Hvilken musikgenre hører tweakere?

  • Quote

    Originally posted by Jonex
    Nej, kender dem ikke - har de nogle singler på nettet? Men det er da nogle meget lækre øvelokaler derovre. Vi øver for tiden i kælderen til det så kaldte Hus 88 i Blanstedgård (Odense SØ). Det er Rosengaard Ungdomsskoles lokaler, men vi er så gode venner med dem at vi låner dem om aftenen, midlertidigt i hvertfald =)


    Hva' spiller du og din ven? - jeg personligt spiller guitar/bas. Dog kun bas i Daffnier.



    De har ikke noget oppe lige nu, men kan evt. lige prøve at fix'e lidt hvis det er.


    Han spiller guitar, og ja jeg prøver lidt. Er LIGE startet så småt med at prøve at lære det, så kan ikke spille en hel sang endnu.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Quote

    Originally posted by The_Dude
    Med en del venner fra indie-miljøet, tror jeg vist at de lige følte sig trådt over tæerne der :boxing: - R.E.M. kommer vist lidt mere ind under noget pop/rock. Indie på stengade 30 er f.eks. Kasabian, Maxïmo Park, The Editors, We Are Scientists, The Rakes, Kaiser Chiefs samt The Dandy Warhols om end de to sidstnævnte bliver anset for at være ret kommercielle... Dette er blot for at nævne nogle få! :D


    Okay, jeg har ikke nogen dokumentation på at det rent faktisk passer. Jeg har blot set den sammenhæng dukke op et sted eller to. Det lyder til at du har mere forstand på emnet end jeg, så jeg trækker min påstand.

  • Quote

    Originally posted by Tha Priest
    De har ikke noget oppe lige nu, men kan evt. lige prøve at fix'e lidt hvis det er.


    Han spiller guitar, og ja jeg prøver lidt. Er LIGE startet så småt med at prøve at lære det, så kan ikke spille en hel sang endnu.


    Hah, nej okay. Det kommer jo tit an på sangens sværhed hvor hurtig den er at lære =)


    Du må da gerne ligge noget op hvis du lyster. Har bandet nogle coole gigs i vente? =)

  • Quote

    Originally posted by Jonex


    Hah, nej okay. Det kommer jo tit an på sangens sværhed hvor hurtig den er at lære =)


    Du må da gerne ligge noget op hvis du lyster. Har bandet nogle coole gigs i vente? =)


    http://www.megaupload.com/dk/?d=DWLNV6H9
    Det var lige hvad jeg kunne finde med dem.


    Naah, har de godt nok ikke lige, lige pt. har de ikke nogen sanger såeh :boxed:


    Ham der synger på sangen der var forresten med i Scenen er din, Dennis et eller andet mener jeg han hedder :P


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Quote

    Originally posted by Vendetta
    Jeg hører Hardcore, Hardstyle og Jumpstyle..


    Men synes ikke at man altid kan definere en god sang på genren..


    Det gir jeg dig ret i, selv nogle genrer som jeg ikke altdi er så vild med, så hænder det at der er en der er rigtig god

  • Quote

    Originally posted by Prectar


    Det gir jeg dig ret i, selv nogle genrer som jeg ikke altdi er så vild med, så hænder det at der er en der er rigtig god


    Der er også snart en million genrer, så jeg bliver ofte forvirret omkring hvad det enligt er jeg hører.

  • Quote

    Originally posted by Freakshow


    Der er også snart en million genrer, så jeg bliver ofte forvirret omkring hvad det enligt er jeg hører.


    Ye, det er ikke altid lige let at regne ud. Det skyldes nu nok bare ofte, at man bliver inspireret fra en anden genre. Det er vel bare sådan tingene udvikler sig. Og derved kommer der så nye genrer, som bare gør hele virvaret endnu sværere at finde rundt i :ph34r:

  • Kan høre alt!


    Men hører mest - Trance, dance og Hardstyle.


    Valgte Techno & Dance , da det var det mest præcise ;)

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Quote

    Originally posted by Flindt_DK
    Daft Punk 4ever :hb: Harder, better, faster, stronger overgår alt andet! han laver sgu genial musik..


    det er faktisk en rigtig god sang :))

  • Quote

    Originally posted by Tha Priest
    http://www.megaupload.com/dk/?d=DWLNV6H9
    Det var lige hvad jeg kunne finde med dem.


    Naah, har de godt nok ikke lige, lige pt. har de ikke nogen sanger såeh :boxed:


    Ham der synger på sangen der var forresten med i Scenen er din, Dennis et eller andet mener jeg han hedder :P


    Okay, kender ikke lige til ham, men han er jo så åbentbart også passe? - ellers meget godt nummer. Meget lækkert guitartema, som kører ind over det.


    Har du hørt nogle af Daffniers singler?

  • vocal,hardcore,happy hardcore og goa trance.

    Core 2 duo e6600 2.4ghz @ 3420 mhz on scythe infinity
    2 gb cellshock pc 6400 DC @ 475 4.3.4.8
    GALAXy geforce 8800 GTS @ 650/1922
    X-fi Fata1ty FPS @ logitech z-5500
    Gigabyte GA-965P-DS3 F9 Bios


    ke ke ke ^___^

  • Quote

    Originally posted by Jonex
    [quote]Originally posted by Tha Priest
    Okay, kender ikke lige til ham, men han er jo så åbentbart også passe? - ellers meget godt nummer. Meget lækkert guitartema, som kører ind over det.


    Har du hørt nogle af Daffniers singler?


    Jep han er ude, men de har lige fået bassist på igen (han havde brækket armen :boxed:) og de skulle vidst også have gang i en ny sanger.


    Jeps har hørt noget af det, bestemt ikke dårligt :9xo


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Quote

    Originally posted by Tha Priest
    Jep han er ude, men de har lige fået bassist på igen (han havde brækket armen :boxed:) og de skulle vidst også have gang i en ny sanger.


    Jeps har hørt noget af det, bestemt ikke dårligt :9xo


    Okay, jo tak. Det lyder da som et band i konstant udvikling =)