være stiv eller ej.

Jeg har da også gjort nogle dumme ting da jeg var stiv, men stopper da ikke :)

Men skal vi ikke holde os til emnet? :idea:

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Originally posted by MvK

Jeg forholder mig til topic, med den indskydelse, at jeg mener man godt lige kan slå stavekontrollen til når man vil diskutere noget med måske hundrede andre brugere. Og kan ikke se hvad du mener med "I". Overskriften: Hvor mange penge bruger i på fyrværkeri er da fin. Jeg forlanger da ikke perfektionisme, men at man bare lige strammer sig en lille smule an, og hjælper med at holde tweak på et rimeligt niveau. :]

lool? jeg tror at tweaks staff nok skal sige til hvis det bliver lidt for meget... men hvis du føler dig større af at sidde og rette folks indlæg så - go ahead... :9xo

til topic, køber ikke krudt - det bliver RIGTIG dårligt vejr!

edit:

forresten MvK kan du ikke lige rette mit indlæg? der mangler et par kommaer hist og pist, og det er også meget vigtigt med de store bogstaver!

• Lad ham bare, han keder sig.

• Normalt + 1.000 kr. + ...

... men ikke denne gang; er inviteret til fest, hvor vi hverken må medbringe fyrværkeri eller drikkevarer, så det bliver billigt nytår.. ;)

Til gengælg køber de skyts, og vi får gratis vin, champagne, 10 forskellige slags belgiske specialøl samt fri adgang til barskabet med de stærkere flasker :P..

- Jeg skal bare gi laks :$

:drink:

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• Lyder som noget af et brag af en fest! Nu kan du så bare begrave dem i laks hvis du gerne vil bruge ca det samme som du plejer jo :pokey: