Indlæg af Vendetta

    Har brugt små 20 minutter at læse det meste af tråden igennem, og jeg tilslutter mig helt klart den gruppe som mener at politiets opførsel var iorden.


    Kan virkelig ikke forstå dem som laver hærværk. Det er fint at de vil udtrykke deres utilfredshed. Men det skal ikke gøres gennem hærværk.

    Hej Tweakers! Har en kammerat som har købt en computer fra SHG.dk ..


    Den computer han har købt er en som var samlet i forvejen, for at finde den kan i skrive "GameLine S7281" i søgfunktionen på SHGs hjemmeside.


    Han har installeret alt hva han kunne af drivere fra følgende 2 CD'er (som var de eneste CDer der medfulgte):


    NVIDIA C19 Support CD
    XFX - Driver CD


    Hvis han så går ind i "enhedshåndtering" kan han se at han mangler og installere følgende:


    Audio Device on High Definition Audio Bus
    Ethernet-Controller


    Nu er problemet så bare at han har prøvet at installere begge af de ovenstående som der står at der mangler. Installationen af "Ethernet-controlleren" kunne godt installeres, men det er som om den ikke bliver installeret korrekt da den stadig står under "enhedshåndtering" som en driver der ikke er installeret.
    Men når han prøver at installere "Audio Device...." (som han går ud fra er lydkortet)


    Så siger den følgende
    "Does not support this Operating System : WNT_5.1H"



    Håber det var nok information til at der muligvis var nogle som kunne spotte problemet!


    På forhånd tak for hjælpen, og glædelig jul :) !


    Har også haft denne film, "Cannibal Holocaust" .. Og jeg må indrømme at den er noget for sig selv. Har også set noget af den men ikke det hele, da jeg synes det var for sygt. Da der indgår dyremord, voldtægt og meget andet. Og det virker bare FOR realistisk til at jeg ville se hele filmen færdig.

    Quote

    Originally posted by Fino
    Oh yir! Qlimax 2006 er her! Sker den 25 november. Med alpha twins - Path to the dark side som anthem. og hold da helt op hvor det gir mig gåsehud :D.


    Skal satan eme ind og se det når jeg bliver gammel nok !! :D


    Qlimax 2006


    Tror nu mere jeg vil høre det ;) .. Glæder mig til at line-up blir released .. Men jeg ved at Technoboy ikke skal spille i år.

    Manuel Reuter er nok bedre kendt under navnet Dj Manian, som står bag stort set alle de store navne indenfor det jeg vil kalde "Commercial trance" .. Men som i siger er det nok dance..


    Gælder det os allesammen? For jeg tror ærligt talt jeg ved lige så meget om hardstyle "scenen" som du gør.


    Jeg halter måske efter på produktionssiden, men almen viden om de forskellige kunstnere og labels har jeg styr på.

    Quote

    Originally posted by Butcher
    Og deres ide med ReBurgere var nu meget sej :))


    Ja! Specielt 3D animationen hvor man kunne se hvordan det ville blive udført i praksis :D


    Men rimelig trist at de ikke havde overvejet tidsforskellen, da de skulle holde foredrag i finland! :)

    Jeg har ikke rigtigt forstået hvorfor de fleste bare skriver navnet på en kunstner, i stedet for at skrive "kunstner + sangtitel"


    Det er jo ikke for sjov tråden hedder "Jeres top 3 over hade sange". Eller hva?


    Min top 3 over hadesange:


    1. Basshunter - Botten Anna
    2. Black Eyed Peas - My Humps
    3. Lordi - Hard Rock Hallelujah