hvor mange monz bruger i på fyrværkerri

• Hvor mange penge bruger i på fyrværkeri ?

Gør dig nu lidt umage, i det mindste med overskriften. Hvis vi virkelig skal diskutere hvor mange penge vi bruger på krudt, så kan vi vel godt gøre det med stil, ikk?

Topic: Hmm, kan se de sælger 400 heksehyl i Jem og Fix for 12,95.
    Så altså, jeg kommer nok til at bruge 12,95 i monz.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Originally posted by Zjapper
    Ja, nu kom jeg så op på 38.000kr på fyrværkeri i år, fik et super tilbud på 16 paller. Og så 5600 brugt på tre personer der skal tænde skidtet, så jeg kan sidde sikkert i en stol og kigge :)

´husk nu for guds skyld sikkerhedsbrillerne!! 8o Lyder somom du vil sprænge noget ekstremt stort i luften :))

0 kroner her, hvis vi har noget så er det ikke mig der har betalt det.

Originally posted by MvK
    Hvor mange penge bruger i på fyrværkeri ?

Gør dig nu lidt umage, i det mindste med overskriften. Hvis vi virkelig skal diskutere hvor mange penge vi bruger på krudt, så kan vi vel godt gøre det med stil, ikk?

Topic: Hmm, kan se de sælger 400 heksehyl i Jem og Fix for 12,95.
    Så altså, jeg kommer nok til at bruge 12,95 i monz.

Vigtig detalje.

Omvendt kan overskriften diskuteres - han henvender sig til Tweak.dk, deraf ordet I. Men godt med flueknepperi.

Originally posted by Zjapper
    Ja, nu kom jeg så op på 38.000kr på fyrværkeri i år, fik et super tilbud på 16 paller. Og så 5600 brugt på tre personer der skal tænde skidtet, så jeg kan sidde sikkert i en stol og kigge :)

Jeg vidste ikke at OL bliver holdt i DK....

Originally posted by HuleFanden

Vigtig detalje.

Omvendt kan overskriften diskuteres - han henvender sig til Tweak.dk, deraf ordet I. Men godt med flueknepperi.

Jeg forholder mig til topic, med den indskydelse, at jeg mener man godt lige kan slå stavekontrollen til når man vil diskutere noget med måske hundrede andre brugere. Og kan ikke se hvad du mener med "I". Overskriften: Hvor mange penge bruger i på fyrværkeri er da fin. Jeg forlanger da ikke perfektionisme, men at man bare lige strammer sig en lille smule an, og hjælper med at holde tweak på et rimeligt niveau. :]

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

• Monz ? ... Kan vi få en oversættelse til dem der ikke er 12 årige poptøser tak ? :crazyeyes:

Nå, men hvis det er money du snakker om ... penge ... så er svaret 0 kr. Gider ikke bruge penge og tid på det pjat. Jeg fortrækker at grine når andre kommer til skade :)) .... ho ho ... ej pjat ... jeg griner ikke ... :$

fyrværkeri siger mig bare ikke noget mere. Hvis der er et stort fyrværkerishow et sted, så kan det være en flot oplevelse, men det der med at tænde småting ... gaab ...

• Bruger ikke en klejne på det. På min SU og med de faste udgifter jeg har, samt hvis jeg skal have penge til sjov så er fyrværkeri direkte hjerneskadet at købe.

Så hellere bruge de få penge på noget jeg rent faktisk kan bruge til noget.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Kein, nada, zero, zip, nyet og absolut ingenting. Og monz ligefrem? Tror sq ikke engang den står i T9 på telefonen :P

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Originally posted by Firedog
    under 100..

jeg plejer at købe en masse heksehyl og så fyre dem af på en gang..

Det er god stil :P