Fik du hvad du havde ønsket dig? :)

  • Fik min bærbar for et par månedere siden som før-julegave (HP pavilion dv6014)
    1000 bananer
    2 t-shirts
    1 par bukser
    Hugo boss deo
    Rammstein Völkerball
    Klovn sæson 3


    Så det har været en go jul mht. gaveudbyttet :P

  • Nix, havde ikke ønsket mig noget, ikke haft tid til at lave en liste, hihi.. :D


    Fik dog en god del forskellige ting, en masse Pierre Cardin, og en masse praktisk til boligen.. Og en lækker lækker hovedpude, og ligeledes sengetøj :)

  • Fik en masse skrub af hjemmefra ting - hvilket er HERLIGT :D


    3 x Sorte Håndklæder
    6 x 33 cl Drinks glas
    1 x Tykt træ skærebræt
    1 x 22 cm pande
    1 x Grydesæt (3 gryder)
    1 x Zone Parkeringsskive
    1 x HP Printer / Scanner (smadrede min gamle printer - don't ask!)
    1 x Simpsons S5
    1 x Gul refleksvest (Hvis man nu går i stå i bilen - de gamle er lidt paniske ^^)


    Første gang jeg har fået så få gaver tror jeg... og første gang jeg har fået så lidt som jeg kan bruge nu, men det er sq fint nok... Kun nyttige ting, som jeg hovedsageligt for brug for når jeg flytter i nærmeste fremtid. :)

  • Jeg skulle have været på arbejde, men sså ringede de og sagde at der ikke
    var noget at lave.og om jeg ville blive hjemme :D


    Så jeg kom alligevel til jul med familien. Det var sgu hyggeligt.


    Den fedeste gave var uden tvivl en "Vitcorinox Workchamp"
    En kæmpe schweitzerkniv med et hele :P

  • 2 evatrio gyder.
    Noget raadvad bestik
    Et strygejern+strygebræt, damnit nu har jeg ikke en undskyldning for at få min mor til at stryge mine skjorter
    Noget chokolade
    Et skakspil, som jeg nok aldrig kommer til at bruge
    Et peberkværn
    En bog om cocktaildrinks, som jeg nok ikke kommer til at bruge foreløbig, da budgettet sjældent er til andet end øl eller aldi vodka+aldi sodavand
    En ged... Nej ikke til mig, men til en eller anden familie i afrika. Min mor er en sucker for velgørenden formål. Min søster fik en køkkenhave, min far en cykel og min mormor en flok høns :crazyeyes:
    Også selvfølgelig 2300 i cash, så er nytår reddet haha :clap:

  • Julen gik utroligt fint, min ønskeseddel var mere eller mindre umulig for mine nærmeste at få noget ud af da de lå på den forkerte side af 2000 meeen! Jeg fik hvad jeg ønskede mig!


    Kan da lige skrive dem op.


    Lommelygte og 200 kr. i samme pakke. :)
    Harry Potter 6 (Det er altså hyggelig læsestof)
    Logitech Joysstick Force 3D
    Logitech G15 DK
    Anden på Coke (bytte bytte)

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Fik også noget af det jeg havde ønsket mig.
    Hvilket var en DVD med Cream's afskedskoncert fra Royal Hall -
    en ditto med Georg Harrison "Concert for Bangladesh"
    En lækker Allan Clark sweatshirt,
    et Bilora fotostativ,
    Herstal æggebægre + Salt og peber.(Raflegave)


    Og ikke mindst min gave til mig selv:


    ASUS P5B Deluxe
    Intel C2D E6700 cpu
    2x1Gb Corsair Twin2X 6400 C4 (matched pair)
    XFX GeForce 7950 GX2 520M Extreme
    OZC GameXStream 700W PSU
    Samsung Sata DVD-drev og WD2500KS SATA2-HD
    Samsung Syncmaster 225BW
    Antec Perfprmance P180 EU
    Logitech Z-5450 5.1 THX


    Det skal så bare samles - tror det bli'r "mums". :)

  • Blev mere end glad for mine gaver :D ..


    Jeg fik:


    Masser af undertøj
    Penge
    Toilettaske m.m
    Festival billet
    Lysestager
    Gavekort
    Bluse
    T-shirts
    Pande (lille pande formet som et hjerte til fx at lave hjertefomet spejlæg)
    Mobil (fik jeg som tidligere julegave)
    Sokker


    Fik Så en DVD kasse (eller hvad det nu hedder :P) Med billeder af mig og "Engel" på hvor der stod: "Til prinsessen" på.. Der var så en "Open Air" billet i samt en meget sød tekst der betød utrolig meget for mig bag på kassen hvor der stod til sidst i teksten at jeg skulle spørger min far om der ikke var en gave mere.. og så fik jeg en ring i en fin lille julemand som passede til halskæden som jeg også fik i gave tidligere på aftenen af "Engel". Jeg havde så dagen før jul fået nogle øreringe da dem jeg fik sidste år af ham var gået i stykker og så fik jeg så resten af delene her til jul.. Kan ikke rigtig beskrive her hvor glad jeg blev.. Men kan kun sige at jeg blev glad her til juleaften!


    Har sikkert fået mere.. men det var lige hvad jeg kunne huske :P ..


    :))

  • Fik alt hvad mit hjerte kunne begære af rimelige ønsker:


    Silverstone LC10 HTPC kabinet
    Ophæng til tv'et.
    ANDEN PÅ COKE?
    Emporio Armani Underwear
    Burberry Brit
    Slips


    så det var et super godt mix

  • Ja, jeg var nu okay tilfreds.


    Logitech Ultra Flat Keyboard. (Skal dog byttes til UltraX fordi mit gamle gik i stykker)


    Et tørklæde i hvidt og sort.


    Gavekort til Stereo Studio på 200 kroner.


    3 par sorte sokker. (Havde ønsket mig nogle mørke sokker)


    Et nyt skrivebord i mørkt glas med krom-ben.


    1150 kroner i kontanter.


    Desuden vandt jeg en nisse i mandelgaven, men der sidder dog byttemærke på - så skal ned i Inspiration og finde noget pænt at bytte den til. Og gerne noget der kan stå hele året rundt, eftersom jeg hader ideen med at bruge penge på noget, som man kun kan bruge i omtrent 24 dage om året.

  • Jeg fik da vist kun ting fra min ønskeseddel. Sådan da.
    En pande, en gryde, en paletkniv, en urtekniv, en skrællekniv, to viskestykker og et sæt slat- og peberkværne.
    Går nok under den kategori der hed flytte-hjemmefra-ting.
    Jeg fik The Killers' Sams town. Den havde jeg ønsket mig.
    Og en bog på engelsk, Shaman's Crossing af Robin Hobb. Jeg ved ikke om den er god?
    Jeg havde ihvertfald ønsket mig engelske bøger.
    Og så fik jeg en kalender (fordi jeg ikke kan bruge den slags), en chokolade og et periodisk system af kæresten. Det er sgu faktisk en ret fed gave selvom den lyder lidt sær :)


    Edit: På den anden side fik jeg hverken lamper, bord, Hitchhikers guide to the galaxy, casper og mandrilaftalen eller andet af noget af det der stod på listen. Så det blev et næsten. Der skal jo også være lidt at give sig selv :)

  • jeg forstår ikke alle dem der får penge i Julegave...


    det har vi aldrig gjort, det passer ikke helt til julen, syntes jeg... det er mere fødelsdag gave end julegave... men det er jo bare mig