Battleknight?

  • Quote

    Originally posted by WebT
    Tror også tilfældigheder spilder meget ind... har lige tabt til en level 7 med stats 14 hele vejen


    og mine siger
    20 17 17 19 17 19


    Så føler man sig lidt taber-agtig :boxed:


    Kender det godt. Har erfaret at magiske våben er guld!

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler


    Kender det godt. Har erfaret at magiske våben er guld!


    Er de helt sikkert og hvis man ikke betaler så ca. umulige at få de har jo tænkt sig lidt om da de lavede det :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Daumn jeg er ved at være træt af det her...


    Mine stats: Lvl 5
    12, 12, 7, 12, 10, 10.
    Udstyr:
    Rustning 7.0
    Våben 7-11
    ____________________________
    KAMP #1
    Modstander 1: Lvl 5
    10, 8, 7, 7, 9, 8
    Udstyr:
    Rustning 6.5
    Våben 6-11


    Angriber : Sepica
    Forsvarer : -----


    Vinderen af duellen blev ----- og udbyttet blev 6 Sølvdaler.
    Sepica påførte ----- 4 skade og fik 0 EP.
    ----- påførte Sepica 14 skade og fik 2 EP.


    Konverteret med Frank Jepsens kampkonverter


    ____________________________
    KAMP #2
    Modstander 2: Lvl 5
    11, 8, 6, 7, 8, 8
    Udstyr:
    Rustning 6.5
    Våben 6-11


    Angriber : Sepica
    Forsvarer : -----


    Vinderen af duellen blev ----- og udbyttet blev 7 Sølvdaler.
    Sepica påførte ----- 5 skade og fik 0 EP.
    ----- påførte Sepica 11 skade og fik 2 EP.


    Konverteret med Frank Jepsens kampkonverter
    ____________________________


    Så vidt jeg forstår spillets elementer, så er STYRKE, DYGTIGHED og HELD de evner der spiller ind i kampens udfald. STYRKE udgør din skade, DYGTIGHED din undvigelse og HELD øger din træfchance.
    UDHOLDENHED styrer dine livspoint og VÅBEN-/FORSVARSEVNE er kun så du kan købe bedre udstyr. Dem holder jeg lavere end resten, da de, som de ligger for mig nu, passer til de våben jeg kan købe og det liv jeg mister.
    Har jeg misforstået noget?


    Jeg ved ved godt/tror at tilfældighed spiller meget ind, men jeg taber ALT for meget, efter egen mening. Det er iorden når jeg prøver med stærkere modstandere og taber, men mange af de kampe hvor mine chancer er væsentligt bedre end modstanderens, taber jeg også... Så problemet ligger vel i målområderne for angreb og forsvar?
    Jeg har lagt mine angrebsområder i "midt" og "nedre center", da jeg hørte at dette skulle være vejen frem. Det var åbenbart heeelt forkert. Mit forsvar er delt ud over det hele. Det ville måske være fedt at ordenen snakkede om dette, da jeg skyder på at det har stor effekt på udfaldet af kampene.


    Nogen der gider at dele de målområder de har haft gode erfaringer med?

  • Hvor langt er I forskellige kommet? Eller er de fleste stoppede med at spille igen?




    Indtil videre ser mine stats sådan ud:


    Level 11
    Bytte 18182
    Kampe 145
    Sejre 92
    Uafgjort 4
    Tabte 49


    Styrke 25
    Dygtighed 22
    Udholdenhed 21
    Held 24+0 432
    Våbenevne 22 363
    Forsvarsevne 21


    Livspoint 206/210
    Karma 238.4
    Skade 28.5 - 34.5
    Armering 30.5
    Træfchance 27
    Forsvarschance 31



  • Har glemt det de sidste par dage pga. jule travlheden. Det sjove går også lidt af det når man ikke betaler det er stort set umuligt at vinde nogle kampe fordi man ikke kan købe udstyr fordi man ikke har rubiner :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_



    Har glemt det de sidste par dage pga. jule travlheden. Det sjove går også lidt af det når man ikke betaler det er stort set umuligt at vinde nogle kampe fordi man ikke kan købe udstyr fordi man ikke har rubiner :(


    what du piver, jeg har ikke købt et eneste våben der kostede rubiner endnu... så man kan sagtens klare sig, våben har faktisk meget meget lidt at sige indtil lvl. 10 ca. :P

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    what du piver, jeg har ikke købt et eneste våben der kostede rubiner endnu... så man kan sagtens klare sig, våben har faktisk meget meget lidt at sige indtil lvl. 10 ca. :P


    Jeg kan tabe til folk der har noget ringere stats end mig. Det skyldes gode våben og armor eller at spillet er lavet tilfældigt og at stats og armor med videre intet har at sige...

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    what du piver, jeg har ikke købt et eneste våben der kostede rubiner endnu... så man kan sagtens klare sig, våben har faktisk meget meget lidt at sige indtil lvl. 10 ca. :P



    våben betyder ALT også på de lavere levels, jeg lammetæver knights med langt bedre stats hvis mit våben er bedre.