QuoteOriginally posted by Hardstyler
Hvorfor tænker folk kunstant på castle opgradering? Tænk dog på jer selv også, nu vi alle er så low levels!
Fordi vi godt kunne tænke os at få alle de tweakere med der ville?

Hvorfor tænker folk kunstant på castle opgradering? Tænk dog på jer selv også, nu vi alle er så low levels!
QuoteOriginally posted by fhqwhgad
Jeg tænkte mere på Highscore  
På dette tidspunkt ikk det mindste vigtigt at være i en faktion! Alle er low levels?
Så andre fra tweak osv også kan få glæde af spillet, joine ordnen.
Nu er der plads til 1 mere! *HINT*
Der er nu 2  
Haha hva så Von And ... begynder det at gå dig på pengepungen  
/Avartar
QuoteOriginally posted by Avartar
Haha hva så Von And ... begynder det at gå dig på pengepungen
/Avartar
nej sys bare det er vigtigere at man udvikler sin ridder lige PT, end at bruge penge på at få 5 members mere! Se hvad de stærkeste faktioner gør?
rimelig enig, giver lidt i ny og næ (har smidt 200 i alt) - men langt det meste gå til egenudvikling - når der kommer nye funktioner som angrib orden er det nok rarest at ha' 25 riddere med gode stats end 50 med lave og et kæmpe slot.
nej sys bare det er vigtigere at man udvikler sin ridder lige PT, end at bruge penge på at få 5 members mere! Se hvad de stærkeste faktioner gør?
Enig. Synes jeg har bjælde råd til skills og udstyr i forvejen.
QuoteOriginally posted by Soc
Enig. Synes jeg har bjælde råd til skills og udstyr i forvejen.
Du har nok bare ikke brugt penge på det lige som mig, så må vi bare leve med at udviklingen ikke går så hurtigt 
Jeg er smuttet fra gruppen, og har sammen med Hardstyler joinet DK 
QuoteOriginally posted by FlexQ
Jeg er smuttet fra gruppen, og har sammen med Hardstyler joinet DK
okay 
QuoteOriginally posted by recruit
okay
Du ka godt li at angribe mig hva?
Du ka godt li at angribe mig hva?
første gang var med helt planlagt. Dog var anden gang ikke.
Er vel ikke meget point i de ordner man for jo ikke noget ud af det som spillet er....
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Er vel ikke meget point i de ordner man for jo ikke noget ud af det som spillet er....
Ikke det fjerneste som det er nu nej, men der skulle være ændringer på vej som gør man kan bruge ordenerne til noget.
Synes der mangler ting som at kunne give penge til de forskellige medlemmer enten fra ordenens skattekiste eller fra de andre medlemmer, fx hvis man har en der er i knibe og en masse penge til overs ville det da være smart, men spillet er jo nyt, så hvem ved hvad der kommer
første gang var med helt planlagt. Dog var anden gang ikke.
Ok  Jeg har lige brugt masser af penge på stats igen, så nu sku jeg gerne kunne matche dig bedre igen! prøv at angribe
 Jeg har lige brugt masser af penge på stats igen, så nu sku jeg gerne kunne matche dig bedre igen! prøv at angribe 
Ok
Jeg har lige brugt masser af penge på stats igen, så nu sku jeg gerne kunne matche dig bedre igen! prøv at angribe
Damm du har fået dine stats langt op.
Damm du har fået dine stats langt op.
Men alligevel banjker du mig! må være noget med ramme områder