QuoteOriginally posted by Malk
Hvis du samler 30 rubiner kan du også få premium konto så vidt jeg kan se.
Det kan du godt ja, havde købt 30 dage men har lige tilføjet 30 ekstra med indsamlet diamanter

QuoteOriginally posted by Malk
Hvis du samler 30 rubiner kan du også få premium konto så vidt jeg kan se.
Det kan du godt ja, havde købt 30 dage men har lige tilføjet 30 ekstra med indsamlet diamanter
jeg har fatisk ikke fundet andet end 6 rubiner  ... købte de 90 andre
 ... købte de 90 andre 
QuoteOriginally posted by FlexQ
jeg har fatisk ikke fundet andet end 6 rubiner... købte de 90 andre
har netop købt 30, så jeg kunne få det der til at spare penge på skills! Damn det ku jeg har sparet meget på 
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Hardstyler
Kunne virkelig ikk la vær
Angriber : Hardstyler
Forsvarer : Sir Lichenstein
Hardstyler har vundet og får 3 Sølvdaler
Hardstyler får 2 EP og Sir Lichenstein får 0 EP.
Skade - angriber: 18 / Skade - forsvarer: 3
Hvis min ridder var hjemme så kunne det da være lidt sjovt at prøve en lille kamp. Tror nu at jeg taber men det ved man jo ikke før vi har prøvet. 
Så hvis du har lyst så må du gerne angribe 
Vi skal jo have lidt sjov... 
hvis man nu betaler for de der rubiner, så får man kun det ene antal en gang, eller får man flere gange ?
QuoteOriginally posted by NiEn
hvis man nu betaler for de der rubiner, så får man kun det ene antal en gang, eller får man flere gange ?
Det kommer vel an på hvad du vælger.... (tror jeg nok)
har kun købt engangs 
hvad er så bedst at købe, altså hvor får man mest ud af pengene ?
QuoteOriginally posted by NiEn
hvad er så bedst at købe, altså hvor får man mest ud af pengene ?
Jeg tror ikke der er nogen her der ved præcis hvad det betyder det med de 8 euro og de 7  ... jeg gør ihvertfald ikke
 ... jeg gør ihvertfald ikke
Jeg tror ikke der er nogen her der ved præcis hvad det betyder det med de 8 euro og de 7
... jeg gør ihvertfald ikke
jeg har købt mange gange, og jeg køber kun efter: behov > penge
QuoteOriginally posted by Avartar
Jeg har lige fået 3 gems under en mission.
Så nej du behøver ikke betale dig fra det.
/Avartar
Aight. Nå men så er det jo ikke så slemt igen. Lidt slemt er det, men det er til at bære.
QuoteOriginally posted by Hardstyler
jeg har købt mange gange, og jeg køber kun efter: behov > penge
Men det er så bare der det brister lidt for mig. Når der er dem der gider at pumpe penge i næsten umotiveret, kun for at få den ekstra fordel. Da jeg indtil videre ikke ser nogen lyst til at betale penge til "goder" i et online"spil", giver det dem der gider en rigtig stor fordel. Og jeg er under indtryk at det er der mange der gerne gider. Så bliver jeg rimelig ekskluderet fra spillet. Det er fint nok at der er nogle der gerne gider at betale til noget så ligegyldigt, men det skaber bare distance for dem der ikke har lyst til at betale for det. Vores chancer for at spille på linie med alle andre bliver jo reduceret til det minimale, da dem der betaler kan købe sig til de bedste våben, det bedste armor og store fordele med henblik på evner og shiiet.
Det ødelægger sku bare lidt spillet for andre. Det er ikke rigtigt andres problem end mit, det irriterer mig bare at selv ved noget så simpelt og hyggeligt som et internetspil skal penge atter engang gå ind og ødelægge det hele. Pisse nederen verden 
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Soc
Aight. Nå men så er det jo ikke så slemt igen. Lidt slemt er det, men det er til at bære.
Men det er så bare der det brister lidt for mig. Når der er dem der gider at pumpe penge i næsten umotiveret, kun for at få den ekstra fordel. Da jeg indtil videre ikke ser nogen lyst til at betale penge til "goder" i et online"spil", giver det dem der gider en rigtig stor fordel. Og jeg er under indtryk at det er der mange der gerne gider. Så bliver jeg rimelig ekskluderet fra spillet. Det er fint nok at der er nogle der gerne gider at betale til noget så ligegyldigt, men det skaber bare distance for dem der ikke har lyst til at betale for det. Vores chancer for at spille på linie med alle andre bliver jo reduceret til det minimale, da dem der betaler kan købe sig til de bedste våben, det bedste armor og store fordele med henblik på evner og shiiet.
Det ødelægger sku bare lidt spillet for andre. Det er ikke rigtigt andres problem end mit, det irriterer mig bare at selv ved noget så simpelt og hyggeligt som et internetspil skal penge atter engang gå ind og ødelægge det hele. Pisse nederen verden
At nogen ahr penge til det og andre ikke har, er det personligt valg! Intet at pive over!
QuoteOriginally posted by Hardstyler
At nogen ahr penge til det og andre ikke har, er det personligt valg! Intet at pive over!
Hvor vidt jeg har penge til det eller ej, har intet med sagen at gøre. Jeg synes bare det er nederen at alt går hen og bliver penge og så finder jeg det mærkeligt at man gider at gå så meget op i det. 
Jeg "piver" ikke, jeg konstaterer blot at det er sådan jeg har det med det... Det ér et debatforum... Er det ikke? Eller gik jeg forkert...?
"Det er ikke rigtigt andres problem end mit".
PS. Jeg bestemmer så også selv hvad jeg piver over.
Hvor vidt jeg har penge til det eller ej, har intet med sagen at gøre. Jeg synes bare det er nederen at alt går hen og bliver penge og så finder jeg det mærkeligt at man gider at gå så meget op i det.
Jeg "piver" ikke, jeg konstaterer blot at det er sådan jeg har det med det... Det ér et debatforum... Er det ikke? Eller gik jeg forkert...?
"Det er ikke rigtigt andres problem end mit".
PS. Jeg bestemmer så også selv hvad jeg piver over.
Det er rigtig det du siger, men dte er stadig noget frygteligt piveri det der.
Du piver jo heller ikke når du har hentet en demo, og andre har flere muligheder i spillet fordi at de har købt fullversion? ...

Det er rigtig det du siger, men dte er stadig noget frygteligt piveri det der.
Du piver jo heller ikke når du har hentet en demo, og andre har flere muligheder i spillet fordi at de har købt fullversion? ...
Whut? Den sammenligning holder slet ikke... For retmæssigt at få fingrene i et spil, skal du betale for det. En demo er en demonstration af et spil, eksisterende for at lokke dem der prøver det til at købe. Det er jo ikke en demo af battleknigt jeg sidder og leger med.
Hvis du endelig skal rykke ind på det område, så kan vi bruge World Of Warcraft. Det er et spil, hvor du spiller med og mod andre personer verden over. Hvis vi antog at det der med at købe guld var lovligt, ville det være det samme. Det giver de spillere der gør det en fordel, fordi de går videre end "spillets grænser"/ressourcer til at styrke sig selv. Det må Blizzard jo selv bestemme om de ville have inkluderet i spillet, men det har de ikke da folk ville finde det uretfærdigt (og Blizzard tjener vidst penge nok)
Men da det netop er et gratis spil, er der intet i vejen for at købe sig til ekstra goder. Jeg siger bare at jeg synes det er irriterende, da jeg ikke ligefrem gider at betale penge for lårtet, men stadig synes at det er underholdende.
Og hold nu lige mund med at jeg "piver". Det er ren provokation, og det ved du. Jeg ved godt selv hvad intentioner og grunde bag mine egne indlæg er, så venligst unlad at overbevise mig om at det skulle være andet, når jeg lige har fortalt at jeg ikke piver... Taksadeha'.
Venner, venner, venner - Lad nu vær med at provokere hinanden, ikke? 
Vis hensyn over for andre og hold diskussionen på et fornuftigt plan, sådan så jeg ikke behøver at blande mig mere i tråden. 
QuoteOriginally posted by Mikkel
Venner, venner, venner - Lad nu vær med at provokere hinanden, ikke?
Vis hensyn over for andre og hold diskussionen på et fornuftigt plan, sådan så jeg ikke behøver at blande mig mere i tråden.
Ej kom nu skat, jeg ka godt li når du skriver  

Det er rigtigt at dem der betaler får en fordel, du havde vel ikke forventet at de ikke skulle få en eller anden form for fordel når de nu betaler?
Jeg vælger at se sådan her på det:
Efter et stykke tid er spillet delt lidt i to, dem der betaler og dem der ikke betaler.
Og jeg kan sagtens få sjov ud af spille et gratis spil ved at kæmpe mod "B-holdet" - Dem der ikke betaler.
Og så er der jo også det at hvis du nakker en af dem der betaler, så er følelsen jo "sweet" 
Hvis man spiller lidt strategisk kan man sagtens klare sig i spillet selvom man ikke betaler, det kan godt være de kommer langt foran, men der vil jo hele tiden komme nye til, og du vil jo heller ikke blive slagtet af dem med sindsygt højt level da de mister EP på det. Så ser sådan set heller ikke noget problem i nogle betaler sig til en masse, det skal de da bare ha' lov til. Har som sagt selv købt engang, men samtidig har jeg ialt fået fundet 45 gems nu - held? ja selvfølgelig er det det, men det beviser at det kan lade sig gøre.
Hvorfor tænker folk kunstant på castle opgradering? Tænk dog på jer selv også, nu vi alle er så low levels!